Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Så utrolig irriterende med en gynekolog som ikke svarer. Har du prøvd å ringe? Nå må det skje noe snart for dere også :jepp:

Hørtes ut som en fin plan for helga med besøk, kos dere ;) Vi skal også på kontiki :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig irriterende med en gynekolog som ikke svarer. Har du prøvd å ringe? Nå må det skje noe snart for dere også :jepp:

Hørtes ut som en fin plan for helga med besøk, kos dere ;) Vi skal også på kontiki :lur:

Vi har ringt, SMS-et og mailet ;) Men ting ser ut til å ha ordnet seg nå, så vi satser på å høre fra Tr. heim innen kort tid :) Kos dere på Kontiki dere også! :klemmer:

Jeg spottet forresten i går, en uke før tiden :klo: Men ikke noe mer i dag... Håper ikke mensen er ute å kjøre, den pleier jo å være stabil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre, det håper jeg :) Nå må det bli deres tur snart :kose:

Det skal vi :jepp: Kos dere på Kino dere også ;) Kjedelig med spotting ei uke før tiden.

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har lagt igjen noen ord her. Godt å lese at dere har fine dager. :) Vi var også på Kon-Tiki på fredag. Bra film. :jepp: Spennende med nytt forsøk på gang da. :hoppe:

God tur til Roma! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på den som gikk 2115, så dessverre ble det ikke til at vi så hverandre. Det krydde jo bokstavelig talt av mennesker på kinoen i tilegg så det skulle godt gjøres å finne hverandre i mengden :ler:

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var godt å høre, det håper jeg : )Nå må det bli deres tur snart :kose:

Det skal vi :jepp: Kos dere på Kino dere også ; ) Kjedelig med spotting ei uke før tiden.

God helg! :klemmer:

Takk! :) Håper det samme for dere :klemmer: Har ikke fått tid å svare på over en uke her, så nå er det på tide å si fortsatt god helg igjen ;)

Nå er det lenge siden jeg har lagt igjen noen ord her. Godt å lese at dere har fine dager. : )Vi var også på Kon-Tiki på fredag. Bra film. :jepp: Spennende med nytt forsøk på gang da. : hoppe:

God tur til Roma! :rodmer:

Så godt å høre fra deg, Muffin! :) Savner fortsatt dagboken din her inne :sjenert: Håper alt er vel med deg? Kon-tiki var bra ja :) Og ja, blir spennende med nytt forsøk, får håpe det går bedre denne gangen! Takk, vi hadde en kjempefin tur! :hjerte: God helg, søta! :klemmer:

Vi var på den som gikk 2115, så dessverre ble det ikke til at vi så hverandre. Det krydde jo bokstavelig talt av mennesker på kinoen i tilegg så det skulle godt gjøres å finne hverandre i mengden : ler:

Synd vi gikk om hverandre! Men ja, spørs om det hadde vært så lett å se hverandre uansett ;) Fortsatt god helg :klemmer:

Håper det ikke går altfor lang tid før dere får vite noe mer :klemmer:

Tusen takk! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi hjemme igjen fra en fantastisk Roma-tur! :hjerte: Tror aldri jeg vil få nok av den byen. 35 grader og strålende sol hver dag, nesten i varmeste laget. Men etter den sommeren vi har hatt skal jeg ikke klage :) Det ble mye :is: , :vin: , :sengekos:, :shoppe: med mer :) Utrolig mye fint å se! Måtte selvfølgelig få med oss Pantheon, Colloseum, Peterskirken og Spansketrappen selv om vi så alt dette sist, og så ble det litt nye attraksjoner også :) De som har meg på FB kan se bilder der :)

Familiebesøket forrige helg var også veldig koselig. Fortsatt ikke hørt noe mer fra Trondheim, men nå skal de i allefall ha all nødvendig informasjon, så får håpe vi får et svar snart!

I dag skal kjære ut, men jeg tror ikke jeg orker, så det blir nok til at jeg bare slapper av hjemme alene :) Kunne jo ringt en venninne selvfølgelig, men er en stund siden jeg har hatt en kveld hjemme alene nå, så tror det kan bli litt godt også!

Endret av Lilywhite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spottet forresten i en uke før jeg fikk mensen denne gangen.. Jeg trodde det skulle gå over, men det gjorde det ikke... Jeg har lenge spottet 2-3 dager før, men dette var jo helt ekstremt.. Må huske å ta det opp med gyn. Håper ikke at det er en indikasjon på at det kan være noe gale med meg også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig! Hørtes ut som om dere har kost dere masse! ;) Elsker Roma :hjerte:

Alenekveld er litt deilig da :)

Det er lurt å ta det opp med gynekologen neste gang du er der. Sikkert ikke noe gale, men er greit å nevne det. Har du ustabile sykluser? Håper dere snart får høre noe fra Trondheim da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig! Hørtes ut som om dere har kost dere masse! ;) Elsker Roma :hjerte:

Alenekveld er litt deilig da :)

Det er lurt å ta det opp med gynekologen neste gang du er der. Sikkert ikke noe gale, men er greit å nevne det. Har du ustabile sykluser? Håper dere snart får høre noe fra Trondheim da :)

Ja, hadde det helt nydelig! Deilig å slippe vekk fra jobb og alle negative tanker rundt prøving.. Spesielt på et så deilig sted som Roma :hjerte:

Har sykluser som en klokke og har stort sett hatt det hele tiden. Hormonprøvene viste jo heller ingenting gale, men det er 8 mnd siden da.. Så håper jeg ikke har progesteronsvikt eller noe, men ved prøverør spiller det kanskje ikke noen rolle uansett...

Ha en fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde det helt nydelig! Deilig å slippe vekk fra jobb og alle negative tanker rundt prøving.. Spesielt på et så deilig sted som Roma :hjerte:

Har sykluser som en klokke og har stort sett hatt det hele tiden. Hormonprøvene viste jo heller ingenting gale, men det er 8 mnd siden da.. Så håper jeg ikke har progesteronsvikt eller noe, men ved prøverør spiller det kanskje ikke noen rolle uansett...

Ha en fin kveld! :klemmer:

Sikkert ingenting. Jeg skal også inn å ta blodprøve for å sjekke hormoner. Hvilken dag i syklusen tok du de på?

Ha en fin kveld du også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ingenting. Jeg skal også inn å ta blodprøve for å sjekke hormoner. Hvilken dag i syklusen tok du de på?

Ha en fin kveld du også! :klemmer:

Får håpe det :) Såvidt jeg husker var det syklusdag 3, syklusdag 21 og så 3 (?) dager før forventet mens.. Hvis jeg husker riktig... Takk for det :klemmer: Har sett på 20-årsjubileet til TV2, var noen pinlige øyeblikk der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok ikke det er noe galt, men greit å få nevnt det til gyn :Nikke: jeg har også hatt fine blodprøver og hatt tr etter klokken, men spottet en dag eller to i forveien. Nå etter prøverør er det forandret til null spotting, så kroppen an finne på all verdens etter sånne forsøk. Du vil uansett få pøst på nok progesteron ved forsøk så jeg tror alt er helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har hatt en kjempefin tur :jepp: - Jeg skal absolutt vurdere Roma neste gang jeg og mannen skal ut på tur.

Forøvrig så ser det ut som om dere har hatt det fint når jeg titter innom FB :fnise:

Tror nok at alt er fint med deg, men som du sier så kan det være en idè å nevne det for Gynekologen neste gang dere snakkes :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke det er noe galt, men greit å få nevnt det til gyn :Nikke: jeg har også hatt fine blodprøver og hatt tr etter klokken, men spottet en dag eller to i forveien. Nå etter prøverør er det forandret til null spotting, så kroppen an finne på all verdens etter sånne forsøk. Du vil uansett få pøst på nok progesteron ved forsøk så jeg tror alt er helt fint :)

Jeg nevnte det for IVF-sykepleieren idag, og hun sa at vi bare skulle gå ut fra at jeg vanligvis har jevnlige sykluser, så satser på at det ikke har noen innvirkning :) Hvordan går det med deg forresten? Finner ikke igjen dagboken din? :klemmer:

Høres ut som dere har hatt en kjempefin tur :jepp: - Jeg skal absolutt vurdere Roma neste gang jeg og mannen skal ut på tur.

Forøvrig så ser det ut som om dere har hatt det fint når jeg titter innom FB :fnise:

Tror nok at alt er fint med deg, men som du sier så kan det være en idè å nevne det for Gynekologen neste gang dere snakkes :opplyser:

Det var nydelig! Savner det allerede... Men vi var heldig da, nå har det jo vært et forferdelig uvær der nede!

Dere MÅ dra dit en dag :) En veldig fin by for en kjærestetur :hjerte:

Ha en fin kveld du også, skjønningen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi fått tid i Trondheim :hoppe:

De vil sette meg på lang protokoll, siden timingen sist ble så dårlig, med mange egg, men få som var modne nok.. Kan ikke si at jeg gleder meg så sykt til det, siden jeg syntes det var mer enn nok bivirkninger og dritt sist, og de fleste virker som de hater nesesprayen aller mest... Men samtidig er det godt å være i gang igjen, så vi får bare krysse fingrene for at alt går lettere denne gangen :)

Med nesesprayen begynner man på medisineringen på syklusdag 20, så jeg kunne egentlig begynt om knappe to uker, men det var visst litt ventetid, så vi må vente til neste gang jeg får mensen. Så da begynner jeg på medisiner i midten av oktober, og så drar vi opp dit i begynnelsen-midten av november litt etter hvordan ting utvikler seg.

Håper, håper, håper at det blir vellykket denne gangen og at vi får embryoer på frys også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nevnte det for IVF-sykepleieren idag, og hun sa at vi bare skulle gå ut fra at jeg vanligvis har jevnlige sykluser, så satser på at det ikke har noen innvirkning :) Hvordan går det med deg forresten? Finner ikke igjen dagboken din? :klemmer:

Det er bra, da er det nok ikke noe å tenke på :)

Jeg har ikke offentlig dagbok lengre, gått over til lukket blogg så føler jeg at jeg kan skrive hva jeg vil.

Hipp hurra for at dere har fått tid i Trondheim :hoppe:

Endret av *Lollipop*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra, da er det nok ikke noe å tenke på :)

Jeg har ikke offentlig dagbok lengre, gått over til lukket blogg så føler jeg at jeg kan skrive hva jeg vil.

Hipp hurra for at dere har fått tid i Trondheim :hoppe:

Nei, greit med alt man kan slippe å bekymre seg over ;) Skjønner! Jeg tenker av og til at kanskje jeg deler litt mye her jeg også... Hvis du vil gi meg tilgang så vil jeg gjerne lese bloggen din :)

Ja, kjekt at det forhåpentligvis går fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte jo sjefen om prøverørsbehandlingen sist, og følte meg passe dum siden jeg nettopp hadde skiftet jobb :sjenert: Han tok det greit da.. Nå har vi jo imidlertid fått ny sjef, som ikke vet noe (er ikke interessert i at alle på jobben skal vite), så tror jeg skal snakke med han snart, sånn at han er forberedt på at jeg blir vekke en del ifbm. forsøket. Det virker som de tar seg god tid i Trondheim (som er bra), så vi måtte visst beregne å sette av en hel uke der oppe. Lurer på om jeg skal jobbe litt redusert enkelte dager utenom og, for å stresse ned, men det får jeg ta etterhvert når jeg ser hvordan behandlingen går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...