Gå til innhold

Belle


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Kjenner så godt til den følelsen mtp jobben til mannen din. Mannen her fikk oppsigelsen i sommer, å var på siste tur i september. Men han har vært heldig og fått reist ut noen lunde som vanlig (takk og lov!). Men han har nå søkt på jobber siden i sommer, da snakker vi alt mulig, å her er det jo flere hundre/tusen som søker på de samme jobbene 😕 vi har hatt avdragsfritt i to år (et år for å spare opp til bryllupet som var i sommer, å et ekstra år siden han mistet jobben. Nå skal vi begynne og betale fult, å han fikk beskjed i sist uke at denne turen han reiste på nå, blir nok siste på lenge... noen inni meg sier det skal bli litt godt, for vi kan jo ikke planlegge noe fremover, tilfelle han skulle få tlf om å reise på jobb, vi har jo ikke råd til og si nei.. hvertfall, dere kan jo håpe at han kan være vikar å får reise ut selvom han mister jobben sånn så her. For I firmaet til mannen har de jo sagt opp så ekstremt med folk, men likevell trenger de mangen av de som er sagt opp :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men kjære deg, dette syns jeg var mye på en gang :bond: First thing first - så bra at kulen i brystet ikke var et tema lenger :pls: Takk og pris for at det avogtil er lov å være litt heldig også!!! Er det noe du har gått lenge med uten å sjekke?! Mest sannsynlig har det vel vært en hoven kjertel, siden du har gått og hanglet såpass lenge og vært halvsjuk :klemmer:Det har nok gjort mer enn litt godt at du lot svigermor kose seg med jentene en ettermiddag og så var hjemme og tok det sånn (halvveis) i ro :hjerte:

Når det kommer til blodet ditt er jeg ikke akkurat overrasket over at du må på jern igjen :sjenert: Greit å få det sjekket, og avklart at å drive å gi blod ikke er noe for alle..det er jo dumt å gi fra seg blod en trenger selv lizzm :fnise: Du burde kanskje gå på vitamintilskudd hele tida? Sånn som innholder jern også..så holder det seg oppe? Jeg tar multivitaminer..og omega 3 - og merker kjempestor forskjell når jeg ikke tar det (dette gjelder jo når jeg ikke er gravid, nå prøver jeg ikke engang å la vær å ta altså :ler: ) Ganske overraskende egentlig at jeg trenger kosttilskudd mtp hvor bevisst jeg er på å spise fargerik mat (grønnsaker og frukt) men det beviser jo bare det jeg har sagt lenge; at maten idag ikke inneholder det den gjorde før pga måten vi driver jorda vår :dry: Hm..men ja - bra du har fått sjekket det og avklart ifht blodgivning! Ikke noe godt å gå og svimle og hangle sånn som du har gjort!

Når det kommer til mannens jobb..jeg skjønner godt bekymringene dine :kose: Det er jo helt naturlig å drive med worst case scenario oppi hodet når dere står midt oppi all usikkerheten! I beste fall blir det omveltninger i turnus da, noe som tar fra dere forutsigbarhet og sånn, men da har dere ihvertfall inntekten hans..og så kan han begynne på utdannelsen sin, det syns jeg er kjempebra - at han har søkt :jepp: Det vil jo styrke hans sak, både at han vil ta fagbrev og når han evt. får det!! Jobbmarkedet her er virkelig rævva, det vet vi jo - men som det nevnes over her kan han i det minste være heldig og få vikarjobb for å spe på inntekten din..

Mest av alt så håper håper håper jeg at han er en av de som får bli denne gangen også, sånn at dere slipper disse økonomiske bekymringene!!

Når det er sagt så er det lett å spare noen tusenlapper ved å se på på ting som forsikringer, hvilket mobilabonnement en har, hva slags ekstragoder en innvilger seg når en har god råd (som abonnement på blad/ netflix/ spotify o.l.) Vi fikk helt bakoversveis av alle pengene som "ubemerket" rant ut av kontoen vår på den måten!! Vi har spart endel på å være strenge og se over hva vi må ha, hva vi vil ha og hva som er helt unødvendig...det var mye som var unødvendig!! Vi hadde liksom 3 spotifykontoer, allslags apper og ekstra kanalpakker på tv`en (Netflix, Sumo, HBO, Viaplay..you name it, vi hadde det!) unødvendig dyre abonnement på mobilene våre, dyre forsikringer osv. Vi har fortsatt Tv2 Sumo og Netflix + en Spotifykonto f.eks, men vi sparer faktisk ganske mange tusen i året på å ha sagt opp alt det andre..! Det er sånne goder som vi unner oss og ikke engang tenker over at koster noe når en har god økonomi :sjenert: Jeg satt med en vond smak i munnen når jeg gikk gjennom alt det vi betalte på som var helt unødvendig, følte meg litt råtten rett og slett - dette var jo penger vi kunne spart istedet!! Men ja, så gav det en god følelse å si det opp og vite at da har vi ekstra penger fremover :)

Krysser alt jeg har jeg, for at neste "ukas" har en stor opptur :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var mye på en gang ja Belle ... Jeg gjør som Diddles, tar det viktigste først. Så bra du fikk sjekket kulen, og at det ikke er noe å bekymre seg for! Jeg har selv mye brystkreft i familien, og opererte ut en (godartet) svulst for noen år siden. Følelsen av å kjenne en kul når du vet hva det kan innebære ... Uff, ikke bra. Jeg er kjempeglad for å høre at det ikke er noe! Og blodet ditt - det er jo bra du får hjelp til å få "fikset" det nå, og jeg er vel enig i at du kanskje ikke bør satse på en storkarriere som blodgiver ja ... Kjedelig hvis du trenger blodoverføring fordi du har gitt blod liksom! :ler: Kiwi på tom mage, linfrø og svisker for the win!

Ellers så var det jo noe dritt å høre at det blir en ny runde med nedskjæringer på jobben til mannen din. Det er klart det blir en hel haug med tanker og bekymringer og hvisomatte-dersomatte da, det hadde vært rart hvis ikke. Jeg håper det løser seg på best mulig måte for dere!
 

Pass på deg selv fine Belle! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, CathrineMic skrev:

Kjenner så godt til den følelsen mtp jobben til mannen din. Mannen her fikk oppsigelsen i sommer, å var på siste tur i september. Men han har vært heldig og fått reist ut noen lunde som vanlig (takk og lov!). Men han har nå søkt på jobber siden i sommer, da snakker vi alt mulig, å her er det jo flere hundre/tusen som søker på de samme jobbene 😕 vi har hatt avdragsfritt i to år (et år for å spare opp til bryllupet som var i sommer, å et ekstra år siden han mistet jobben. Nå skal vi begynne og betale fult, å han fikk beskjed i sist uke at denne turen han reiste på nå, blir nok siste på lenge... noen inni meg sier det skal bli litt godt, for vi kan jo ikke planlegge noe fremover, tilfelle han skulle få tlf om å reise på jobb, vi har jo ikke råd til og si nei.. hvertfall, dere kan jo håpe at han kan være vikar å får reise ut selvom han mister jobben sånn så her. For I firmaet til mannen har de jo sagt opp så ekstremt med folk, men likevell trenger de mangen av de som er sagt opp :jepp:

Så greit at han har fått vært vikar i det minste! Men jeg forstår det må være vanskelig å ikke kunne planlegge noe som helst. I starten av karrieren sin holdt min mann på sånn også, og det sliter på etter en stund! :klem: Håper din finner noe snart, selv om fylket vårt er proppa fullt med arbeidssøkere for tiden. Jeg så en oversikt over arbeidsledigheten på landsbasis, og vårt fylke har altså steget fra noe under 1% i 2014 (tror jeg det var?) - laveste i landet, til landets høyeste på nesten 5% nå. :daane: Det er ganske ille!

4 timer siden, Diddles skrev:

Men kjære deg, dette syns jeg var mye på en gang :bond: First thing first - så bra at kulen i brystet ikke var et tema lenger :pls: Takk og pris for at det avogtil er lov å være litt heldig også!!! Er det noe du har gått lenge med uten å sjekke?! Mest sannsynlig har det vel vært en hoven kjertel, siden du har gått og hanglet såpass lenge og vært halvsjuk :klemmer:Det har nok gjort mer enn litt godt at du lot svigermor kose seg med jentene en ettermiddag og så var hjemme og tok det sånn (halvveis) i ro :hjerte:

Når det kommer til blodet ditt er jeg ikke akkurat overrasket over at du må på jern igjen :sjenert: Greit å få det sjekket, og avklart at å drive å gi blod ikke er noe for alle..det er jo dumt å gi fra seg blod en trenger selv lizzm :fnise: Du burde kanskje gå på vitamintilskudd hele tida? Sånn som innholder jern også..så holder det seg oppe? Jeg tar multivitaminer..og omega 3 - og merker kjempestor forskjell når jeg ikke tar det (dette gjelder jo når jeg ikke er gravid, nå prøver jeg ikke engang å la vær å ta altså :ler: ) Ganske overraskende egentlig at jeg trenger kosttilskudd mtp hvor bevisst jeg er på å spise fargerik mat (grønnsaker og frukt) men det beviser jo bare det jeg har sagt lenge; at maten idag ikke inneholder det den gjorde før pga måten vi driver jorda vår :dry: Hm..men ja - bra du har fått sjekket det og avklart ifht blodgivning! Ikke noe godt å gå og svimle og hangle sånn som du har gjort!

Når det kommer til mannens jobb..jeg skjønner godt bekymringene dine :kose: Det er jo helt naturlig å drive med worst case scenario oppi hodet når dere står midt oppi all usikkerheten! I beste fall blir det omveltninger i turnus da, noe som tar fra dere forutsigbarhet og sånn, men da har dere ihvertfall inntekten hans..og så kan han begynne på utdannelsen sin, det syns jeg er kjempebra - at han har søkt :jepp: Det vil jo styrke hans sak, både at han vil ta fagbrev og når han evt. får det!! Jobbmarkedet her er virkelig rævva, det vet vi jo - men som det nevnes over her kan han i det minste være heldig og få vikarjobb for å spe på inntekten din..

Mest av alt så håper håper håper jeg at han er en av de som får bli denne gangen også, sånn at dere slipper disse økonomiske bekymringene!!

Når det er sagt så er det lett å spare noen tusenlapper ved å se på på ting som forsikringer, hvilket mobilabonnement en har, hva slags ekstragoder en innvilger seg når en har god råd (som abonnement på blad/ netflix/ spotify o.l.) Vi fikk helt bakoversveis av alle pengene som "ubemerket" rant ut av kontoen vår på den måten!! Vi har spart endel på å være strenge og se over hva vi må ha, hva vi vil ha og hva som er helt unødvendig...det var mye som var unødvendig!! Vi hadde liksom 3 spotifykontoer, allslags apper og ekstra kanalpakker på tv`en (Netflix, Sumo, HBO, Viaplay..you name it, vi hadde det!) unødvendig dyre abonnement på mobilene våre, dyre forsikringer osv. Vi har fortsatt Tv2 Sumo og Netflix + en Spotifykonto f.eks, men vi sparer faktisk ganske mange tusen i året på å ha sagt opp alt det andre..! Det er sånne goder som vi unner oss og ikke engang tenker over at koster noe når en har god økonomi :sjenert: Jeg satt med en vond smak i munnen når jeg gikk gjennom alt det vi betalte på som var helt unødvendig, følte meg litt råtten rett og slett - dette var jo penger vi kunne spart istedet!! Men ja, så gav det en god følelse å si det opp og vite at da har vi ekstra penger fremover :)

Krysser alt jeg har jeg, for at neste "ukas" har en stor opptur :hjerte: 

 

Ja, det var betryggende å høre at alt kjentes fint ut der nede. Fikk tips og ''pekefinger'' om å alltid kjenne etter med flat hånd i fremtiden, ellers vil alt kjennes ut som kuler sa hun. :fnise: Men njæ, ble ikke bekymret før for et par uker siden. Da fikk søster kjenne utenpå bhen, og da kjente hun kulen hun også. Men det var nok en opphovnet kjertel eller noe i den gata der, sikkert i forbindelse med mensen.

Nei, jeg skal ikke gi mer blod. Tenkte på det i dag, og bare...men da kan jeg jo ta tatovering uten å tenke meg om. :ler: Små gleder. ;) Jeg ble sjekket for vitaminmangel også, samt lavt stoffskifte, men alt det der var bra. Nå skader det jo selvsagt ikke å ta multivitaminer, og jeg trenger det helt sikkert, så jeg får høre på apoteket når jeg er innom der. Om de kan anbefale meg en god cocktail som passer sammen med jerntabletter.

Mannen har ikke søkt enda, han skal gjøre det når han kommer hjem i neste uke. :jepp: Fristen er 15.mars, så vi klarer det akkurat. Og han skal søke på høyskolen faktisk, øk.ad. Vi fant ut at han faktisk hadde studiekompetanse, selv om han fikk 1 på tyskeksamen. Fordi tysk ikke teller. :fnise: Så er det bare å krysse fingre og tær for at han kommer inn. Da mannen min var 16-17-18 var han mer opptatt av festing og puling enn noe annet. :hoho: Og det vises på karakterene altså! Det er rart å sammenligne vitnemålet fra vgs med karakterene han fikk da han tok brønnteknikk-kurset i midten på 20-årene. Fra 2,5 i snitt til 5,5 i snitt! Han kan hvis han vil. Og han vil, noe jeg synes er så fint. Han trenger noe å falle tilbake på, uansett hva som skjer med jobben hans akkurat nå. Heldigvis er han jo såpass gammel at han får 8 (tror jeg?) alderspoeng, pluss 1 eller 2 poeng for å ha vært i militæret. Det kommer veeeldig godt med foråsidetsånn...

Ja, dere har jo virkelig snudd på forbruket deres! Vi er som sagt forholdsvis nøkterne, deler på en spotify-konto og sånn ;) , men vi har også veldig mye å hente. Jeg kjøpte nettopp en concealer til nesten 300 kroner lizzm. Uprøvd. Uten å vite om fargen passer meg. :lol: Det er enda godt jeg bare bruker asiatisk hudpleie. Billig og dødsbra. :hjerte: 

 

49 minutter siden, lille_frosk skrev:

Oi, det var mye på en gang ja Belle ... Jeg gjør som Diddles, tar det viktigste først. Så bra du fikk sjekket kulen, og at det ikke er noe å bekymre seg for! Jeg har selv mye brystkreft i familien, og opererte ut en (godartet) svulst for noen år siden. Følelsen av å kjenne en kul når du vet hva det kan innebære ... Uff, ikke bra. Jeg er kjempeglad for å høre at det ikke er noe! Og blodet ditt - det er jo bra du får hjelp til å få "fikset" det nå, og jeg er vel enig i at du kanskje ikke bør satse på en storkarriere som blodgiver ja ... Kjedelig hvis du trenger blodoverføring fordi du har gitt blod liksom! :ler: Kiwi på tom mage, linfrø og svisker for the win!

Ellers så var det jo noe dritt å høre at det blir en ny runde med nedskjæringer på jobben til mannen din. Det er klart det blir en hel haug med tanker og bekymringer og hvisomatte-dersomatte da, det hadde vært rart hvis ikke. Jeg håper det løser seg på best mulig måte for dere!
 

Pass på deg selv fine Belle! :hug:

Haha, ser for meg meg selv liggende på gulvet i blodbanken og få tilbakeført mitt eget blod. :hoho: Jeg har enda ikke fått noen ny innkallelse, men tror jeg venter til den evt. kommer før jeg gir beskjed om at jeg ikke vil gjøre det flere ganger.

Det håper jeg også! :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiik. Dere vet alt gnålet mitt om The Magicians-bøkene? Vel, jeg sitter i skrivende stund og ser på tv-serien. :nigo: Den har startet kjempebra, håper den fortsetter på samme måte. :strix:

Ellers er kvelden min fin så langt. Stekte meg en søtpotet mens jeg la A, det er vel kveldens høydepunkt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Diddles skrev:

Små gleder :fnise: 

Kose deg :kose: 

:hoho: Men altså...jeg synes stekt søtpotet er bedre enn sjokolade. Så store gleder for min del. :ler:

 

 

-----

Aaaah, endelig er energien min tilbake! :strix: I dag har jeg fått gjort mer enn hele uken til sammen. Jeg har ryddet oppe, brettet klær, skiftet på sengene, tatt bort den ene siden på sengen til M (ja, hun har ligget i full sprinkel frem til nå. Den eneste grunnen til at jeg fjerner siden nå, er for å slippe å stå opp for å hente henne de nettene hun våkner. Snakk om bedagelig anlagt jente som enda ikke har giddet å prøve å hoppe utav :ler: ), sortert Playmoen og til og med oljet benkeplaten på kjøkkenet. Apropos, ugh, heltre er noe herk når det begynner å bli gammelt og slitt. Har lyst på ny plate... :lol:

Vi har vært på butikken, lekt med Playmo, lekt med kjøkkenet, laget god middag fra bunnen (stekte hvite bønner med masse krydder! :sikle: ) og nå er A borte hos bestisen og leker mens jeg og M koser oss med Ninjago, bok og kaffe. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milde Moses, energi er jo helt fantastisk å ha! :ler: Etter at ungene la seg, har jeg ryddet i garderoben, merket neglelakker med sin respektive farge på korken, ryddet i roteskuffene på gangen og ryddet på kinorommet. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom fra mobil, så orker ikke skrive allverdens, men ville bare tipse deg om Aminojern. Det er et jerntilskudd fra helsekosten. Jeg tåler absolutt ikke vanlige jerntilskudd fra apotek, da stopper alt helt opp inni der, mens Aminojern kan jeg ta uten problem. Har gått på de i tre måneder nå, og gått fra latterlig lave verdier til innenfor normalen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mazilla skrev:

Innom fra mobil, så orker ikke skrive allverdens, men ville bare tipse deg om Aminojern. Det er et jerntilskudd fra helsekosten. Jeg tåler absolutt ikke vanlige jerntilskudd fra apotek, da stopper alt helt opp inni der, mens Aminojern kan jeg ta uten problem. Har gått på de i tre måneder nå, og gått fra latterlig lave verdier til innenfor normalen :)

Takk for tips! Enn så lenge går det bra, men vi får se hvordan det utvikler seg dette her. :)

2 timer siden, Kokos skrev:

Så deilig å få energien tilbake! Håper dere får en nydelig søndag også. :hjerte:

Søndagen har vært like energifylt frem til nå ihvertfall! :nigo: Vaskedama kommer i morgen, og då må det være ryddig og fint. Dessuten kommer bror for å sove her og levere ungene i bhg (fordi jeg skal på et drittmøte i Oslo), så det må liksom være helt strøkent. Senere i dag skal vi til søster, og så skal vi på kino etterpå. Søndagen blir helt sikkert minst like fin! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søndagen BLE minst like fin. :rodmer: Zootropolis var veldig søt, morsom og helt i min gate. Lol'et mange ganger, og skvatt også et par ganger. Apropos: synes den var laget litt vel skummel til å være Disneyfilm, men det gikk så greit at A aksepterte å sitte på fanget resten av filmen i stedet for å stikke avgårde med hodet mellom armene. :ler:

I dag har jeg vært i Oslo på møte. Var oppe klokken 4:30, og skulle egentlig ikke ta fly hjem før 19:30, men jeg klarte å komme avgårde tidligere og skal nå ta fly om bare en halvtime. :bolledeig: Jeg når muligens ikke M før hun legger seg, men om ikke flyet er veldig forsinka (noe det ser ut til å være... :dry: ), når jeg ihvertfall A. :hjerte: Ikke at de har det fælt altså, de ble hentet tidlig i barnehagen av både onkel og tante, og fikk McD på toppen av det hele. De er sikkert bare glad til. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, dagen i dag har vært en putt-i-lomma-dag. :strix:

Jobbdagen har vært superfin, med både godfølelse og mestringsfølelse. :nigo:

Jeg hentet to blide og skitne ute-unger i barnehagen, og da vi kom hjem ble vi enstemmig enige om å lage ostesmørbrød til middag bare. :fnise: Etterpå lekte vi ute i halvannen time. :sol: Jeg fikk satt på plass utemøblene som har vært storm-stabla inni det ene hjørnet i hele vinter, og vi fant frem lekehuset, lekemat og kopper og kar. Etterhvert kom nabojenta over, og det vanket eple med kanel, druer og blåbær på dem mens jeg fikk ryddet på vaskerommet. Jeg har bestemt at det skal brukes som hverdagsinngang. Jeg ER så lei av sand i gangen hele tiden, og vi som faktisk har en inngang nr 2 må jo begynne å bruke den! Tenkte jeg skulle kjøpe skostativ og litt sånne ting i morgen for å få litt system der inne. :jepp:

Akk, hva man orker når man har energi altså! :hoho: Føler meg som et helt nytt menneske for tiden. Fikk forresten innkalling til ny blodgivning i dag. Skal ringe dem i morgen og si at jeg ihvertfall vil vente til etter kontrolltimen hos legen om noen måneder. :jepp:

Resten av kvelden skal brukes på: stekte søtpoteter, dusj og bok. Men først må jeg få lagt A. Hun ligger i skrivende stund på fanget mens hun ser Zig & Sharko og prøver å holde seg våken. :roll::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en kjempebra dag!! Og så fantastisk å få tilbake energi også :) Håper det dukker opp litt energi min vei også snart, kanskje den kommer med våren? ;)

Det høres lurt ut å ordne med en grovinngang, det skulle jeg ønske vi også hadde. Det flyter over med sko og yttertøy i inngangen og blir liksom aldri fint der... ;)

Spoiler

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, honning skrev:

Høres ut som en kjempebra dag!! Og så fantastisk å få tilbake energi også :) Håper det dukker opp litt energi min vei også snart, kanskje den kommer med våren? ;)

Det høres lurt ut å ordne med en grovinngang, det skulle jeg ønske vi også hadde. Det flyter over med sko og yttertøy i inngangen og blir liksom aldri fint der... ;)

  Vis skjult innhold

 

 

Jeg har hatt en mini vårdepresjon tror jeg, men nå er jeg tilbake til mitt gamle selv igjen og det er virkelig superdeilig!

Vi har en svæææær gang (tror den er på rundt 20 kvadrat), i tillegg til innebygd skyvedørsgarderobe på ene halve siden, så jeg har egentlig ingenting å klage over. :sjenert: Men det er den hersens sanden som ungene drar med seg inn både i gangen og i stua. Da er det bedre at vi går inn på vaskerommet og henger fra oss skitne klær der. :jepp: Det var ihvertfall veldig stas å gå ut den døren i dag. :ler: 

 

-----

Åååååå. :strix: Mannen beholder jobben sin! :danser: Alle som skal bli innkalt til samtale har blitt innkalt - noe mannen ikke har. De er enda avhengige av to ting for å slippe at flere får oppsigelse da, både a) at en gjeng aksepterer å gå 5-4-3-3-3-3 rotasjon og b) at de ligger på samme lønnsnivå i år som i fjor, nemlig -7,3 %. De har en sånn klubb hvor de stemmer på sånne ting, og utrolig nok skal de stemme til sommeren igjen. Fjorårets lønnskutt skulle bare vare i ett år. Mannen er litt redd for at de gamle traverne som bare bryr seg om seg selv (og har en såpass sikker jobb fremover) vil velte skålen slik at de går opp i lønn igjen, men vi får krysse fingrene og se. Regner med det blir en del drama på facebook-siden deres fremover. :fnise: Uansett. Hipp hurra! Nå kan jeg senke skuldrene litt ihvertfall. :skya: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: for gode nyheter på jobbfronten :hoppendeglad: og for Belle tilbake i slaget :kose: Det er bra!! Klar for trening ikveld da? Skal vi gå på spin 1 eller intervall med you-know-who?! *biternegler* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Diddles skrev:

:hoppendeglad: for gode nyheter på jobbfronten :hoppendeglad: og for Belle tilbake i slaget :kose: Det er bra!! Klar for trening ikveld da? Skal vi gå på spin 1 eller intervall med you-know-who?! *biternegler* 

Åååå. :sjenert: Jeg har hatt store planer om å sende deg melding om trening. I går våknet jeg med vondt bryst igjen, og driver i skrivende stund og hoster ut deler av lungene mine. Såem...jeg er ikke spinningklar, selv om jeg har energien tilbake. Ynnsjyll! :blomst: Skulle så gjerne vært med! Jeg får heller ta en pilatesrunde på golvet, og neste uke er jeg DEFINITIVT med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: kjiper'n!! Men god bedring, heller en frisk Belle med i neste uke enn lungene dine utover spinningsykkelen :haar: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...