Gå til innhold

Belle


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 timer siden, Diddles skrev:

A er kul :hoho: 

Ikke sant hun er? :fnise: 

21 timer siden, lille_frosk skrev:

Herlige A! :strix::fnise:

Du har det travelt du! Men jeg blir så imponert over at det virker som du koser deg sånn, du tar det med så godt humør, og har overskudd til de viktige tingene likevel. Jeg håper mannen føler seg bedre! Og at ikke du er smittet ... Og at presentasjonen gikk bra!

Hun er skikkelig rar, og veldig morsom. Selv om hun hater at vi ler av henne. :lol: 

Enn så lenge er det gøy-travelt, og da er det lett å ta det med godt humør. :jepp: Men jeg frykter at om det skal fortsette slik lenge, så blir det ugøy-travelt, så jeg må nok ta noen grep og delegere litt til. :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ^^Belle^^ skrev:

Ikke sant hun er? :fnise: 

Hun er skikkelig rar, og veldig morsom. Selv om hun hater at vi ler av henne. :lol: 

Enn så lenge er det gøy-travelt, og da er det lett å ta det med godt humør. :jepp: Men jeg frykter at om det skal fortsette slik lenge, så blir det ugøy-travelt, så jeg må nok ta noen grep og delegere litt til. :sjenert: 

Det tror jeg nok du har rett i ... Og det er så mye lettere å ta de grepene før det smeller, enn å plukke seg opp fra gulvet etterpå! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uken? Hvor ble den av? :klo: 

Søndagen kom og gikk, mandagen like så. Mannen var i okay form, så jeg slapp å ta meg av levering og henting i barnehagen i det minste. Vi har ikke gjort noe spesielt hele uka egentlig, annet enn at jeg var ute og spiste med jobben å onsdag. Presentasjonen gikk veldig fint, og jeg hadde heldigvis vett til å komme meg hjem i 22:30-tiden, akkurat når jeg pleier å synes det er en veldig god idé å ta to-fem vin til. :hoho: Var i helt grei form dagen derpå, men det gjorde godt å sove en time lengre enn jeg pleier altså. Så mye ekstra som jeg jobber, så har jeg null dårlig samvittighet for at jeg kom dinglende en time for sent på jobb i går. :lol: For ja, det blir mye jobbing for tiden. Jeg har ikke trent en eneste gang den siste uken, for enten har jeg vært helt kaputt, eller så har jeg jobbet. I går satt jeg til 22:30, hoppet i dusjen og stupte i seng. Litt av en kone jeg er, hæ? Jaja, nå satt jo mannen og så på fotball da, så han hadde det helt greit han også altså. :fnise: 

I kveld skal jeg ihvertfall ikke jobbe! Håper vi kan se en film og bare nikose oss. :jepp: I morgen skal vi opp i trekket og stå på ski. :hoppe: Bare en dagstur, men det skal bli gøy kjenner jeg. 

 

Ukas 
 
bok/låt/serie/kulturelt innslag av ymse art(lavkultur og!)

Bok: Ferdig med andre bok i Amber Chronicles, og jeg kjenner at jeg ikke er like gira på å hoppe over på treern som jeg var på toern. Ellers er jeg snart ferdig med Magicians nr. 3, og denne uken ble jeg ENDELIG ferdig med Half a World av Joe Abercrombie. Jeg liker egentlig bøkene hans veldig godt, men denne var en stor zzzzz.

Leseutfordring: 13/55. :nigo: 

Serie: Shameless! :rodmer: 


trening/fysisk aktivitet

Superjobbing kombinert med kink i nakken som strålte nedover hele ryggen ble det null treninger den siste uken. Det gleder meg ihvertfall at det faktisk er lenge siden det har skjedd!

 
ungeprat

Hva skal man si? De er sitt vanlige selv egentlig. A er litt inne i en ny trassperiode nå, og det er så slitsomt. Grining og hyling og ''du e domme!'' og ''eg like kje deg, mamma/pappa!'' :filer: Men resten av tiden er hun fin og god og rar og morsom. M er også sitt vanlige, smilende selv, som kan eksplodere i trass innimellom hun også.


forfengelighet

Eh? Fått meg nye briller som jeg synes passer ansiktet mitt fint. Går med dem i dag - første gang på jobb uten linser omtrent. Føler meg litt nørd. :fnise: 

 
mening

Eh? ''Vår'' bro datt ned, det var litt kjipt. Pluss at vi har fått et megastort prosjekt her i området. Bra for bedriften som har slitt en del med å få prosjekter det siste året. :5: 

 
nederlag

Ingen trening...
 
opptur

...men allikevel vektnedgang. :nigo: Tror vet det hjelper å jobbe på kveldene - da småspiser jeg absolutt ingenting. :ler: Jeg har jo alltid hatt som mål å bikke under 60 kg, men har i mange måneder ligget jevnt på 60,6 nå, og egentlig trivdes med det. Rett etter blodgivning veide jeg 59,8, men satser på at det var fordi jeg omtrent ikke hadde mer blod igjen i kroppen. :hoho: Men i dag altså, 60 blank. :strix: Jeg føler meg bra med meg selv (ikke at jeg ikke gjorde det på +600 gram altså! :fnise: ) slik jeg er nå kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine, fine helgen vår. :rodmer:

På fredag begynte vi å se Making a Murderer. Jeg og mannen er en god kombinasjon av :hakeslepp::riste::klo::skravle: og :sjokk: underveis. Anbefales, for dem som er enda treigere enn oss og enda ikke har sett d.

I går dro vi til skitrekket for å stå på slalom. A kastet opp på veien - som er typisk norsk vei hele den halvannen timen det tar - men det gikk seg heldigvis til etterhvert. Hun ble piggere etter litt salt kjeks. Vi stod i 4 timer, og A prøvde til og med tallerkenheisen alene en gang. Gleder meg til neste gang. :tommelsmil:

På vei hjem plukket vi opp lille AE, hun skulle nemlig komme på liggebesøk. :nigo: Hun er sånn ca verdens enkleste baby, og hun merkes omtrent ikke, så no stress. :fnise: Jeg og mannen var skjønt enige om det. Hun får mat én gang om natten bare, og den runden tar vi når vi legger oss. Jeg og hun sov til 8:30 i dag, og jeg våknet av herlig pludring. Hun har såvidt begynt å le også, og er ikke vanskelig å få til å gjøre nettopp det. :rodmer:

I dag har vi gjort på ingenting. Jeg har hatt ryddesjau, siden vaskeengelen kommer i morgen. Pga mye kveldsjobbing har husarbeid blitt forsømt, og det merkes. :daane: Nå er vi hos søster, har spist pizza til middag og jentene sitter i skrivende stund i babystampen inni dobbeldusjen her. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en veldig koselig helg!

Håper at E får prøve ski i påsken :jepp: Hun liker alle uteaktiviteter hun kan være med på, så håper det blir suksess :)

Så herlig med overnatting av lille AE :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en kjempefin helg!! Og AE da, hun er jo bare helt nydelig ... :strix: Jeg har bestilt en sånn baby selv, forresten! :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.2.2016 at 18.12, Småkjekset skrev:

Høres ut som en veldig koselig helg!

Håper at E får prøve ski i påsken :jepp: Hun liker alle uteaktiviteter hun kan være med på, så håper det blir suksess :)

Så herlig med overnatting av lille AE :hjerte:

Det var det! :jepp:

Mine unger synes det er kjempegøy å stå på ski, og det synes jo vi også er gøy. :tommelsmil: Håper E også liker det, da!

Den 21.2.2016 at 19.17, lille_frosk skrev:

Høres ut som en kjempefin helg!! Og AE da, hun er jo bare helt nydelig ... :strix: Jeg har bestilt en sånn baby selv, forresten! :fnise: 

:fnise: Jeg tror alle burde bestille sånne babyer. 

Den 22.2.2016 at 9.37, Mazilla skrev:

Øh, hæ...?! Attevar?! Finnes virkelig sånne babyer sånn helt på ekte?? :hakeslepp::klo::hoho: 

:hoho: Jeg hadde ikke trodd det hadde jeg ikke opplevd det selv. Søster og svoger er en av de irriterende babyforeldrene som ikke lider av søvnmangel. :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får bare nyte det så lenge det varer - For sånne barn finnes ikke, de er bare sånn i en periode :Nikke:

Jepp, jeg er litt bitchy idag :heks::hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg har faktisk to venninner som begge har sånne barn - og de har vært sånn hele tiden (er nå 1,5 og 3 år). De har lagt seg klokken syv siden de var noen uker gamle, har bare våknet for litt mat og sovet igjen, og nå sover de fra klokken syv til sånn syv neste morgen. Jeg får garantert ikke noen sånn baby ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Jeg er helt enig med dere. Do. Not. Compute. :blink:

Fine dager her altså, er bare altfor dårlig til å oppdatere. Travle dager, men både mandag og tirsdag var av typen at jeg fikk unna alt jeg skulle - og litt til. I dag...not som much. Så i dag vanker det kveldsjobbing på meg. Må få sendt avgårde en del greier.

Akkurat nå sitter jeg på badegolvet til søster. Tradisjon tro, bader ungene i babystampen i dag også. :hoho: Søster fyller 30 år i år, og her er det fullt hus og stormende jubel. 4718485 kakekalorier er inntatt o stemningen er god. Det hjelper også godt på at jeg var en tur innom naprapaten etter jobb også. :nigo:

Planer for kvelden er: kjøpe nye vinterskpo til A - hennes er søkk borte, og vi mistenker at en beboer ved skitrekket har fått seg noen lilla, halvslitne vintersko gitt. :lol: Det er liksom litt tidlig å gå over på overgangssko også, så vinfår bite i det sure eplet og heller kjøpe nye - om det så bare er for en måneds tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan hun ikke ha overgangssko? Mine har brukt det hele vinteren de utenom når det har vært snø🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, LilleBallerina skrev:

Hvorfor kan hun ikke ha overgangssko? Mine har brukt det hele vinteren de utenom når det har vært snø🙈

Når det ikke er snø kan de selvsagt bruke overgangssko! :jepp: Dvs, mine bruker faktisk lave Viking Breeze utenom bhg nå. Men plutselig kommer det snø (som i dag morges :dry: ) og då må man liksom ha noen høye sko også tenker jeg. Vi bruker ikke cherroxer eller andre slike siden de bruker vinterskoene til det bruket. Men vi fant noen som så helt greie ut på Sparkjøp. :P Elsa på og hele pakka. :roll: Jeg tenker at de holder i den neste måneden, til påsken er overstått. Da har jeg bestemt at snøen er over for i år. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag! :hoppe: 

Natt til torsdag ble oppstykket og delt - M spydde i sengen. :dry: Det ble heldigvis ikke mer enn den ene gangen, men mulig omgangssyke gikk over til hosti og høy feber. :P Så jeg og M har vært hjemme i dag. Siden det var karneval i barnehagen, kledde hun seg ut også (som ninja seff :ler: ) og fikk være med inn og levere A (Elsa seff :fnise: ). Jeg hadde SÅ vondt av henne da hun spakt mumlet ''eg o vil værr me i gymsalen'' at jeg måtte gråte en skvett på vei ut i bilen. :sjenert: 

Men vi har hatt en fin dag, M og jeg altså. Vi utnyttet morgenen med nesten ingen feber (38,2) til å dra på kontroll på sykehuset - hun er offisielt friskmeldt for ørene nå! :nigo: - for så å dra innom biblioteket en liten tur. Da vi kom hjem, seig vi godt ned i sofaen under hver sin dyne og sov litt. :veslejenta:  

...og det var egentlig dagen i dag. Vi hentet A i barnehagen, spiste middag og mens A lekte oppe sov M på fanget mitt i sofaen. Må innrømme at det er litt koselig også, når hun er sånn. Selv om høy feber ikke er gøy, selvsagt. I natt var hun oppe i 40,2! :daane: Hun reagerer godt på paracet da, så da jeg målte 39,7 i ettermiddag fikk hun en paracet, og hun er fremdeles på normal kroppstemp. Håper dette går fort over!

I morgen skal jeg menlig på jentefest! :strix: Gleder meg omtrent kvalm. :fnise: Søster skal feire 30 årsdagen sin med tapas og gode venninner, før vi drar til byen og fortsetter festen der. :rodmer::skaal: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukas 
 
bok/låt/serie/kulturelt innslag av ymse art(lavkultur og!)

Bok: ferdig med Magician's Land her en dag. Ellers har jeg egentlig bare vimsa rundt med mange ulike lydbøker uten å finne en jeg virkelig har lyst til å fortsette på. En time her, en halvtime der osv. Men for et par dager siden lastet jeg ned Brian Staveley's The Emperor's Blades og så langt er den awesome. :nigo: 

Leseutfordring: 14/55. :nigo: 

Serie: Making a Murderer. :daane: Jeg og mannen binga den forrige helg. OMG, se den! NÅ!


trening/fysisk aktivitet

1 økt sist uke. Burde vært fornøyd med det, men akk. Blir aldri fornøyd. :lol:  Har bestilt meg pilatesring nå da, det blir bra!

 
ungeprat

Har kjøpt meg ''Hva vil du bli når du blir stor''-boken. :hjerte: 


forfengelighet

Ikke noe nytt her, annet enn at jeg kjøpte meg ny og dyr concealer her en dag, som visstnok skal være awesome. Nars sin. :) 

 
mening

:vetikke: 

 
nederlag

For Ms del, at hun ikke fikk være med på karneval i dag.
 
opptur

Slalomski'ing forrige helg. :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...