Gina_ Skrevet 27. mars 2011 #61 Del Skrevet 27. mars 2011 Hei! Ny leser i boka di her 5 km på 30 minutter er mitt delmål, forhåpentligvis før sommeren... så jeg syns det er veldig bra! Nå har jeg aldri hatt løpekondis, bare utholdenhetskondis (om man kan kalle noe det), og jeg syns det er vanskelig å bygge den opp... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #62 Del Skrevet 27. mars 2011 Heihei Gina! Hehe, kanskje jeg ikke er såå ille da.. Hehe. Men vil gjerne klare å springe litt raskere etterhvert! I dag har jeg trent igjen. Var på en utrolig gøy saltime som tok en time. Er dødssliten nå, men føles så DIGG Veldig klar for en ny uke nå, med alt som måtte komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #63 Del Skrevet 28. mars 2011 60 min spinning unnagjort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #64 Del Skrevet 29. mars 2011 God morgen KG Uff, begynner å bli demotivert og lei meg fordi jeg ikke ser resultater. Den oppblåste, store magen min bare håner meg i speilet Er så irriterende! Maten i dag blir knekkebrød til frokost og lunsj (med leverpostei og agurk), kyllingwok, appelsin, og litt kaffe og vann da! Så skal jeg få trent i ettermiddag, har meldt meg på en saltime, det er jo gøy. Kjære vektgud, la meg se noen resultater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krysanti Skrevet 29. mars 2011 #65 Del Skrevet 29. mars 2011 Det er vel ofte sånn at man har perioder hvor man ikke ser så store resultater av treningen? Sånn ellers - er du flink til å drikke nok? Ikke spise så mye salt? Og spiser du ofte nok og nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 29. mars 2011 #66 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg skjønner veldig godt hva du mener! Veldig frustrerende at man ikke ser reusltater når man har jobbet så hardt Mitt hovedproblem er lårene Men uansett om endringene ikke er synlige på utsiden, så er det positivt for kroppen Vi må bare fortsette, og håpe at vektgudene hjelper oss etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #67 Del Skrevet 29. mars 2011 Det er vel ofte sånn at man har perioder hvor man ikke ser så store resultater av treningen? Sånn ellers - er du flink til å drikke nok? Ikke spise så mye salt? Og spiser du ofte nok og nok? Føler jeg drikker nok vann Spiser vel ærlig talt ikke så bra.. Men ikke helt ille heller, er bare ikke flink til å lage middag. Men det jeg spiser er ikke usunt altså, blir bare mye knekkebrød istedet for kjøtt/fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #68 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg skjønner veldig godt hva du mener! Veldig frustrerende at man ikke ser reusltater når man har jobbet så hardt Mitt hovedproblem er lårene Men uansett om endringene ikke er synlige på utsiden, så er det positivt for kroppen Vi må bare fortsette, og håpe at vektgudene hjelper oss etterhvert Ja, får forsøke å tenke like positivt som du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 29. mars 2011 #69 Del Skrevet 29. mars 2011 Hehe, er ikke alltid like positiv, må bare late som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #70 Del Skrevet 29. mars 2011 Hehe, er ikke alltid like positiv, må bare late som Hehe, ja av og til må man lure seg selv.. Bare å manne seg opp til å dra på trening nå, og gi alt! Selv om jeg er kjempestøl i hele kroppen.. I alle fall klar for å svette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 29. mars 2011 #71 Del Skrevet 29. mars 2011 Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #72 Del Skrevet 30. mars 2011 Fikk trent i dag også Ble en ganske kort økt, 4 km på mølla og styrke på magen. Bedre enn ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 4. april 2011 Forfatter #73 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Da har det rukket å bli april, og har ikke trent i løpet av april.. Enda! Har booket inn masse trening denne uka, og planen er som følger: Mandag: Spinn60 CHECK Tirsdag: Zumba(60 min) MED min favorittinstruktør! Så flink. Og blir søkksvett CHECK Onsdag: Aerobic med stepkasser og styrke.(60 min)Denne har jeg vært på før, og elsker den! Fikk ikke trent pga leggene.. Torsdag: Enten aerobic med fokus på kondisjon (60 min), eller så blir det løping og styrke Spinn60 istedet! CHECK Fredag: Løping + styrke Lørdag: FRI Søndag: Zumba(60 min) Såå, ser ut som det blir en kickstart på april, selv om jeg henger noen dager etter allerede.. Og forrige uke ble ikke så bra på treningsfronten heller.. Jaja, får håpe bikinikroppen ikke er helt tapt! Endret 7. april 2011 av meelissa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 4. april 2011 #74 Del Skrevet 4. april 2011 God dag! Ser ut som du har en flott treningsuke foran deg Du er flink til å variere treningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 4. april 2011 #75 Del Skrevet 4. april 2011 Ser flott ut dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 4. april 2011 Forfatter #76 Del Skrevet 4. april 2011 Takk dere! Prøver å variere så godt jeg kan, men har beinhinnebetennelse i begge leggene som AAALDRI vil gå bort, så blir ikke så mye løpetrening som jeg skulle ønske.. Men litt blir det jo! Nå har jeg i alle fall vært på spinning, så nå må jeg bare løpe i dusjen. Fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 5. april 2011 #77 Del Skrevet 5. april 2011 Det er så irriterende når man blir hemmet av skader! Håper det går over slik at du kan trene det du vil! I følge planen din blir det zumba på deg i dag Det ser artig ut! Men jeg kommer aldri til å prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 5. april 2011 Forfatter #78 Del Skrevet 5. april 2011 Ja, må bare variere mye sånn at den ikke setter seg skikkelig, slik som i fjor. Da måtte jeg slutte helt å trene en stund Nåh, hvorfor ikke? Synes det er veldig gøy, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 5. april 2011 Forfatter #79 Del Skrevet 5. april 2011 Dagens trening unnagjort, nå sitter jeg i sofaen med en stooor kopp grønn te og koser meg Men kjenner det utrolig mye i leggene nå, så vet ikke om jeg tør å trene i morgen.. Har så lyst! Men må se det an i morgen regner jeg med.. TYPISK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 6. april 2011 Forfatter #80 Del Skrevet 6. april 2011 God morgen! I dag kjennes leggene litt bedre ut, så kanskje jeg prøver meg på trening likevel. Jeg får se. Nå- kollokvie! Ha en fin dag alle treningsglade dagboklesere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå