Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Godt at dere har fått svar og hjelp til vegen videre! :kose: Forstår mannens reaksjon utrolig godt. Det er jo klart at det er tøft å få høre at kvaliteten på sæden ikke er så bra. Tror mannen min også hadde tatt det veldig tungt. Du får støtte han masse (som du nok gjør), trøste han med at det ikke er hans feil. Nå er dere iallefall trygge hender og får den hjelpen dere trenger. Håper dere får klaff snart da :tommelsmil: Hjelper nok at du er så positiv :) jeg skal tenke ekstra masse på dere! Ønsker dere masse lykke til :klemmer :

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å høre at undersøkelsene har gitt resultater og at dere nå vet hvor problemet ligger og hvordan dere skal komme forbi det! Selvfølgelig må det være kjempekjedelig for din kjære, men jeg er sikker på at støtten du gir han og det du sier vil "trenge inn" etterhvert. Og ganske raskt sitter dere der med deres lille bylt! :hjerte: Da vil alt være verdt strevet :Nikke:

Så kjekt at dere har mulighet til å få gjort det privat slik at ting går litt raskere også. Unner dere denne skatten så fort som mulig :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige nyheter igjen :tristbla: Akkurat når vi hadde begynt å se optimistisk på situasjonen til tross for at den kunne vært bedre, fikk vi beskjed fra legen om at noen av mannens blodprøver har kommet tilbake og at de måtte ta flere prøver :trist: Vet ingenting mer, legen skulle kontakte oss senere (forhåpentligvis i dag). Prøver å ikke tenke det verste, men det er nok en grunn for at de ber om flere prøver også...

Det er jo en del sykdommer som kan forårsake dårlig sædkvalitet, så jeg håper ikke han er syk på toppen av det hele... I allefall at det ikke er noe alvorlig... Men han føler seg frisk da, så foreløpig prøver vi å trøste oss med det og ikke krisemaksimere :sjenert:

Orker ikke å svare dere nå, men setter pris på innleggene deres :) Skriver mer når vi hører noe mer...

Endret av Lilywhite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så kjipt! :klem: Det er jo nesten umenneskelig å bare si det, uten å si noe mer! Håper ikke ventetida blir for lang! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for støtten! Har ikke hørt noe enda. Har prøvd å ringe uten å komme gjennom.

Gikk greit nok på jobb i dag, så lenge jeg hadde noe annet å konsentrere meg om, men er ganske jævlig å bare gå hjemme. Har snakket med en kompis som er lege, og han visste ikke hva det kunne dreie seg om siden han ikke vet hvilke prøver som er tatt. Men både han og pappa sa at ingen har fått noen diagnose enda, og det er jo helt sant. Er bare så utrolig kjipt å ikke vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff kjære LIlywhite - skjønner godt at uvisshet og ventetid ikke er noe gøy. Forhåpentligvis er det ikke noe galt... håper dere får noen svar i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god :klem: til deg vennen! Forstår godt at du tenker mye etter en slik tlf.. Håper dere har hørt mer i fra legen, og at det ikke er noe galt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidenes lettelse!!! De har ikke funnet noe ytterligere galt hos mannen, de bare trenger mer blod for å sjekke alt de må sjekke! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Legen hadde bare ordlagt seg litt klønete sånn at vi fikk inntrykk av at det var noe galt med de prøvene som var kommet tilbake, men det var det altså ikke :sjenert: Selvfølgelig litt irritert for de unødvendige bekymringene det har gitt oss, men rasjonelt sett visste jeg jo hele tiden at kjære ser frisk ut og at legen ikke ville gi oss skikkelig dårlige nyheter på den måten.

Så skylden for bekymringene er vel litt likt fordelt der... Legen er utrolig flink og grei ellers, så skal heller tilgi den misforståelsen der :)

Nå blir det i allefall en herlig og bekymringsfri kveld med kjære :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle klemmer og gode ord her inne mens vi var i uvisse forresten, dere er så søte alle sammen :klemmer:

Kjære hater egentlig blodprøver, men tror nye blodprøver er peanuts nå i forhold til hva som har svevd gjennom hodene våre de siste dagene :fnise:

Dessuten var de ganske flink å ta blodprøve hos legen vår, så han sa vel forsåvidt rett etterpå sist også at det ikke var så gale likevel :)

Men nå kan vi i allefall bestille forsamtale sånn som vi egentlig hadde tenkt å gjøre allerede i går :) Ville ikke gjøre det før vi visste om det var noe gale... Men nå har jeg tro på at resten av prøvene vil være normale, eller i allefall at det ikke skal komme en beskjed som har noe å si for den videre fremgangen på ting :)

Ha en fin kveld dere! :klemmer:

Jeg må lage middag nå, men skal se om jeg får tatt en dagbokrunde senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt og lese at dere har fått svar på prøver og at dere nå vet veien dere trenger å gå videre for å få en liten en:) kjedelig å lese at dere ble unødvendig bekymret for mannen, men godt og se at alt var fint allikevel. Håper dere lykkes med prøverør så fort som mulig. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Lettet på deres vegne at det bare var noe så banalt! :klem:

Skjønner godt at det raste mye tanker rundt i hodene deres mens dere var i uvissheten. Vi hadde det på samme måte de timene vi ventet på svar fra undersøkelsene lille M gikk gjennom de første timene. Ingen god følelse. Men utrolig deilig å kjenne på lettelsen etterpå! :)

Håper dere har en trivelig kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjuuh.. det var godt å høre! Der kan man se hvor viktig det er hvordan en formulerer seg :jepp:

Fin kveld til dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...