Gjest Lebewesen93 Skrevet 19. desember 2010 #41 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg kan ikke si jeg ville gjort det samme ( tåler ikke å se blod uansett) men jeg ville nok tatt med meg noen folk å "skremt" ham litt. Han burde selvfølgelig få straff for det, å den straffen fortjener han, men han hadde i allefall en grunn til å gjøre det han gjorde da. Selvom han kanskje gikk litt langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 19. desember 2010 #42 Del Skrevet 19. desember 2010 Så hva burde straffen til jenta være? Omskjæring, slik at sansynligheten for at hun setter en annen mann i en tilsvarende situasjon minker betraktelig?? Er det virkelig mulig å mene at dette var velfortjent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2010 #43 Del Skrevet 19. desember 2010 Så hva burde straffen til jenta være? Omskjæring, slik at sansynligheten for at hun setter en annen mann i en tilsvarende situasjon minker betraktelig?? Er det virkelig mulig å mene at dette var velfortjent? Jenta må da få en solid erstatning fra den kastrerte grisen som misbrukte henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 19. desember 2010 #44 Del Skrevet 19. desember 2010 Jenta må da få en solid erstatning fra den kastrerte grisen som misbrukte henne. Har du noen grunnlag for at han misbrukte henne? Jeg finner det mildest talt nedverdigende mot andres(legale)preferanser å påstå at unge kvinner som er sammen med eldre menn blir misbrukt. Det ER en meget kjent sak at en del unge kvinner, av forskjellige grunner, tiltrekkes av eldre menn, på samme måte som en del eldre menn tiltrekkes av yngre kvinner. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Skrevet 19. desember 2010 #45 Del Skrevet 19. desember 2010 Jenta må da få en solid erstatning fra den kastrerte grisen som misbrukte henne. Antar dette var ironi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 19. desember 2010 #46 Del Skrevet 19. desember 2010 Når ungdommer runder 16, så er de ikke barn lenger, og de som har sex med dem er ikke pedofile. Og jenta var 17. Vet du det driter jeg i når aldersforskjellen blir så stor at fyren er gammel nok til å være bestefaren hennes. NEKTER for at jenta lå med han frivillig. Om han ikke er pedofil så har han garantert lurt henne til å ha sex eller voldtatt henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 19. desember 2010 #47 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg fokuserte mest på ditt "yay, dad!" og cheerleaderen som jeg antok var uttrykket for din egentlige mening. Ikke på den innledende disclaimeren. Hykler. Hykler? Nei. Jeg er glad for at den gamle grisen fikk som fortjent, men faren skulle ikke tatt saken i egne hender. Er så synd at feil mann kommer i fengsel når den gamle grisen fortjener fæle ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2010 #48 Del Skrevet 19. desember 2010 Vet du det driter jeg i når aldersforskjellen blir så stor at fyren er gammel nok til å være bestefaren hennes. NEKTER for at jenta lå med han frivillig. Om han ikke er pedofil så har han garantert lurt henne til å ha sex eller voldtatt henne Du NEKTER for det? Hva VET du om saken?! Tror du alle er som deg, og må ha dine preferanser? Du mener han er pedofil - og jenta er 17 år?! Du har jo ikke snøring på hva du snakker om. Vi har skjønt at du driter i det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 20. desember 2010 #49 Del Skrevet 20. desember 2010 Hykler? Nei. Jeg er glad for at den gamle grisen fikk som fortjent, men faren skulle ikke tatt saken i egne hender. Er så synd at feil mann kommer i fengsel når den gamle grisen fortjener fæle ting Her legger du til en mengde ting for egen regning. Og på merkelig vis ender du med at jentas kjæreste er skurken i dramaet, mens de tre morderne (Jeg kaller dem mordere, siden det de gjorde, var nære ved å koste mannen livet, og det ikke er deres fortjeneste at han overlevde. Det er tanken som teller) blir en slags helter, som "gav den gamle grisen hva han fortjente". Jeg tviler sterkt på at noen noe sted fortjener å bli kastrert med en brødkniv. La meg minne om at faren til jenta faktisk tok med seg mannens testikler fra stedet. Det er så grotesk at det henger ikke på greip. Denne faren, og de to kompisene hans, er den sorten mennesker man VIRKELIG burde være bekymret for å ha gående løse. Jeg antar at du har noen personlige grunner for å hate menn som er noen år eldre enn sine seksualpartnere, men i seg selv så er ikke sex det verste som kan skje med en ung jente. Mange unge jenter sverger på at de LIKER å pule. Og man er også kjent med at mange mennesker faktisk foretrekker sexpartnere som eldre enn seg selv. Det er ikke spesielt vanlig, men det forekommer. Vi kan ikke vite hva som var det egentlige forholdet mellom jenta og hennes kjæreste. Det er ikke nødvendigvis slik at man blir uattraktiv når man tipper over en viss alder, vet du. Eksempel. Et par tre eldre herrer som burde være kjent for de fleste. Harrison Ford (f.1942) Gary Oldman (1958) Mikael Persbrandt (1963) eller Alfred Molina (f 1953), Pierce Brosnan (1953) Peter Stormare (1953) eller John Malcovick (også 1953). Jeg googlet berømtheter som var født i 1953, siden det var fødselsåret til kjæresten, og det fins sikkert mange bedre eksempler. Poenget er at du kan ikke kun se på folk fødselsdato og konkludere med at den eneste måten de kan få sex på, er å betale for det, manipulere noen på verste vis, eller bruke tvang. Etter min mening er det en logisk kortslutning å mene at jenta har vært utsatt for noen form for tvang, bare med henvisning til aldersforskjellen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 20. desember 2010 #50 Del Skrevet 20. desember 2010 Har du noen grunnlag for at han misbrukte henne? Jeg finner det mildest talt nedverdigende mot andres(legale)preferanser å påstå at unge kvinner som er sammen med eldre menn blir misbrukt. Det ER en meget kjent sak at en del unge kvinner, av forskjellige grunner, tiltrekkes av eldre menn, på samme måte som en del eldre menn tiltrekkes av yngre kvinner. Enkelt og greit. Det går det andre veien, også. Jeg hadde en periode i min ungdom et forhold til en dame som nesten dobbelt så gammel som meg selv. Da var jeg i 20-åra, og hun var midt i 40-åra. Det var jo ikke et forhold som kunne vare, aldersforskjellen tatt i betraktning, men mens det stod på, så var det ganske heftig, og jeg kan ikke si at jeg følte meg hverken misbrukt eller manipulert. Det hele var vel egentlig et rent seksuelt forhold. Fungerte veldig bra. Hun var erfaren og dreven, og jeg var "go all night", noe som passet veldig bra for begge parter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. desember 2010 #51 Del Skrevet 20. desember 2010 Du NEKTER for det? Hva VET du om saken?! Tror du alle er som deg, og må ha dine preferanser? Du mener han er pedofil - og jenta er 17 år?! Du har jo ikke snøring på hva du snakker om. Vi har skjønt at du driter i det meste. Det er på grensa når han er såpass gammel at han burde anse henne som et barn. Nei jeg vet han ikke er pedofil, men det er jo ikke såå langt ifra. Og det er ikke normalt for en jentunge på 17 å ville ha sex frivillig med en på over femti. Derfor nekter jeg å tro på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. desember 2010 #52 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Her legger du til en mengde ting for egen regning. Og på merkelig vis ender du med at jentas kjæreste er skurken i dramaet, mens de tre morderne (Jeg kaller dem mordere, siden det de gjorde, var nære ved å koste mannen livet, og det ikke er deres fortjeneste at han overlevde. Det er tanken som teller) blir en slags helter, som "gav den gamle grisen hva han fortjente". Jeg tviler sterkt på at noen noe sted fortjener å bli kastrert med en brødkniv. La meg minne om at faren til jenta faktisk tok med seg mannens testikler fra stedet. Det er så grotesk at det henger ikke på greip. Denne faren, og de to kompisene hans, er den sorten mennesker man VIRKELIG burde være bekymret for å ha gående løse. Jeg antar at du har noen personlige grunner for å hate menn som er noen år eldre enn sine seksualpartnere, men i seg selv så er ikke sex det verste som kan skje med en ung jente. Mange unge jenter sverger på at de LIKER å pule. Og man er også kjent med at mange mennesker faktisk foretrekker sexpartnere som eldre enn seg selv. Det er ikke spesielt vanlig, men det forekommer. Vi kan ikke vite hva som var det egentlige forholdet mellom jenta og hennes kjæreste. Det er ikke nødvendigvis slik at man blir uattraktiv når man tipper over en viss alder, vet du. Eksempel. Et par tre eldre herrer som burde være kjent for de fleste. Harrison Ford (f.1942) Gary Oldman (1958) Mikael Persbrandt (1963) eller Alfred Molina (f 1953), Pierce Brosnan (1953) Peter Stormare (1953) eller John Malcovick (også 1953). Jeg googlet berømtheter som var født i 1953, siden det var fødselsåret til kjæresten, og det fins sikkert mange bedre eksempler. Poenget er at du kan ikke kun se på folk fødselsdato og konkludere med at den eneste måten de kan få sex på, er å betale for det, manipulere noen på verste vis, eller bruke tvang. Etter min mening er det en logisk kortslutning å mene at jenta har vært utsatt for noen form for tvang, bare med henvisning til aldersforskjellen. NOEN ÅR ELDRE?? Hun er 17. Hun er et barn. Og han er 50 og gammel nok til å være bestefgaren hennes. Det er ikke noen års aldersforskjell, Det er en hel mannsalders forskjell. Dessuten hadde det vært helt annerledes om hun var tredve og aldersforskjellen mellom dem var like stor, enn når hun bare er 17. Mannen fortjente ikke å nesten dø, men han fortjente en form for straff for å være en drittsekk som ikke har vett nok i skallen til å skjønne at han er for gammel til å ligge med tenåringer, lovlig eller ikke Sewlvfølgelig kan jenter like sex, men med noen som er så gammel??? Endret 20. desember 2010 av BettyBoop28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2010 #53 Del Skrevet 20. desember 2010 Han faren burde slett ikke gjort det. Men YAAAAY DAD!!! Om dette hadde blitt gjort av en muslim isteden for en hvit man. Så hadde nok ditt innlegg vært noe helt annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Skrevet 20. desember 2010 #54 Del Skrevet 20. desember 2010 Hykler? Nei. Jeg er glad for at den gamle grisen fikk som fortjent, men faren skulle ikke tatt saken i egne hender. Er så synd at feil mann kommer i fengsel når den gamle grisen fortjener fæle ting Har du sett denne? (på slutten av klippet). Beklager å si det, men jeg tror heller ikke du burde vært dommer i norsk rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Desiree Skrevet 20. desember 2010 #55 Del Skrevet 20. desember 2010 Selvfølgelig skal han ha straff! Dette var jo et drapsforsøk, hvis han forlot mannen blødende. Jeg mener han skal ha minst 10 år!Greit nok at han ikke likte at datteren hadde et forhold til en gammel mann, men denne faren er tydeligvis syk i hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Desiree Skrevet 20. desember 2010 #56 Del Skrevet 20. desember 2010 Hykler? Nei. Jeg er glad for at den gamle grisen fikk som fortjent, men faren skulle ikke tatt saken i egne hender. Er så synd at feil mann kommer i fengsel når den gamle grisen fortjener fæle ting Faren skulle ikke tatt saken i egne hender? Hvem skulle han ringt? Politiet? Det er faktisk ikke ulovlig at en 17 åring og en 57 åring er sammen! Datteren visste hva hun gjorde, så jeg ville ikke lagt all skylden på den "gamle grisen"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. desember 2010 #57 Del Skrevet 20. desember 2010 Faren skulle ikke tatt saken i egne hender? Hvem skulle han ringt? Politiet? Det er faktisk ikke ulovlig at en 17 åring og en 57 åring er sammen! Datteren visste hva hun gjorde, så jeg ville ikke lagt all skylden på den "gamle grisen"! En 17 åring er ikke voksen og ansvarsfull nok til å vite hva hun gjør. Han skulle ikke vært så drastisk, men han skulle bedt mannen komme seg til helvete ut av datterens liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. desember 2010 #58 Del Skrevet 20. desember 2010 Selvfølgelig skal han ha straff! Dette var jo et drapsforsøk, hvis han forlot mannen blødende. Jeg mener han skal ha minst 10 år!Greit nok at han ikke likte at datteren hadde et forhold til en gammel mann, men denne faren er tydeligvis syk i hodet Du er syk i hodet som synes det er greit at en 57 åring og en 17 åring er sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. desember 2010 #59 Del Skrevet 20. desember 2010 Om dette hadde blitt gjort av en muslim isteden for en hvit man. Så hadde nok ditt innlegg vært noe helt annet Hva faen vet du om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2010 #60 Del Skrevet 20. desember 2010 http://www.side3.no/article3046674.ece Hva mener dere om dette? Er det forståelig? Gikk han for langt? Bør foreldre gripe inn når aldersforskjellen er stor? Bør faren få straff synes du? Ja, foreldrene bør gripe inn når barna får mye eldre kjærester, men ja han gikk for langt og ja han bør få straff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå