Gå til innhold

Not just the Spanish maine my love. The entire ocean. The entire world!


Gjest Armule

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, mia og k82 :fnise: DA hadde det tatt av!

Det kan være, til tider vel og merke, vanskelig å følge med på alle trådene :fnise:

*snakker om engelen sååååååå kjeeeem han :bolledeig: *

Damn, er dere flere? I just can't take anymore! :fnise:

Hun avatardama..hun med rompa mot "oss" kan jo trå hjelpende til? *Pirker..for en rompe :bolledeig: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man snubler ikke bare over opptatte damemennesker Al, uansett hvor tiltalende stumpen ser ut :opplyser:

Hoho, såklart snubler man! Hadde vært verre om du hadde falt, kanskje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun avatardama..hun med rompa mot "oss" kan jo trå hjelpende til? *Pirker..for en rompe :bolledeig: *

Hehe, hun bak der. Hun som er så flink å hjelpe rumpedama. Hun hadde sikkert ikke hatt noe imot å hjelpe oss sammen, tenker jeg :D

Hei! Forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hun bak der. Hun som er så flink å hjelpe rumpedama. Hun hadde sikkert ikke hatt noe imot å hjelpe oss sammen, tenker jeg :D

Hei! Forresten :)

Nei, hun ser hjelpsom ut :jepp:

Ja, Hei ja :ler: Du må unnskylde min manglende høflighet (kanskje det var avataren din som gjorde at jeg glemte mine manerer :vetikke: ) men :velkommen: til dagbokverden :skaal:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, hun ser hjelpsom ut :jepp:

Ja, Hei ja :ler: Du må unnskylde min manglende høflighet (kanskje det var avataren din som gjorde at jeg glemte mine manerer :vetikke: ) men :velkommen: til dagbokverden :skaal:

Siden jeg selv av og til glemmer å hilse på meg selv av samme årsak, så er de herved unnskyldt! En fin damerumpe som dette er ikke hver gang man kommer over :D

Takk! Det var ene og alene pif og Al sin skyld at jeg er her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg selv av og til glemmer å hilse på meg selv av samme årsak, så er de herved unnskyldt! En fin damerumpe som dette er ikke hver gang man kommer over :D

Takk! Det var ene og alene pif og Al sin skyld at jeg er her :D

Bra :nigo:

Nei, den var spesielt fin :Nikke:

Så bra da, Al og Piffykrydderet er KG dagbokland sine headhunters :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, såklart snubler man! Hadde vært verre om du hadde falt, kanskje :P

Så lenge du holder avataren din vekk fra Trondheim skal jeg nok klare å holde meg på føttene :opplyser:

Svært så mange arkeologer det er her inne forresten? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra :nigo:

Nei, den var spesielt fin :Nikke:

Så bra da, Al og Piffykrydderet er KG dagbokland sine headhunters :jepp:

Hehe, ja, so it would seem! Men det gjør ikke meg no særlig, hadde det ikke vært for dem (og også du/dere) så hadde jeg vel aldri gidda :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du holder avataren din vekk fra Trondheim skal jeg nok klare å holde meg på føttene :opplyser:

Svært så mange arkeologer det er her inne forresten? :klø:

Kanke love noe! :D

Er vi så mange arkeologer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanke love noe! :D

Er vi så mange arkeologer?

Vet om fire så langt, inkludert meg selv og deg. Så vi har vel ikke tatt over KG enda, men jobber hardt med saken? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om fire så langt, inkludert meg selv og deg. Så vi har vel ikke tatt over KG enda, men jobber hardt med saken? :lur:

Woah, kult! Det er jo selvfølgelig hivemind'n som har ført meg hit, no doubt.

De fleste holder vel kanskje til i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanke love noe! :D

:dåne:

Vet om fire så langt, inkludert meg selv og deg. Så vi har vel ikke tatt over KG enda, men jobber hardt med saken? :lur:

But the meek shall inherit the earth; and shall delight themselves in the abundance of peace.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, nå tenker jeg at det er natt!

Reiser hjem til Tromsø imorgen, hjem til verdens beste. Hjem til der jeg aller helst vil være! Greit at jeg bare har vært borte en drøy uke, men jeg vil ha kooooos :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Vet om fire så langt, inkludert meg selv og deg. Så vi har vel ikke tatt over KG enda, men jobber hardt med saken? :lur:

Nå lurer jeg veldig på hvem den fjerde er, siden jeg vet om Tineline :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...