Gå til innhold

Gjør det slutt med samboeren i morgen..


Yvonne86

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er et diskusjonsemne.. Må bare lufte litt tanker..

Vært sammen med samboeren i 1,5 år og samboere i 1 år.

I det siste har jeg ikke vært lykkelig i forholdet og "mistet" litt av følelsene jeg hadde. Jeg er glad i han, men ikke på den riktige måten lenger..

Men det vonde er at han ikke er der i det hele tatt. Han omfavner meg mange ganger i løpet av dagen og forteller hvor mye han elsker meg, gir meg hvertfall 1000 kyss om dagen og gjør alt han kan for meg.

Hvordan dumpe en som er så glad i en da.. Men han fortjener jo en som er like forelsket i han tilbake..Så jeg vet jeg gjør det riktige.

Men veldig vondt forde..

Tenkte jeg skulle sende han en sms i morgen og si at jeg må prate med han når han kommer hjem fra jobb.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor sende sms først? Så han kan gå hele dagen å lure på hva du skal snakke om? Det syns jeg er unødvendig.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sende sms først? Så han kan gå hele dagen å lure på hva du skal snakke om? Det syns jeg er unødvendig.

Ja sant det da... Kanskje droppe smsen.. Tenkte bare det skulle gjøre det mer bindende for meg så jeg ikke kan feige ut.. Men du har rett da.. Urettferdig for han :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår vanskelighetene som den type ærlighet medfører, men på en annen side, må jeg si at jeg syns synd på samboern din som får slike nyheter i morgen. Har han i det hele tatt hatt en anelse om at du ikke er lykkelig i forholdet lenger? Eller har du spilt med, gjenspeilet hans følelser, og oppført deg normalt? Isåfall må du forberede deg på ufattelig mye smerte, anger og tårer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår vanskelighetene som den type ærlighet medfører, men på en annen side, må jeg si at jeg syns synd på samboern din som får slike nyheter i morgen. Har han i det hele tatt hatt en anelse om at du ikke er lykkelig i forholdet lenger? Eller har du spilt med, gjenspeilet hans følelser, og oppført deg normalt? Isåfall må du forberede deg på ufattelig mye smerte, anger og tårer..

Har nok ikke oppført meg helt normalt, for han har flere ganger kommentert at jeg er litt annerledes og virker "fjern". Da har jeg sagt at det er nok fordi jeg tenker for mye.. Men han skjønner vel tegnene etter i morgen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår vanskelighetene som den type ærlighet medfører, men på en annen side, må jeg si at jeg syns synd på samboern din som får slike nyheter i morgen. Har han i det hele tatt hatt en anelse om at du ikke er lykkelig i forholdet lenger? Eller har du spilt med, gjenspeilet hans følelser, og oppført deg normalt? Isåfall må du forberede deg på ufattelig mye smerte, anger og tårer..

Jeg lurer også på om du har snakket med ham om dette tidligere - altså det at du ikke har det så bra? Hvis han er totalt uforberedt og inntil i morgen tror dere har det helt flott så kan du nok belage deg på at han får sjokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der se der... Atter en perfekt fyr dumpet fordi kvinner aldri synes noe er godt nok.

Ja hun burde selvfølgelig la han leve videre på en løgn. O lykke.

Hun har da ikke sagt noe om at han ikke er god nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, hva heter han du skal bytte han ut med?

Det der er urettferdig.. Ikke sett meg i den båsen. Har ikke tenkt å bytte han ut. Han er mer en bra nok, men jeg kan ikke kontrollere følelsene mine. Hadde jeg kunnet det hadde dette vært mannen i mitt liv. Men sånn er det desverre ikke, og da gjør jeg det som er mest rettferdig for begge, "setter han fri" så han kan finne en som verdsetter og elsker han for akkurat den han er..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du skal sende sms først men heller ta det når dere står ansikt til ansikt. Er det kun forelskelsen som er borte, eller har du ikke romantiske følelser for ham i det hele tatt? Jeg tenker som så at man nødvendigvis ikke kan forvente å være forelsket hele tiden man er sammen, og personlig synes jeg den dypere følelsen av kjærlighet er mye deiligere sånn sett. MEN, det er meg. Om det er viktig for deg å føle denne forelskelsen så er det jo greit nok, men jeg håper bare du har tenkt nøye gjennom dette.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok ikke oppført meg helt normalt, for han har flere ganger kommentert at jeg er litt annerledes og virker "fjern". Da har jeg sagt at det er nok fordi jeg tenker for mye.. Men han skjønner vel tegnene etter i morgen da..

Du kan selvfølgelig ikke gjøre noe med følelsene dine - men du kan kanskje tenke at det hadde vært bra for kjæresten din om han hadde fått vært deltagende i din prosess slik at han i etterkant iallefall kunne ha en følelse av å ha fått kjempe litt. Slik det er nå har du jo tatt en avgjørelse uten at han har hatt et ord med i laget. Akkurat det kan nok føles helt jævlig for ham!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Jeg lurer også på om du har snakket med ham om dette tidligere - altså det at du ikke har det så bra? Hvis han er totalt uforberedt og inntil i morgen tror dere har det helt flott så kan du nok belage deg på at han får sjokk.

Jammen... Menn er jo tankelesere! Og så har hun nok hintet i det vide og det brede vet du. Han burde jo forstått alt da hennes nye kompis ble nevnt en gang i tiden... Ikke være så hard mot TS da. Hun har jo bare verdens beste mann som elsker henne over alt på jord. Så hvorfor skulle hun ikke finne seg noe bedre? En mann som kan nedverdige henne litt nå og da. Det trengs jo for å holde spenningen oppe. Herregud heller! Kan du tenke deg noe mer døllt enn et forhold basert på kjærlighet, respekt og lojalitet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du skal sende sms først men heller ta det når dere står ansikt til ansikt. Er det kun forelskelsen som er borte, eller har du ikke romantiske følelser for ham i det hele tatt? Jeg tenker som så at man nødvendigvis ikke kan forvente å være forelsket hele tiden man er sammen, og personlig synes jeg den dypere følelsen av kjærlighet er mye deiligere sånn sett. MEN, det er meg. Om det er viktig for deg å føle denne forelskelsen så er det jo greit nok, men jeg håper bare du har tenkt nøye gjennom dette.

Mvh Yvonne :heiajente:

Har ikke romantiske følelser heller nei.. Ikke de følelsene jeg mener må være tilstede.. Gått mer over til irritasjon over småting :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det der er urettferdig.. Ikke sett meg i den båsen. Har ikke tenkt å bytte han ut. Han er mer en bra nok, men jeg kan ikke kontrollere følelsene mine. Hadde jeg kunnet det hadde dette vært mannen i mitt liv. Men sånn er det desverre ikke, og da gjør jeg det som er mest rettferdig for begge, "setter han fri" så han kan finne en som verdsetter og elsker han for akkurat den han er..

Så da skal du servere den klassiske "Du fortjener så mye bedre enn meg" historien? Mens du driter en lang i at alt han vil ha er deg? Si meg, puler dere ennå? Og i såfall, er sexen bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jammen... Menn er jo tankelesere! Og så har hun nok hintet i det vide og det brede vet du. Han burde jo forstått alt da hennes nye kompis ble nevnt en gang i tiden... Ikke være så hard mot TS da. Hun har jo bare verdens beste mann som elsker henne over alt på jord. Så hvorfor skulle hun ikke finne seg noe bedre? En mann som kan nedverdige henne litt nå og da. Det trengs jo for å holde spenningen oppe. Herregud heller! Kan du tenke deg noe mer døllt enn et forhold basert på kjærlighet, respekt og lojalitet?

Ville du vært sammen med ei som løy hver dag til deg og sa hun elsket deg? Ei som var verdens søteste mot deg men snakket dritt om deg til andre?

Jeg velger heller å innrømme at jeg ikke elsker han enn å lyve om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da skal du servere den klassiske "Du fortjener så mye bedre enn meg" historien? Mens du driter en lang i at alt han vil ha er deg? Si meg, puler dere ennå? Og i såfall, er sexen bra?

Han fortjener ikke bedre enn meg, jeg er da bra nok! Men han fortjener en som er like forelsket i han som han er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Du kan selvfølgelig ikke gjøre noe med følelsene dine - men du kan kanskje tenke at det hadde vært bra for kjæresten din om han hadde fått vært deltagende i din prosess slik at han i etterkant iallefall kunne ha en følelse av å ha fått kjempe litt. Slik det er nå har du jo tatt en avgjørelse uten at han har hatt et ord med i laget. Akkurat det kan nok føles helt jævlig for ham!

Jo det kan en. Et forhold er noe som skal dyrkes og verdsettes. I den jobben jobber en med å mane frem og gi næring til de positive følelsene. Her velger TS den klassiske varianten norske kvinner velger. Nemlig å gi opp og å gi faen. For om latten er blitt kald, så kan en jo alltids bestille en ny. Slik forholder norske kvinner seg til menn også. Menn er en forbruksgjenstand.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...