Gå til innhold

Noen som vil slanke seg med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Son overskriften sier :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Son overskriften sier :)

Hvordan tenkte du? :)

Skrevet

Noen å snakke med og gi råd :)

Evt bor man i nærheten kan man trene sammen :)

Skrevet (endret)

Hvordan tenkte du? :)

Ja hvordan tenkte du? Jeg skal slanke meg nå, men vet ikke hvordan vi kan gjøre det sammen? :)

Da fikk jeg jo svar;)

Kan gi tips og råd, men er ingen ekspert. Spurte nettopp om råd selv i en tidligere tråd:) Hvor mye ska du slanke deg? hva veier du nå?

Endret av Papaya84
Skrevet

Jeg veier nå 80 og har lyst til å prøve å komme meg ned på 70 til sommeren iallefall :)

Hva med deg/dere? :)

Skrevet

Kan du utdype det litt mer, slik at jeg har mulighet for å vurdere? Hvilken form for slankin tenkte du på? diett type eller endre livsstil/kosthold

Skrevet

jeg kommer til å andre kosthold. Til vanlig sunne ting. Spise alt, men med måte:)

veier 90 kg nå, og satser også på å ta av ca 10 kg til sommeren (og en del til etter det ;) )

Dere da?

Skrevet

Her er jeg vel rundt 85. og jeg er ganske ung. jeg tenker å endre kosthold og begynne å trene. (hvor mange ganger har jeg ikke prøvd, men mislyktes.) så nå er det vel påtide å prøve en annen vri, så da tror jeg kanskje jeg heller i retning av et ja her :) hvor i landet bor dere?

Skrevet

Jeg kan bli med! Går jo an å bruke denne tråden til å dele tips, og framgang. F.eks. å skrive vekten sin hver uke, hva man har trent, tips til mat, osv.

Jeg veier nå 67,9kg og er 164 cm. Begynte å trene rundt årsskiftet 2009/2010, og gikk ned 12 kg da. Så datt jeg litt utav det, men har heldigvis ikke gått opp i vekt. Har bare variert med 2-3 kg. Har begynt å trene så smått igjen nå, og prøver å fokusere på hva jeg spiser. Det er ganske lett når man får teken på det, må bare prøve å ikke dette utav det igjen. Målet mitt er å gå ned til ca 58 kg, eller ihvertfall til jeg synes magen er liten nok :fnise:

Skrevet

Jeg vil vel forandre kostholdet mitt.

Tenkte å prøve den såkalte slankesuppen en uke nå over helgen for å få en kick-start,å se om den funker.

Ellers så er jeg medlem på ett treningsstudio,så tenkte å prøve med å trene 2 ganger i uken i begynnelsen,men veldig usikker på hva jeg Skal trene?

Skrevet

Jeg bor på Lillehammer:)

Skrevet (endret)

Har prøvd sykehusdietten, hvis det er det du kaller slankesuppe? og skulle som deg, få en kick start... fungerte ikke for meg. tilbake til det samme gamle et par uker etterpå. men, det kan jo fungere for deg :D

Har for ikke mange mnd siden meldt meg ut av treningssenteret. var en av de mange sofasittende betalerne. så det var mest øknomisk for meg. Men, noen trenings materiell her hjemme, + lastet ned noen treningsdvd'er, så håper at det skal kunne holde... har vel ikke helt sansen for treningssenter, mye sikker fordi jeg sammenlikner meg selv med de andre som er der= forlater deprimert :/

Jeg bor i Nord-Norge, så å trene sammen er vel ikke mulig, men tips og råd i dialog er jeg gjerne med på :)

Endret av Mariell5
Skrevet

Svarer på litt flere her jeg. Bor i Rogaland. Veier 90 kg når og er 170 cm.

Er ingen treningsekspert, men når jeg får råd (litt dårlig økonomi etter julen ;) ) kommer jeg til å trene spinning og vekter til å begynne med. det beste er kanskje å spør de på treningssenteret om hva du bør trene av f.eks vekter:)

har prøvd kick starter med pose supper, men jeg blir så skrekkelig sur når jeg ikke spise :gjeiper: Men de er veldig greie å ha om man er litt på farten å trenger noe næring syns jeg:)

Skrevet

Hehe,ja var den sykehusdietten jeg mente.

Håper den funker for meg,ellers får jeg bare gå rett på treningen :)

Skrevet

Hvor gamle er dere? Er selv bare 20 år :)

Skrevet

Snart 19 her... :)

Skrevet

Jeg er også 20 år, blir 21 i mai. Du spurte om hva du burde trene. Du bør trene kondisjon, altså er spinning ypperlig. Du kan også gå på dansetimer, aerobic, step. Alt etter hva de tilbyr der du trener. Jeg dreiv mest på med step og spinning den perioden jeg gikk ned 12 kg, siden det er det jeg liker best. Nå er det ganske lenge siden jeg har vært på step-timer da, men tenker å begynne igjen. Styrketrening er også viktig å begynne med, jeg er utrolig dårlig på det selv, men skal bruke personlig trener for å få satt opp et program.

Skrevet

Er jo gammel jeg da ;) 26 :)

Hehe,Neiiida:)

Skrevet

Angående dietter så er vel det vel så bra å kick-starte med som dere sier, men det vil aldri holde i lengden. Dere bør bare spise normalt, altså kylling, fisk, magert kjøtt, knekkebrød, magert pålegg, osv. Spis lite og ofte, og forsyn deg heller med mer grønnsaker til middag istedenfor et nytt stykke kjøtt. I begynnelsen er de fleste veldig sultne, det var ihvertfall jeg, men kroppen vendte seg fort til det :) Jeg begynte i vektklubb.no da jeg startet, og det hjalp meg veldig i matveien!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...