Gå til innhold

Onanere i solarium?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å onanere i solarium? :sjenert:

Har gjort det to ganger, og det er jo litt ekstra deilig. Jeg er da jente, og det skal sies at det er sjeldent jeg faktisk koser med meg selv. Soler meg naken, og blir på en måte litt fristet... Hihi. Noen andre som har gjort det?

• Liker 2
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

En av grunnene til at jeg alltid vasker solsenga nøye før jeg tar sol ;) Nei, har ikke gjort det.

• Liker 2
Skrevet

Har gjort det to ganger, og det er jo litt ekstra deilig. Jeg er da jente, og det skal sies at det er sjeldent jeg faktisk koser med meg selv. Soler meg naken, og blir på en måte litt fristet... Hihi. Noen andre som har gjort det?

Det hørtes faktisk litt digg ut :fnise:

Men nei, det har egentlig aldri falt meg inn, har alltid på med string når jeg tar sol, for å få skille så jeg kan se om jeg er blitt brunere :lol:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ja, vaske solsengen nøye burde man så absolutt gjøre! Her har du et eksempel på hvorfor ;)

Har aldri gjort det selv, men jeg ser heller ikke noe galt i å gjøre det. Det er jo ingen som ser på, og så lenge du klarer å lavære å komme med stønnelyder så går det vel bra ;)

Endret av karolinesofie
Skrevet

Shit, er det noen som gjør det? :haar: Tanken har aldri falt meg inn. Hverken å gjøre det selv, eller at andre gjør det..

• Liker 3
Skrevet

Det synes jeg er litt små nasty. Greit nok man kan vaske solsengene etter bruk men hva med dørhåndtaket da f.eks? Det er jo ingen vask der så etter man har fingra kan man ikke vaske hendene. Så da tar dere jo i dørhåndtaket og andre ting å sikkert etter kosen. Kanskje det bare er jeg som er hysterisk men jeg må innømme er litt små nasty å tenke på at folk faktisk onanerer der.

• Liker 9
Skrevet

NASTY.

Kunne aldri falt meg inn å onanere medan eg tek solarium.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Enig med AB over meg, det er ganske smånasty. Men jeg har skjønt det sånn, ut i fra hva jeg har lest på kg, at folk onanerer hvor som helst og når som helst når de får lyst. Digg tanke..

Endret av Funkyraw
  • Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Ja, det har jeg gjort et par ganger. Bare kos det.

Skrevet

har også gjort det:) blir ekstra fristet ja..

• Liker 1
Skrevet

Jeg må jo få tiden til å gå på en eller annen måte. :lur:

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet (endret)

ÆÆSJ. Minn meg på å ikke gå til samme solarium som deg!!! Ligger du oppå der med rumpa bar og????. Hallo tenk på andre som skal bruke det etter deg da!!!!

Endret av BettyBoop28
  • Liker 1
Skrevet

Burde ikke denne bli flyttet til seksualitetsforumet? Denne tar jo fokus vekk fra trådene som er om helse.

Gjest Raindrops
Skrevet

ÆÆSJ. Minn meg på å ikke gå til samme solarium som deg!!! Ligger du oppå der med rumpa bar og????. Hallo tenk på andre som skal bruke det etter deg da!!!!

Er det ikke relativt normalt å sole seg naken da? Og man vasker vel uansett solariumet etter seg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan også minne deg på at mange som tar solarium med truse/string kan svette gjennom trusa, ganske nasty det også..? så uansett om de før deg har onanert eller ikke, så vask solariumet før du legger deg der.

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet (endret)

Jeg kan også minne deg på at mange som tar solarium med truse/string kan svette gjennom trusa, ganske nasty det også..? så uansett om de før deg har onanert eller ikke, så vask solariumet før du legger deg der.

Jeg gjør jo selvfølgelig det, men den som ligger der trenger ikke aktivt å gjøre det mer ekkelt. Tviler på at det blir hundre prosent rent selv om jeg vasker

Endret av BettyBoop28
Skrevet

Det synes jeg er litt små nasty. Greit nok man kan vaske solsengene etter bruk men hva med dørhåndtaket da f.eks? Det er jo ingen vask der så etter man har fingra kan man ikke vaske hendene. Så da tar dere jo i dørhåndtaket og andre ting å sikkert etter kosen. Kanskje det bare er jeg som er hysterisk men jeg må innømme er litt små nasty å tenke på at folk faktisk onanerer der.

Enig. Nasty å tenke på at noen har fingret også tatt på dørhåndtaket rett etter på. Grøss!

• Liker 2
Skrevet

Enig. Nasty å tenke på at noen har fingret også tatt på dørhåndtaket rett etter på. Grøss!

Jeg fingrer ikke med samme hånd som jeg åpner døren med. :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Jeg fingrer ikke med samme hånd som jeg åpner døren med. :opplyser:

Greit nok det men er sikkert ikke alle som åpner døren med motsatt hånd.

Skrevet

Greit nok det men er sikkert ikke alle som åpner døren med motsatt hånd.

Ville bare ha mitt på det tørre. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...