Gå til innhold

Hva er det mest UVANLIGE du har sett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte kong Olav på fjellet, da jeg var på fjelltur med familien for mange år siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vokste opp i en kjempeliten bygd på vestlandet, med kanskje 200 innbyggere. En dag var jeg og venninnen min ute og gikk, på vei til butikken eller noe. Vi kom til et slags kryss, og vi skulle til venstre. Så oss til høyre, og da så vi en SJEIK lenger nede i veien. Sånn skikkelig typisk sjeik du ser på film, helt hvit med hodeplagg og hele pakka. Lurer på det den dag i dag hva dette var for noe. Er nesten bare voksne der, og det er ikke så veldig sannsynlig at de ville ha kledd seg ut som en sjeik og vandret langs veien midt i "arbeidstiden" :fnise: Det var heller ikke karneval den dagen. Heldigvis så venninnen min det samme!

• Liker 3
Skrevet

Deler av den saudiarabiske kongefamilie synes deler av vestlandet er helt topp, og er der på jevnlig basis... Men de lyser nok litt opp i sjeikdraktene sine ja... ;)

• Liker 3
Skrevet

En gang vant jeg 800,- i Lotto... :klø:

• Liker 1
Gjest Applecore
Skrevet

Da jeg var liten og var på campingtur med familien, så jeg kuer som ramlet ned fra fjellet i et forferdelig regnvær.

• Liker 3
Skrevet

Da jeg var liten og var på campingtur med familien, så jeg kuer som ramlet ned fra fjellet i et forferdelig regnvær.

Nei, uff. Stakkars da :tristbla:

Så dere hvordan det gikk med dem?

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sett store klippestykker sprenges ut av fjellet (av vannpress) under en flom. Det var ganske fantastisk fordi jeg ikke kommer fra område med fjell.

Skrevet

Tja - skjeggklokke, kanskje :ler: men den er visst ganske vanlig i Sverige.

Nei, det er sikkert noe mer spennende enn det, men kommer ikke på noe nå.

• Liker 1
Skrevet

Jeg så en dame på en svensk IKEA. Hun hadde gjennomsnitshøyde og helt normale proporsjoner. Hun hadde altså en flette som endte ikke midt på ryggen, ikke midt på rumpa, ikke midt på låret, men midt på leggen!!! Det er veldig uvanlig.

• Liker 2
Skrevet

En gang jeg var ute å fløy så jeg ned på regnbuen - og den var helt rund.

• Liker 10
Skrevet

En vinter så jeg ei dame som jogga i tøfler!

• Liker 1
Skrevet

Var på sommerhytta i Østfold og er på joggetur og speider utover et jorde. Der ser jeg plutselig to elefanter stående og blomstre i sommersola .... Jeg hadde ikke fått med meg at det var sirkus samme kveld, måtte se etter flere ganger da ja ;)

• Liker 5
Skrevet

Var på sommerhytta i Østfold og er på joggetur og speider utover et jorde. Der ser jeg plutselig to elefanter stående og blomstre i sommersola .... Jeg hadde ikke fått med meg at det var sirkus samme kveld, måtte se etter flere ganger da ja ;)

Jeg gikk rett på en elefant i gata utenfor huset mitt en gang. Tror jeg så omtrent sånn ut :klø:

Koselig var det da :)

(det var sirkus i nærheten og dyrepasseren gikk tur med den)

• Liker 5
Skrevet

Jeg og venninna mi så en gang en fyr med et AA-batteri i hvert øre. Sånn typ, på langs inni den ytre delen av øret. :lete:

• Liker 2
Skrevet

Jeg og venninna mi så en gang en fyr med et AA-batteri i hvert øre. Sånn typ, på langs inni den ytre delen av øret. :lete:

Kanskje han gikk på batteri? :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han gikk på batteri? :gjeiper:

:ler:

Helt sikkert. Det så utrolig sært ut. Kunne nesten se ut som at han hadde glemt at han hadde dem der, men hvem gjør sånt..? :eeeh:

Skrevet

En bak skranken på Posten som faktisk smilte. :gjeiper:

• Liker 10
Skrevet

At Philipsbygget i Oslo gikk fra å være der til å være borte på 5-10 sekunder, det ble sprengt med kontrollerte ladninger. Det var sært.

• Liker 1
Skrevet

Første gang jeg så noen gå med onepice..Og det på byen..Trodde det hadde rabla for fyren. Ikke det at jeg synes det ser særlig smarteste nå heller da.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...