Gå til innhold

Not just the Spanish maine my love. The entire ocean. The entire world!


Gjest Armule

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

BoB er ferdig, så da tar jeg kveld jeg også!

Kommer med litt "standard" dagbokskriblerier imorgen, introduksjon kan man kanskje kalle det ;)

Gnite folks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Appi/Al;

prøv med mobil ved siden av istedet hvis dere på død og liv MÅ poste så kjapt.

God natt Frk. Arnøy!

Etter den siste oppdateringen så er KG ganske fucka på min elskede HTC :hjerte:

BoB er ferdig, så da tar jeg kveld jeg også!

Kommer med litt "standard" dagbokskriblerier imorgen, introduksjon kan man kanskje kalle det ;)

Gnite folks!

BoB er fantastisk! :) Ser frem til introduksjon :)

Good night!

*appial* nåååh :rødme:

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woha, and good morning!

Istedenfor å ramse opp masse kjedelig rett-frem info om meg, så tror jeg heller at jeg gjør det slik: fortelle litt om det jeg gleder meg til i 2011 (og kanskje mest håper på).

Det jeg gleder meg aller mest til, er å endelig flytte sammen med kjæresten i en egen leilighet! Vi har, nærmest siden vi ble sammen, bodd ilag men ikke alene. Jeg har bodd i kollektiv og han har bodd i kollektiv. Ikke særlig gøy når man egentlig har lyst til å være sammen alene :P leilighet venter vi på fra studentsamskipsnaden, aner meg at vi før i månedsskiftet januar/februar. Weee :D Det blir ufattelig deilig.

Også gleder jeg meg til å begynne å trene igjen. Ikke bare fordi jeg fikk en etterlengtet bodu-ball i julegave fra kjæresten, men fordi knærne mine virkelig har behov for det. Som arkeolog på knappe 22 år er det ikke noe gøy å plages med knærne - spesielt ikke når plagene er direkte knyttet til selve jobben! Så å få knærne opp å gå igjen etter betennelse i begge fra i sommer, er det største håpet mitt for det første halve året av 2011. Vil jo tross alt være klar til gravesesongen i sommer!

I tillegg gleder jeg meg til å få startet ordentlig på masteroppgaven. Prosjektbeskrivelsen er i boks, og første kapittel skal skrives i vårsemesteret som kommer. Når man skriver om noe interessant, så håper jeg det skal gå som en lek. Det gjorde i alle fall bacheloroppgaven forrige vårsemester, og den gikk det veldig bra med. For de som kanskje er interessert, så skal jeg skrive om utgravningen(e) som ble gjort på Borg i Lofoten mellom 1983 og 1989.

Som en siste ting, så gleder jeg meg til å få meg jobb. Har ikke hatt jobb på ett år, og kjenner det er på tide nå. Både for å tjene litt penger, men også for å få litt avbrekk fra studiene. Søkte på resepsjoniststilling på Thon tidligere i desember, men den fikk man ikke. Sendte en søknad til telekiosken igår, der de trengte to ekstrapersoner, så krysser fingrene på at man får den! Elektronikk og teknologi er man jo rimelig interessert i. Hvis ikke, så er tilkallingsstillingen på Akademisk Kvarter også en mulighet..men siden typen jobber der så tar jeg det som en siste mulighet. Det får da være måte på - bo, studere OG jobbe sammen tror jeg nok ikke er en god kombo.

Anywho, det er noe av det jeg ser frem til i 2011. Det er det første året jeg går inn i med en kjæreste - både en skummel og fantastisk tanke. Jeg gleder meg!

Ønsker alle en fin nyttårsfeiring og ett godt nytt år! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Så koselig å bli samboer på ordentlig! :yvonne: Håper dere får leiligheten snart!

Hehe, :hallo:

Tusen takk! Ja, det blir ufattelig koselig. Å få bo i en leilighet vi har fikset sammen, det blir deilig det! :yvonne: :rødme:

Det skal bli godt å kunne :humpe: og :sengekos: uten å tenke på naborommet :nigo::fnise:

Vi er ganske langt fremme i køen, så får sikkert leilighet iløpet av en måned eller to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth
:ler: Kjenner til den ja! Da jeg ble sammen med mannen bodde jeg i bofellesskap jeg også. Rommet mitt lå ved siden av oppholdsrommet, og huset var ca 70 år gammelt :hoho: Kanskje ikke rart jeg bare besøkte ham?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahahaha! Nei, kanskje ikke så rart det der ;) Flaks at han hadde det litt bedre hos seg, da ;p Vi har for det meste bodd hos meg, men det er fordi jeg har størst og best seng i tillegg til at det er nærmere universitetet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...