MarianneE Skrevet 2. mai 2011 #161 Del Skrevet 2. mai 2011 Jo.. takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #162 Del Skrevet 3. mai 2011 Forresten, datteren din er kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 14. mai 2011 #163 Del Skrevet 14. mai 2011 piiiiiiiip, oppdater dagboka di, treiga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. mai 2011 #164 Del Skrevet 14. mai 2011 Forresten, datteren din er kjempesøt! Klart hun er det! I mine øyne er hun perfekt, at ikke flere ser det er rart synes jeg. (jada... ærligheten lenge leve... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #165 Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg er kjempedårlig til å oppdatere dagboka. Men jeg er alltid sånn med internett ting, bdb, feks, får sånne kick innimellom og skriver masse, men så plustelig bare.. stopp. Uhm, livet går sin vante gang, jobber kveld, sover lenge, spise mat. Idag speller Dunderbeist på rockeklubben og jeg gleder meg SJUKT mye. Alt er finfint med Pandaen, vi koser oss masse ^^, Såuhm, jeg skal bli litt flinkere, selv om det bare er en setning her og der :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 15. mai 2011 #166 Del Skrevet 15. mai 2011 Gøy med dunderbeist, skulle ønske jeg var i byen nå som alt det morsomme skjer. skulle lett vært på søttendemaikonserten. søren klype. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #167 Del Skrevet 15. mai 2011 Du burde vært på søttenemaikonserten, ass. Aiight, Dunder var episk kult. Jeg kommer sterkere tilbake og forteller når jeg er mindre redusert. Jeg hakke vært så full på lenge, og fyfaen så gøy det var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #168 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg veit jeg skulle bli flinkere, men har blitt sjuk, så jeg orker ikke så mye. 15. mai var den slappeste søndagen på lenge. BAre daffa sammen med Pandaen. 16.mai var jeg på jobb ulovlig lenge (hater 8.5-timers skift), før jeg spiste litt med Pandaen og han dro til å en kompis og jeg stakk til Pix's veninne M som bor rett ovenfor meg. Vi har klikka skikkelig godt i det siste og vi satt der og skravla i neste to timer, og jeg fikk leke med rottene hennes. Herregud, jeg er frelst, jeg vil og ha rotter! Jeg trodde de var litt ekle, men nå synes jeg at de bare er søte. Så ringte K med piercing i leppa (MÅ finne et bedre navn, ass) og lurte på om jeg ville ta en øl med ham og Fledd, så ble M med på det og vi ble sittende ute til ca 2. Og hello, var det noen som tenkte på at det kanskje var kaldt? Neida. 17. mai våkner jeg med whiskystemmen fra helvete. Sover passe lenge, stikker til pappa og spise tradisjonell norsk mat (Les: taco), før jeg stikker på rockeklubben. Der lager vi plakater og drikker oss til mot før vi skal gå i borgertoget. Jeg gikk i all hovedsak foran og poi'a fordi det var bare der det var plass til meg og poi'ene. Så spiste vi litt middag hos P&T sammen med "bandet" (de var to stykker) før konsert. På det punktet her var jeg så sliten, febersjuk og hadde aldeles ikke stemme, at jeg var hjemme kvart over ett. Pandaen laga te til meg og jeg sovna på sofaen. Fikk spist is og kjøpt sånne kjemelange lakris-ting. Så alt i alt bra søttende. 18.mai Jeg DØR var feber. Krangler litt med Pandaen fordi jeg er sjuk og vil passes på og han har døgnrytme fra helvete og vil sove, før han stikker på jobb. Er hjemme hele dagen untatt 15min på butikken med nabohora. Sover tre timer på sofaen og våkner når Pandaen kommer hjem og alt er mye bedre. Også lager vi tomatsuppe (ca det eneste jeg klarte å spise) og ser film. Alt er mye finere. 19.mai (Idag) Fortsatt død av forkjølelse. Feberen er litt bedre, halsen er litt bedre, men på generell basis jævlig uansett. Og jo, ryggen min har de tre siste dagene ikke nøyd seg med å gjøre vondt bare i korsryggen, som den pleier. Jeg har vondt fra omtrent BH'en og ned og rundt ribbeina. Hurra. Knekkolog neste uke, lover. Skal bare få lønning først :3 Nå skal jeg eh.. Dø litt mer på sofaen. Kanskje ta en dusj for å føle meg "freshere". *hoste lungene ut av posisjon* Men, for all del, dette er mye klaging, men jeg har det egentlig fint! Jeg blir bare så forbanna og sutrete når jeg er sjuk OG Pix, jeg så Beastly, jeg liker den :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 19. mai 2011 #169 Del Skrevet 19. mai 2011 Vi rekker ikke å se den i dag, kom hjem for en halvtime siden >.< og... Jeg holder på å dø på meg av angst, for meg skal til tannlegen i morgen, mistet en bit av fortanna mi i går, så nå må jeg bare. Vilikkevilikkevilikkevilikkevilikke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #170 Del Skrevet 20. mai 2011 Pix, slapp av, det går fint. Det er ekkelt, ja, men de hadde ikke fått lov å fikle inni munnen din hvis ikke de viste hva de dreiv med. Dette går helt fint :3 Men ja, det er lov å grue seg :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 20. mai 2011 #171 Del Skrevet 20. mai 2011 Å, haha, liker at du gikk på den typiske norske søttendemaifella, sitte ute og kose seg og bli sjuk fordi man vil at det skal være varmere enn det er.. Hahah. Håper du blir bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #172 Del Skrevet 22. mai 2011 Vært flink å vaske nesten hele leiligheten idag *stolt* Også hører jeg på siste delen av siste harrypotterboka på lydbok og det ersåspennende! Også passe jeg på en syk Panda , han har fått kakao og pastaimassetomatsausting og sitter langt under dyna si og ser på startgate Fant pannekakesmiley! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. mai 2011 #173 Del Skrevet 23. mai 2011 haha, pannekakesmileyen er jo dritkul, se på pannekaka, den har sånn forbausa blikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #174 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg veit, DIGGER pannekakesmiley! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #175 Del Skrevet 27. mai 2011 Lang, kjip, slitsom uke. Ikke at det har skjedd så mye, jeg er bare sjukt sliten. Kjipe ting: Jobbe kveld. Ikke helt frisk ennå Vondt i kroppen, særlig ryggen Føler at jeg ikke har tid til noenting, ford jeg er seint oppe om kvelden og seint oppe om mårran. Ferdig med HP-lydbøkene mine :c Stressa endel med skolesøkegreier Stress er på generell basis drit. Det er tydeligvis søvn og, for jeg sover ikke godt. Det er noe drit med strømlevrandøren etter at vi satte abn over fra drangedølingen til meg. Så jeg skylder henne tydeligvis shitloads av penger, hun har heldigvis lagt ut. Og ja, fikk ABNORMT lite i lønning. Proffice kan dø. Hardt. Og lenge. Og brutalt. Og smertefult. Fine ting: Snakka masse med Kevlar og vi skal på Hove sammen og jobbe for Hove-posten ^^, Jeg skal se Linkin Park om en måned =D <3 *ekstase* Pandaen har blitt skikkelig kjærstete Og begynt å lage tyggelyder i søvne, jeg synes han er søt Begynner på Wheel of Time lydbøker, for å se om det er noe moro ^^, (lydbøker fønker så sjukt bra når man ikke helt kan sette seg ned og lese + ikke kan lese på feks buss) Kommet et par steg videre i søknadstinga mine. Satt deadline til 31.mai Bare motivasjonbrev igjen nå. Jeg har lært meg nytt poi-triks som jeg har sliti med lenge :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 27. mai 2011 #176 Del Skrevet 27. mai 2011 YES jeg kan endelig nerde med noen om WoT :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 28. mai 2011 #177 Del Skrevet 28. mai 2011 Stolt av deg, du er skikkelig flink og effektiv og ja, Hove skal bli så gøyyy atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. mai 2011 #178 Del Skrevet 28. mai 2011 Heldige du som skal se Linkin Park!! *misunne litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. mai 2011 #179 Del Skrevet 28. mai 2011 Litt misunnelig på Linkin Park jeg og. Du var kul i 17.mai toget forresten. Dødsbra at RIP har fått plass i toget. God bedring med vondtene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #180 Del Skrevet 28. mai 2011 YES jeg kan endelig nerde med noen om WoT :hjerte: haha, gi meg litt tid, så jeg faktisk kommer igang med WoT. Du skal få bli kjent med HJ så lenge ^^, Stolt av deg, du er skikkelig flink og effektiv og ja, Hove skal bli så gøyyy atte Jeg føler meg ikke sånn, men takk ^^, Jeg GLEDER meg! Heldige du som skal se Linkin Park!! *misunne litt* *danse* Litt misunnelig på Linkin Park jeg og.Du var kul i 17.mai toget forresten.Dødsbra at RIP har fått plass i toget. :5:God bedring med vondtene. Jeg skulle hilst, men var mest opptatt av å ikke slå ned barn med Poi'ene :3 RiP Har hatt plass i toget lenge, men går ofte under "åpen fane" fordi 17mai-komiteen i byen ikke liker oss "det lukter alltid sånn sprit av de der rockerne" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå