Wind Skrevet 26. november 2010 #81 Del Skrevet 26. november 2010 Blå er definitivt mer unisex. I alle fall når babyen ser litt ut som en jente. Hihi. Jeg og bellemannen er enige. Blir skikkelig spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. november 2010 Forfatter #82 Del Skrevet 26. november 2010 Blå er definitivt mer unisex. I alle fall når babyen ser litt ut som en jente. Hihi. Jeg og bellemannen er enige. Blir skikkelig spennende! (jokkesmiley) Ja, det skal bli kjempespennende. Bare...5isj uker til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. november 2010 #83 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg krever tippeliste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. november 2010 Forfatter #84 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg krever tippeliste! Og det skal du få. Men jeg synes kanskje det er litt tidlig enda? :klø: Men dere kan bare tippe i vei altså, så skal jeg lage en oversikt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. november 2010 Forfatter #85 Del Skrevet 26. november 2010 Nyter lyden av lastebiler med kjetting som kjører forbi kontoret. Det høres ut som om nissen kommer på besøk. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 26. november 2010 #86 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg tipper gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 26. november 2010 #87 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg tipper også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. november 2010 #88 Del Skrevet 26. november 2010 jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. november 2010 Forfatter #89 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Tippeliste fødsel Diddles: 20.mai Mazilla: 1.juni Pingting: 2.juni (bursdagsbaby?) Sequax: 3.juni Lucky?: 4.juni Muffin!: 5.juni (min bursdagsbaby?) Hegejenta: 6.juni Liv: 6.juni (30-årsdagsbaby?) Havfrua: 6.juni Marikke, Caca: 7.juni (termin) GUNS: 8.juni (positiv test-baby ) Pusilus: 8.juni Småkjekset: 9.juni (bryllupsbaby?) Teriyaki: 9.juni Lilywhite: 9.juni Kokos: 10.juni Ananan: 10.juni Melloncollie: 11.juni Belle-mannen: 11.juni *lilly*: 12.juni GUNS: 13.juni Caca: 13.juni Belle: 13.juni Sushi: 15.juni Svigerfar: 17.juni (hans bursdag ) *************************************************************** Tippeliste kjønn: Marikke hegejenta30 _lene_ Kirin Mazilla Kokos Belle-mannen Wind Pingting Småkjekset Pusilus Muffin! Sequax (oppdaterer etterhvert i tillegg til at linken ligger i signaturen min nå ) Da var det avgjort, og BabyBelle viste seg altså å være en jente. Endret 12. juni 2011 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 26. november 2010 #90 Del Skrevet 26. november 2010 Hva med meg, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. november 2010 #91 Del Skrevet 26. november 2010 Nyter lyden av lastebiler med kjetting som kjører forbi kontoret. Det høres ut som om nissen kommer på besøk. :rødme: Kjempe flott lyd å høre på når en sitter inne i denne bitende kulden Jeg vil også tippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. november 2010 Forfatter #92 Del Skrevet 26. november 2010 Hva med meg, da? Oi. Glemte deg rett og slett helt ut. Skal fikse det straks. Kjempe flott lyd å høre på når en sitter inne i denne bitende kulden Jeg vil også tippe Det er kjempedeilig. Høres ut som om nissen kommer med reinsdyrvogna si. Eller kusken i Tre nøtter til Askepott når han skal til byen for å kjøpe kjoooler. Tipping er notert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 26. november 2010 #93 Del Skrevet 26. november 2010 Oi. Glemte deg rett og slett helt ut. Skal fikse det straks. Weeee. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. november 2010 #94 Del Skrevet 26. november 2010 Heldige du som hadde en natt uten do-besøk, jeg var oppe ikke mindre en fire ganger i natt :dåne: , mot normalt en. Jeg tror du får ei jente Kos deg på jobb i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. november 2010 Forfatter #95 Del Skrevet 27. november 2010 Heldige du som hadde en natt uten do-besøk, jeg var oppe ikke mindre en fire ganger i natt :dåne: , mot normalt en. Jeg tror du får ei jente Kos deg på jobb i morgen Fire ganger? Æsj, det er så frustrerende å få nattesøvnen ødelagt på grunn av sånne ting. Jeg merker at trangen begynner å avta jeg nå, selv om jeg drakk litt vann rett før jeg la meg i går. Skal oppdatere listen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. november 2010 Forfatter #96 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Nå har jeg sett 3 episoder av Sons of Anarchy og vi er ikke kommet lengre enn til lunsj. :dåne: Jeg får begi meg ut på 4 episoder av Supernatural i stedet da. PS! Til dere som ikke har sett Sons of Anarchy: gjør det! Det er så bra at jeg får litt vondt. Endret 27. november 2010 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 27. november 2010 #97 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Du koser seg på jobben skjønner jeg! sender over en lørdags Endret 27. november 2010 av hegejenta30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. november 2010 #98 Del Skrevet 27. november 2010 Nå har jeg sett 3 episoder av Sons of Anarchy og vi er ikke kommet lengre enn til lunsj. :dåne: Jeg får begi meg ut på 4 episoder av Supernatural i stedet da. PS! Til dere som ikke har sett Sons of Anarchy: gjør det! Det er så bra at jeg får litt vondt. Det er den ene av yndlingsserien vår Storkoser oss hver uke når det kommer en ny episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. november 2010 Forfatter #99 Del Skrevet 27. november 2010 Du koser seg på jobben skjønner jeg! sender over en lørdags Jada, det går da greit. Det er den ene av yndlingsserien vår Storkoser oss hver uke når det kommer en ny episode Åh, min også. :rødme: --------- Nå har jeg, tro det eller ei, ligget og slumret i kontorstolen i et par timer. Deilig med litt søvn da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. november 2010 #100 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Høres ut som en herlig dag på jobb Endret 27. november 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå