Gå til innhold

Not just the Spanish maine my love. The entire ocean. The entire world!


Gjest Armule

Anbefalte innlegg

Velkommen til oss. :goodbye:

Når det gjelder den avataren som alle tydeligvis går i frø over, kan jeg ikke helt skjønne det; det er jo enkelt å se at det er et presentasjonsbilde over påkledningstilbudet for hjelpemiddelsentralen lokalt. Det gleder meg å se at man tar vare på hverandre i Tromsø også. Vi håper at De får en hyggelig reise her inne. Det er tre minutter til ankomst. Avstigning på venstre side. ;)

Nei, det var da som fillern: Det siste der skulle i en annen tråd:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den fjerde er Daenrys (eh, tror hun skriver det sånn). Som jeg egentlig ikke kjenner til, bare har observert rundtomkring og tenkt "aha! Arkeolog! Må være ei fornuftigh jente." :fnise:

Kjenner forresten godt igjen det der med kneproblemer. Endte opp med betennelse i ene kneet i sommer jeg og, gitt! Blir nok papirarkeolog av meg etterhvert, men det er strengt tatt ikke så ille å slippe å fryse seg fordervet/smelte i varmen/stå til knes i gjørme/være dekket av støv/finne ingen ting/finne alt for mye hver dag. ;)

God tur hjem til Tromsø! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en kaffe på Helmersen for meg :opplyser:

Evn. sånn hvitløksburger på Blå rock :sikle:

Kaffe på Helmersen utgår, liker ikke kaffe ;)

Men Burger på BlåRock kan det blir! Selv om jeg syns fetaostburgern er bedre xD ..eller kanskje det er samme? Kan hende det blir Flyt istedet, burgern der er nesten bedre ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss. :goodbye:

Når det gjelder den avataren som alle tydeligvis går i frø over, kan jeg ikke helt skjønne det; det er jo enkelt å se at det er et presentasjonsbilde over påkledningstilbudet for hjelpemiddelsentralen lokalt. Det gleder meg å se at man tar vare på hverandre i Tromsø også. Vi håper at De får en hyggelig reise her inne. Det er tre minutter til ankomst. Avstigning på venstre side. ;)

Nei, det var da som fillern: Det siste der skulle i en annen tråd:klø:

Hehe,tusen takk! Velkommen inn til min tråd :D

Ja ikke sant, det er jo _helt_ tydelig hva den er. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fjerde er Daenrys (eh, tror hun skriver det sånn). Som jeg egentlig ikke kjenner til, bare har observert rundtomkring og tenkt "aha! Arkeolog! Må være ei fornuftigh jente." :fnise:

Kjenner forresten godt igjen det der med kneproblemer. Endte opp med betennelse i ene kneet i sommer jeg og, gitt! Blir nok papirarkeolog av meg etterhvert, men det er strengt tatt ikke så ille å slippe å fryse seg fordervet/smelte i varmen/stå til knes i gjørme/være dekket av støv/finne ingen ting/finne alt for mye hver dag. ;)

God tur hjem til Tromsø! :nigo:

Jepp! Det må nok bli en Tilley av oss :fnise: Knebetennelse suger, i alle fall i begge knærne. Og så gå behandlet i noen uker. Og så antageligvis også ha patellofemoralt smertesyndrom xD Men sånn ellers har man det bra, altså! :D

Takk! I'm halfway there.. Sitter på Mon Ami i Bodø og venter på at flyet skal gå 18.25.. Blæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Det var ene og alene pif og Al sin skyld at jeg er her :D

;) Ser at tråden om Yasi har blitt betraktelig kortere siden sist jeg var der. Jeg har jaggu meg blitt moderert gitt :ler:

Kan ikke skjønne hvorfor. Nei, ikke i det hele tatt!

Bra :nigo:

Nei, den var spesielt fin :Nikke:

Så bra da, Al og Piffykrydderet er KG dagbokland sine headhunters :jepp:

We Are The Law! :ninja:

Hehe, ja, so it would seem! Men det gjør ikke meg no særlig, hadde det ikke vært for dem (og også du/dere) så hadde jeg vel aldri gidda :D

:rødme:

Takk! I'm halfway there.. Sitter på Mon Ami i Bodø og venter på at flyet skal gå 18.25.. Blæ

Å, elskede :hjerte: Bodø!

God tur nordaførr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

;) Ser at tråden om Yasi har blitt betraktelig kortere siden sist jeg var der. Jeg har jaggu meg blitt moderert gitt :ler:

Kan ikke skjønne hvorfor. Nei, ikke i det hele tatt!

We Are The Law! :ninja:

:rødme:

Å, elskede :hjerte: Bodø!

God tur nordaførr!

Haha, ja så merkelig! Har blitt moderert bort også, men det viktigste har fått stå :D

..har aldri vært spesielt begeistret før bodø :o å bo der i tre år var nok :P

Takk! nå er jeg endelig der jeg aller helst vil være :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant blogginnlegget ditt om bildebruk på forsida til vg :nigo:

Yeah! Tenker du på nesten helt nederst til høyre, under der det står Blogg? Det kan jeg takke KG for, det betyr at jeg har (hatt) mest trafikk av alle VGB-bloggerne :D målet er å komme på Lesernes VG, men det ser dårlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg digger Bodø ;) Men jeg bodde der bare 1 år da :fnise:

Hva skal til for at du kommer på Lesernes vg egentlig?

Hehe, jah. Jeg gikk videregående der i tre år, blei rimelig lei byen og miljøet! Mulig studentmiljøet er annerledes der, hvis du studerte :)

Tja, hva som må til.. det er jo èn person som styrer det, så han velger ut. aner ikke hvordan han velger, men jeg har i alle fall gjort han obs på innlegget, så får vi se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg studerte der, men var ikke så veldig engasjert i studentmiljøet at det gjorde noe. Men jeg likte meg likevel :) Flott natur ikke minst! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det er blitt er par sider siden sist ;)

Godt nyttår!

Deilig å komme hjem til kalde, snøfylte nord? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ai, jeg er jo tregere til å ønske godt nyttår her enn Appi :dåne:

:scorpis:

eh... :ler: !!

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...