Gå til innhold

Honningdagboka

honning

Anbefalte innlegg

Fantastiske nyheter, Honning! :strix: Jeg er så glad på dine vegne!

Oppussing av kjøkken kan bli fryktelig dyrt! Vi skal gjøre det selv, men ikke før om noen år fordi da skal vi ta tak, gulv, vinduer og vegger med det samme, så det baller fort på seg! Imens er det bare å drømme! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantastiske nyheter, Honning! :strix: Jeg er så glad på dine vegne!

Oppussing av kjøkken kan bli fryktelig dyrt! Vi skal gjøre det selv, men ikke før om noen år fordi da skal vi ta tak, gulv, vinduer og vegger med det samme, så det baller fort på seg! Imens er det bare å drømme! ;)

Tusen takk, Missiw! :klemmer:

Det baller veldig fort på seg med oppussing av kjøkken ja. Jeg tenker at den peisdelen kan bli veldig dyr hos oss, og det blir nok noen år til her også. Drømminga på forhånd er viktig! ;)

Så fantastiske nyheter, honning, gratulerer så mye til dere!!!!

Takk for det, Blåmor!! :klem:

I går var jeg så stuptrøtt at jeg la meg like etter lillegutt. Klokka 20 hadde jeg pussa tenna og la meg i senga, fikk lest noen sider, spilte såvidt litt wordfeud på mobilen, og oppdaterte meg litt på KG. Og kvart på ni la jeg meg til å sove. Føler meg likevel ikke ekstremt opplagt i dag, men mye bedre enn jeg ville ha gjort ellers :nigo:

Håper jeg orker mer i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det blir vel noen trøtte uker framover. Godt du i det minste har vett til å gå å legge deg i rett tid. :tommelopp: Får håpe kvalmen holder seg langt unna i allefall!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det blir vel noen trøtte uker framover. Godt du i det minste har vett til å gå å legge deg i rett tid. :tommelopp: Får håpe kvalmen holder seg langt unna i allefall!

:klemmer:

Ja det blir nok en del veldig trøtte uker framover. Heldigvis er jeg mer oppegående i kveld og skal sitte på sofaen og se Mad Men og strikke ;) Jeg vil prøve å være flink til å lytte til kroppen når den trenger hvile de neste ukene, for jeg tror det er viktig :)

Nå må jeg forresten begynne å finne ut hva jeg kan spise og ikke igjen, noe jeg har glemt litt av siden sist. Og denne gangen har jeg jo ikke ant at jeg kunne bli gravid, så jeg har drukket alkohol flere ganger (ikke blitt skikkelig full da), og i tillegg tok jeg cozylan(?) noen dager i romjula pga ei grusom hoste, og det er jo reseptbelagt hostesaft som inneholder morfin... Jaja, jeg har ingen store bekymringer over det nå. Jeg kan ikke tro at jeg har tatt så store mengder at det har påvirka spira, håper inderlig ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er nedtellinga til helga igang ;) Har ingen planer for helga, utenom å bruke en tilgodelapp hos en gullsmed som har ligget veldig lenge. Lillegutt fikk to sølvkopper til dåpen sin, og den ene bytta vi inn i tilgodelapp, og vi har bare glemt litt av å ordne med hva vi skal bytte i. Er litt vanskelig til gutter syns jeg, og tilgodelappen er på over 2000kr også mener jeg det var, så det er jo snakk om ganske mye penger også (og stakkar svigers må snart vite hva vi bytter koppen i...) ;)

Klokka 12 skal jeg holde en workshop og en presentasjon på jobb, og merker at jeg er litt spent. Det er ikke ofte jeg holder presentasjoner, og nå skal det være via videokonferanse og hele ledelsen skal være med på presentasjonen :fnise: Kjenner at det kiler litt i magen, men tror nok det skal gå bra. Spørsmål de kommer med i ettertid kommer stort sett en eller flere kollegaer til å hjelpe meg med å svare, for det blir kanskje litt mer teknisk enn det jeg presenterer, så da er det stort sett selve presentasjonen som blir min jobb. Kjenner jeg gleder meg til å bli ferdig da ;)

Får vel jobbe litt videre her. Er litt ufokusert.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper presentasjonen gikk fint, sikker på at du mesteret dette helt supert :Nikke:

Ikke lett å bruke 2000 kr i en gullsmed til en gutt nei....kunne jo tatt tilgodelappen du da og heller satt inn penger på lillegutts konto :vetikke:

Håper helgen har vært fin :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper presentasjonen gikk fint, sikker på at du mesteret dette helt supert :Nikke:

Ikke lett å bruke 2000 kr i en gullsmed til en gutt nei....kunne jo tatt tilgodelappen du da og heller satt inn penger på lillegutts konto :vetikke:

Håper helgen har vært fin :klemmer:

Presentasjonen gikk veldig fint, og jeg var et par kilo lettere da jeg var ferdig ;)

Det blei ingen tur til gullsmeden likevel i helga, så vi får tenke noen dager til på hvordan vi skal gjøre det ja. Jeg kunne gjerne ha brukt pengene jeg i stedet ja, og heller satt inn penger på konto til lillegutt, men jeg vet ikke helt om svigers hadde likt det..? :vetikke:

Helga har vært fint. Jeg har gjort veldig lite hele helga. Fredag la jeg meg i 20-21-tida igjen, og lørdag holdt jeg ut helt til kl 22! Og så måtte jeg sove ei stund på dagen i går... Snakk om å ikke ha energi og være stuptrøtt konstant. Må si jeg gleder meg til den verste trøttheten er over :Nikke:

Vi hadde forresten middagsgjester på lørdag, og da fikk vi møtt på lille jenta til de vennene våre på 7 uker. Ei nydelig lita jente, og lillegutt var veldig fascinert over henne. Morro å se på :)

På onsdag skal jeg egentlig til fysio, men jeg vurderer å avbestille timen. Ryggen og bekkenet har ikke vært så ille de siste par ukene, og jeg vurderer å få rekvisisjon og heller gå gratis til fysio igjen nå som jeg er gravid. Er det for tidlig tro? Jeg er jo ikke langt på vei akkurat, så det føles tidlig, men det er jo bekkenplager fra forrige graviditet som sitter igjen... Kanskje jeg skal sende sms til fysioen jeg gikk til som gravid og høre med henne hva hun sier, for det er hun jeg vil ha timer hos igjen. Eventuelt avbestiller jeg bare timen til onsdag, og venter til bekkenet klager igjen før jeg får rekvisisjon.. Hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er for tidlig å tenke på bekkelnløsning allerede nå. Bedre å ta tak i det med en gang. Og selvfølgelig gå til en fysioterapeut som har avtale med Nav. ;)

Snuppa er også veldig facinert av babyer. Vet ikke helt om hun forstår forskjellen mellom en ekte baby og dukka. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er for tidlig å tenke på bekkelnløsning allerede nå. Bedre å ta tak i det med en gang. Og selvfølgelig gå til en fysioterapeut som har avtale med Nav. ;)

Snuppa er også veldig facinert av babyer. Vet ikke helt om hun forstår forskjellen mellom en ekte baby og dukka. :fnise:

Sendte sms nå til min tidligere fysio som jeg gikk til etter at jeg fødte, og vil prøve å ta tak i det med en gang ja. Regner med svar i løpet av dagen/kvelden :) Hun har avtale med Nav ja, og det har ikke han jeg går til nå.

Hihi, ekte babyer og dukker er nok ikke så enkle å forstå forskjellen på nei :fnise:

Sjekk denne herlige jeg fikk lyst å kjøpe til lillegutt:

http://lillemille.dk/produkter/30-alle-produkter/770-bodystocking-til-storebror/

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tøff body! Den må han jo ha :Nikke:

Håper du får svar fra fysioterapeuten da, like greit å gå til hun gamle og ikke minst helt supert å slippe å betale for det :strix:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tøff body! Den må han jo ha :Nikke:

Håper du får svar fra fysioterapeuten da, like greit å gå til hun gamle og ikke minst helt supert å slippe å betale for det :strix:

Ha en fin dag!

Ja den bodyen var herlig, vi må nok kjøpe den, men får vente noen uker til enda ;)

Nok en kveld som jeg er helt utslitt. Vurderer å bare gå og legge meg igjen, men er lei av å ikke få noe utav kveldene. Kjære sitter og spiller data, så det er jo ikke nødvendig å pine meg for å holde meg våken til klokka ti heller. Jeg har fått lagt sammen littegrann klær da, betalt en regning og bestilt billett til Veronica Maggio, så da har jeg gjort litt fornuftig i kveld ;)

Ja da har jeg bestemt meg for å komme meg i seng med Gudfaren (hehe, det er boka jeg leser da, ikke det jeg kaller kjære :hoho: - overtrøtt nå ja... :fnise:)

Natta jenter! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg svar fra fysioterapeuten, og hun syntes også at det var lurt å komme igang tidlig og få rekvisisjon, så da ringer jeg legekontoret i dag tenker jeg :)

Og så har jeg visst fått meg ticker gitt... Håper virkelig at den blir værende i mange måneder til! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke legetime før 15.februar, men det bør gå greit. Jeg får prøve å være flink til å gjøre treningsøvelser som jeg har fått beskjed om å gjøre hver dag (men jeg må snart begynne å gjøre de mens minstemann enda er våken, for etterpå kommer jeg meg ikke ut av sofaen...).

Stuptrøtt igjen nå og ligger i senga med mobilen. Gleder meg veeeldig til denne trøtte-perioden er over, og ha bittelitt liv igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det jeg ser?? Fått det til på egenhånd denne gangen!! Gratulerer!!!! Av en eller annen grunn har du falt ut av "mine innlegg", men nå er du inne igjen - skal følge bedre med videre! :)

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det jeg ser?? Fått det til på egenhånd denne gangen!! Gratulerer!!!! Av en eller annen grunn har du falt ut av "mine innlegg", men nå er du inne igjen - skal følge bedre med videre! :)

Ha en fin kveld!

Tusen takk, Mayami! Ja tenk, plutselig var jeg gravid nå uten engang å prøve eller ha kommet igang med fryseforsøk, det er helt fantastisk :) :) :)

Lite nytt å melde her igrunn. Jeg er usosial og sløv hver kveld, men ellers er heldigvis formen veldig fin. Tror faktisk at jeg er i bedre form enn forrige gang også, enda hvertfall. Nå har jeg ikke kommet til det steget at jeg må ha kjeks liggende i nattbordskuffa og småspise til alle døgnets tider når jeg begynner å bli alt for sulten eller litt mer kvalm enn vanlig. Jeg er konstant bittelitt småkvalm, og småspiser litt ekstra på jobb, men er ikke dårlig og har ingenting å klage over sånn sett :)

I morgen kommer vaskedama, så jeg begynte å rydde litt i går kveld. Kjære er omtenksom og gir meg beskjed om å ikke slite meg ut, og før jeg skulle legge meg så sa han at jeg måtte passe på å spise nok for tida. Så han har begynt å passe på at jeg tar vare på megselv :rodmer: Det er godt å høre sånne små kommentarer og ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min har også blitt veldig beskyttende overfor meg - nesten litt irriterende av og til! Men det er veldig koselig når han lager kveldsmat til meg fordi jeg ikke orker å stå opp fra sofaen, eller støvsuger hele huset før jeg kommer hjem fra jobb så jeg skal slippe å ergre meg over at ikke jeg kan gjøre det..! :rodmer:

Får ta en ting om gangen, men vi har også to egg på frys - spørs om vi får bruk for dem da...! :)

Ha en fin torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe trøttheten går over snart :)

Deilig med vaskedame, tenkte å få en til å ta en skikkelig vask av huset før lillegutt kommer her også :)

Ha en fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaskehjelp hørtes ut som en utrolig god ide!! Lurer på om vi ikke skulle prøvd det til høsten igjen..

Ha en fin søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine tickeren! :hjerte: Håper å se den i ca 33 uker til! ;)

Jeg syntes det var litt godt å ha noe å sammenlikne med når jeg gikk gravid i høst. Alt er ikke like nytt og en kan slippe ned skulderne litt. Håper bare energien din kommer og kvalmen forsvinner snart!

Må du forresten ta noen hensyn mtp forrige fødsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...