Gå til innhold

Not just the Spanish maine my love. The entire ocean. The entire world!


Gjest Armule

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Armule

oj, lenge siden sist gitt! Har hatt litt og gjøre, og det føles ut som en evighet siden nyttår.

I'm Still Here! (på ingen måte en henvisning til filmen om Bob Dylan, den skjønte vi overhodet ingenting av og skrudde av etter en halvtime..)

Iløpet av den første uka av 2011 har jeg gjort masse, men samtidig lite.. Har brodert kule supermario-kjøleskapmagneter, som kicker ass! Og har akkurat begynt på et litt større bilde, med tre mario mushrooms i fargene rødt, grønt og blått. Må nesten finne ut hvilke motiv jeg vil brodere etter det, ikke lenge til den blir ferdig!

Også har svigers hjulpet med å kjøre møblene fra leiligheta og hit jeg bor nå. Fantastisk deilig med dobbeltsenga mi igjen :D Og nå står den midt i rommet, slik at man slipper å krype over den andre for å komme ut av senga :fnise: Gud så godt jeg sov da den var kommet i hus. Elsker dobbeltdyne også :D

Akkurat nå sitter jeg i den på rommet vårt og bare roamer nettet mens typen og kompisene sitter oppe og drikker øl. Jeg har fått sett the Tourist, og venter på at Buried skal komme ned (takk for at du minte meg på den, Al :D ). Imorgen blir det vasking av leiligheta som vi flytter ut av, også blir man endelig ferdig med den.

Myes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Ah, der var du ja! :vinke:

Høres ut som dere har fått kjørt dere på starten av 2011.

Dobbeltdyne er en fantastisk oppfinnelse :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Huska jeg så vilt fram til Buried (digger Ryan Reynolds), men som mange andre filmer jeg ikke ser på kino blir de fort glemt..

Dobbeltdyne er fantastisk! De fleste jeg har snakket om det med, har hatt motsatt mening :O Skjønner jo at noen vil være i fred når de skal sove, men jeg digger å ligge i skje når man skal sovne eller våkner på late dager og har mannen lett tilgjengelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

Greit nok at man vil være i fred akkurat ved innsovning, men er jo så ufattelig koselig før den tid og når man våkner! Enda bedre hvis en legger seg først, sånn at den andre kan komme til ferdig oppvarmet :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sikkert 4 grader på soverommet, så det stemmer bra... Hvertfall vinterstid. Er verre på sommeren med midnatssol, da krangler vi om hvem som skal ha den tynneste dyna :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Dere kan jo ligge på den tykkeste og dele den tynne? Eller skal dere helst være innpakket som mumier begge to? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir "feil" å ligge på en dyne for min del, har prøvd det og klarer det bare ikke! :opplyser: Sååå, vi har hver vår(og ligner sikker mumier :jepp: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...