^^Belle^^ Skrevet 1. november 2016 Forfatter #11321 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Hallååå bloggæææn! Altfor lenge siden sist, nå! Forrige uke var mildt sagt heavy, så her var det egentlig bare full kons om å komme seg gjennom uka. Jeg fikk nemlig en telefon fra søster midt på dagen på mandag, der hun gråt og var skikkelig ille ute. Hallo fødselsdepresjon, liksom. En forsinka en sådan, men ikke akkurat så veldig overraskende tatt i betraktning alt som har hendt de to siste årene. Hun sliter med manglende følelser overfor lille A, og sier hun er mer glad i mine unger enn i sin egen. Hjertet mitt brister når jeg hører sånn, men her er det bare å suck it up, brette opp ermene og virkelig stille opp. Jeg skulket jobb og ringte rundt både hit og dit, før jeg snakket med en superkoselig dame i søsters kommunes psykiatriske avdeling. Vi fikk time til kartlegging allerede på torsdag. Det gjorde ekstremt godt å bli tatt sånn på alvor som vi ble. Nå skriver jeg ''vi'', siden det var jeg som ringte, og jeg var med på denne timen. Det er tøft å se hvor tøft søster har hatt det det siste året, mens hun har klistret på et smil og latt som om alt var bra. Nå i ettertid ser vi klart og tydelig de små tegnene, men der og da var de såpass små at vi ikke tenkte over det engang, annet enn at ''alle er ulike'' osv. Men nå er den største bøygen overstått - hun har innsett det selv, og ønsker hjelp. Så her har vi stor tro på at hun får komme til en av kommunens psykologer/psykiatriske sykepleiere. Hun er visst i målgruppen, og på hun som ''intervjuet'' henne virket det som om søster allerede hadde fått plass. De har opptak hver mandag, og søster skulle allerede bli diskutert mandag som var, så vi håper hun får svar i løpet av denne uken. Så det var den mandagen. På tirsdag våknet vi opp til en A full i prikker. Hallo vannkopper! Kjipt, men samtidig helt greit å ha det overstått. Nå venter vi bare på at M skal få det også. A er friskmeldt nå, og har vært utrolig heldig! Hun har så og si ikke klødd et sekund, og har bare hatt noen få titalls prikker. Hun hadde en brannkopp i ansiktet, samt et par betente kopper i hodebunn, men nå er alle bortsett fra én borte, og hun ble sendt i barnehagen med plaster i ansiktet (fullstendig googlet opp og ned i mente om en inntørket, men betent vannkopp smitter - det gjør den ikke). Så vi har hatt en rolig uke. Jeg var hjemme med dem 1,5 dag, og mannen resten. I helgen overnattet lille A hos oss. Hun er så fin og god; elsker at jentene leker med henne og skrattler så hele den lille kroppen rister. I går var det halloween, og tradisjonen tro dro vi ut på knask eller knep-runde. A var flaggermusjente (oppkledd i tyllskjørt og paljettjakke fra H&M som fint kan brukes i andre sammenhenger også ), mens M var ninja, som vanlig. Været var mildt sagt dritt, så vi gikk i en tre kvarters tid før vi dro hjem og trødde i trynet på snop. Nå skulle jeg egentlig ha jobbet litt, men jeg sniker meg innom her i stedet. JEg får jo aldri tid til å oppdatere dere i arbeidstiden lenger, så. Jobben er fin og travel og slitsom og givende - akkurat slik jeg liker den. Og hey, jeg har gått opp i lønn. På langt nær så mye som jeg mener jeg har rett på, men det er ihvertfall et steg i riktig retning. Ha en fin kveld da, dere! Endret 1. november 2016 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. november 2016 Forfatter #11322 Del Skrevet 11. november 2016 Hey, en hel uke siden sist. Tiden flyr! Skalviseeee...siden sist har: * A blitt helt frisk, og M blitt syk. M er mye hardere rammet enn A, og er dekket i prikker. I dag morges brukte jeg sikkert 10 minutter på å smøre alle prikkene med hvitvask, fordi hun klager sånn på at de klør. A nevnte ikke engang at de klødde. I natt har vært helt grusom. Hun har klødd og klødd, og ingenting har hjulpet. Stakkar M'en min. Så nå skal jeg straks ringe til legen for å høre om hun kan få ett eller annet sterkere. Hverken vi eller hun orker enda en slik natt. ...og det fikk hun ikke. Fikk bare beskjed om å gi paracet. * Lille A har hatt bursdag. Hele 1 år! Vi var i selskap både på lørdag og på onsdag. Til onsdag prøvde jeg meg på kanelbollekladdkake, og OMG, den var sinnsykt god! Superenkel å lage, og bare nom! * Forrige uke hadde jeg medarbeidersamtale, og jeg vokste omtrent 2 cm på all skryten jeg fikk. Jeg vet jo på en måte at jeg gjør en god jobb, men det er allikevel utrolig fint å høre at andre enn bare jeg synes det. ...og det er omtrent det eneste jeg kommer på vi har gjort den siste uken. Dagene går i ett, med vanlige hverdagssysler. Leking, rydding, trening, strikking (bare 3,5 julegave igjen! ) og kos. Vi driver og sjonglerer litt mtp. hvem som må være hjemme med M også. Heldigvis har jeg en fleksibel jobb, ellers hadde det nok ikke vært innafor at jeg var hjemme når jeg har en mann som er student. Egentlig litt urettferdig, for hans ''jobb'' er vel så viktig som min. Særlig nå som han er midt inni eksamensinnspurten, og er superstressa for den jævla matten. Men, men...jeg synes jo bare det er koselig å være hjemme med én eller begge jentene (ungene får alltid valget om å være hjemme eller gå i barnehagen når den andre er syk - denne uken har A bare villet være hjemme én dag), og vi nyter roen og freden. I dag derimot, har jeg såkalt hjemmekontor og har rigget meg til med verdens største pc-skjerm på kjøkkenbordet. Økonomigreier krever nemlig to skjermer, ellers blir man litt sprø. Så ja, det skal jeg prøve å dille med i dag. Regner med jeg fordeler jobbingen litt utover dagen, pluss skippertak på søndag, slik jeg pleier å gjøre. Nei, nå skal jeg og M prøve å hvile oss litt. Hjemmekontor er hardt, ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. november 2016 Forfatter #11323 Del Skrevet 14. november 2016 Aaaaarg, disse vannkoppene vil ingen ende ta! Nå er hun heldigvis pigg i formen (bittelitt feber fremdeles kanskje), men hun får fremdeles nye prikker i tillegg til at hun også har væskefylte prikker rundt omkring. Synes det er vanskelig å holde oversikten siden hun har så mange av dem, men jeg har noen som jeg bruker som markører for andre. Herregud, jenta ser ikke ut. Det virker dog som om hun ikke plages så veldig av dem lengre, så vi satser på minimalt med arr. Jenta selv storkoser seg hjemme, med lek og barne-tv, og kunne sikkert vært syk hver eneste dag. Foreldrene derimot...vi klumser omtrent med hvem som skal være hjemme med henne. Ikke fordi det ikke er koselig (jeg skulle gjerne vært hjemme med henne hver eneste dag ), men fordi vi ser at alt vi skulle ha gjort på jobb/skole hoper seg opp. Jeg tok en tørn i går kveld og satt til 22:30 med jobb - det samme gjør mannen. Så vi får det til å gå opp på et vis allikevel. Vi får bare prise oss lykkelige av at vi er så heldige som har den muligheten til å faktisk få betalt fri når vi er hjemme med syke små. Fokusere på det positive. En kosete M som kneker seg opp i fanget til enhver tid, som hele tiden øser oss med kyss og klem og gode ord. Hun andre, derimot, er blitt et skikkelig sosialt vesen. Hun har vært veldig sosial altså, men vi merker at hun har blitt eldre. Nå VIL hun faktisk i barnehagen i stedet for å være hjemme. Den dagen trodde jeg aldri kom til å komme. Så hun har altså bare vært hjemme én dag den siste uken. Altfor opptatt med å leke med vennene sine. Alt i alt er det jo bare bra både for henne og for oss, men sukk. Jenta vår blir så fort stor! Hun blomstrer for tiden, og har kommet litt ut av det tause skallet hun har vært i de siste 5,5 årene, og det er en fryd å se! Hun snakker om følelser, om forventninger og skuffelser på en måte som virkelig viser at hun snart er skolejente. Milde moses, bare et halvt år til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. november 2016 Forfatter #11324 Del Skrevet 18. november 2016 Fredag og snart helg. Den siste uken har vært veldig fin. På tirsdag var jeg i klubb. Og på onsdag var jeg ute og spiste middag med jobben. Det ble..eh...litt sent og ett glass vin for mye, så i går var jeg totalt ødelagt. Men...helt om natten og helt om dagen. Vi hadde internrevisjon så det var ikke noe alternativ å ikke komme på jobb. M ble levert i barnehagen for første gang på nesten to uker i går. Endelig er vi ferdige med vannkoppene! I dag er det bånn gass etter jobb med A på trampett (det begynner klokken 16:30 ), og etterpå er det salig helg. Mannen har bursdag i morgen, og har bestemt at han vil ha middag på kvelden i stedet for kakeselskap. Så da blir det spleisetapas for familie og venner. Kjempekoselig. Ellers ingen store planer for helgen. Jeg må muligens innom jobb en tur på søndag, men ellers skal vi bare slappe av og kose oss. Jeg driver med en eller annen form for redebygging for tiden, og har fått det for meg at interiøret vårt suger. Så jeg har styrt og stelt, malt og kjøpt inn på diverse. Tror nok bare jeg trenger en forandring. Men nå begynner det å bli veldig fint hjemme hos oss altså. Gleder meg til ungene blir så store at vi slipper å ha noe av lekene i stua, men enn så lenge får vi jobbe med det vi har. Vi har jo uansett sånn ca verdens største stue, så det er ikke det at vi har dårlig plass heller. Nå mangler jeg bare noen planter, så blir det bra. Har bestemt meg for å kjøre full-on ørkenoase med kaktuser, siden jeg dreper alt annet. Vi har to palmetrær i stuen som mannen klarer å holde liv i, og vinduene på kjøkkenet skal få kaktuser. De må jeg da vel klare å holde liv i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 18. november 2016 #11325 Del Skrevet 18. november 2016 Innom en liten tur, koselig med en oppdatering. Leit å høre om søsteren din, men godt hun tar tak i det og har deg til å hjelpe seg. Håper hun får god hjelp nå. Gratulerer med dagen til mannen, og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 22. november 2016 #11326 Del Skrevet 22. november 2016 Uff, så innmari tøft det må være for søsteren din. Jeg kan forestille meg det, for veien til god tilknytning med L var ikke bare enkel for min del heller, men det gikk i alle fall mye fortere. Så utrolig heldig hun og lille A er som har deg i livet sitt! Gratulerer med dagen til mannen, og med vel overstått for lille A! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. november 2016 Forfatter #11327 Del Skrevet 24. november 2016 På 18.11.2016 den 23.08, Kokos skrev: Innom en liten tur, koselig med en oppdatering. Leit å høre om søsteren din, men godt hun tar tak i det og har deg til å hjelpe seg. Håper hun får god hjelp nå. Gratulerer med dagen til mannen, og god helg! Ja, det er virkelig et stort steg hun har tatt, ved å innrømme det for seg selv og for andre rundt henne. Takk for det! På 22.11.2016 den 20.27, lille_frosk skrev: Uff, så innmari tøft det må være for søsteren din. Jeg kan forestille meg det, for veien til god tilknytning med L var ikke bare enkel for min del heller, men det gikk i alle fall mye fortere. Så utrolig heldig hun og lille A er som har deg i livet sitt! Gratulerer med dagen til mannen, og med vel overstått for lille A! Ja, det er kjempetøft! Problemet til søster er at hun er ped.leder og i teorien vet hvordan man skal skape god tilknytning, men hun har bare ikke fått det til med lille A. Hjertet mitt brister av å tenke på det, men som sagt, her er det bare å brette opp ermene og stille opp så godt man kan. --------------------- Fin uke siden sist. Lørdagen var superkoselig, med familie og venner på god mat. Vi hadde så mye mat at vi inviterte søster m/familie og bror over på middag på søndag, pluss vår egen middag på mandag også. Jeg og bror var på kino på søndags kveld for å se Fantastic Beasts and Where to Find Them. Jeg er ihuga Potterfan, men hater filmene med et intenst, rødglødende..eh...hat. De har jo klart å ødelegge alt det gode i bøkene. Men uansett, jeg hadde dårlige forventninger til denne filmen også, men jeg likte den skikkelig, skikkelig godt! Den var morsom og spennende, og jeg gleder meg til å se fortsettelsen. Tror også at det hjalp at de ikke hadde en bok å ødelegge. Ellers har uken gått i ett. Travelt på jobb, travelt hjemme. Mannen har eksamen i dag, og har vært omtrent der oppe i mange dager nå - superstressa. Så jeg har tatt ungene og alt av husarbeid, og lengter ikke tilbake til da han jobbet offshore. På tirsdag var jeg virkelig supermamma altså. Før klokken rakk å bli 18, hadde vi altså vært på jobb/i barnehagen, vært hos frisøren og klippet begge ungene, vært på butikken OG vært på biblioteket. Må gi meg en high five for den, ass. Gårsdagen var omtrent like travel. Da var det jobb, allidrett med én gang etterpå (bare hjemom for å bytte klær på ungene - vi hadde ikke fått med oss at det var nissefestavslutning, siden M ikke har vært der de 4 siste gangene pga vannkopper og bursdagsfeiringer), hjem og dumpe ungene hos mannen, dra på butikken pluss hente take away. Jeg og mannen satt med matte til klokken 21:30, så var det opp i sengen og lese Evna (Siri Pettersen) en times tid før jeg sovnet sittende med boken i fanget. I dag, dere. I dag er jeg friiii! Jeg slipper å sitte hver kveld i mange timer og prøve å være pedagogisk og lære bort matte til en som egentlig ikke kan det. (Misforstå meg rett - han har kommet SÅ langt! Utgangspunktet hans var at han hverken kunne ligninger, brøker eller fortegnsregler. Nå deriverer han som en proff! Studerer kurver, behersker matriseregning og er generelt veldig flink - i forhold til utgangspunktet. Om han er flink nok til å stå gjenstår å se, for han bruker så utrolig lang tid på oppgavene. Han vurderte en stund å dra til legen for å høre om han kunne få en ekstra time på eksamen fordi han er så treig i pappen. ) Men ja, jeg er fri! Fri til å trene (treningen har stått på stedet hvil i to uker nå), fri til å gjøre noe annet med kveldene mine enn matte. Jeg liker matte altså, men ikke hveeeer kveld, lizzom. Resten av uken blir fin den også tror jeg! I morgen er det julebord, noe som alltid er gøy. På lørdag blir det Gilmore Girls-maraton med søster. Ja, vi skal se alle de fire lange episodene på én gang. Gleder meg ihjel! På søndag blir det sosialt samvær med Diddles, Liten og lille plugg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. desember 2016 Forfatter #11328 Del Skrevet 1. desember 2016 Bare innom for å si at i dag morges startet jeg på alenedøgnet mitt i Berlin. Venter på bagasjen nå, og etter å ha drasset den 20kg tunge kofferten til hotellet skal jeg nikose meg på museumer i dag. Jepp. Flertall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. desember 2016 Forfatter #11329 Del Skrevet 1. desember 2016 ...drassing på 20 kg vel overstått. Det ene hjulet på kofferten er ødelagt. Ikke rart det var tungt! Nå har jeg omtrent shot'et et glass med rødvin i påvente av ledig rom (= en smule brisen Belle ), jeg har inhalert deilige vegansk salat og chiapudding (Berlin er veganhimmelen ), og skal nå sminke meg litt før jeg drar ut på sightseeing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. desember 2016 #11330 Del Skrevet 1. desember 2016 Høres ut som en god start på alenedøgnet Håper du får vært innom alle museene du ønsker, og at du får maks ut av tiden alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. desember 2016 Forfatter #11331 Del Skrevet 1. desember 2016 3 timer siden, Småkjekset skrev: Høres ut som en god start på alenedøgnet Håper du får vært innom alle museene du ønsker, og at du får maks ut av tiden alene Jeg har storkost meg i dag. Har vært på egyptisk museum i timesvis, samt pergamon-museet i en liten stund. Jeg skulle liksom unngå å vase rundt i Berlin i mørket alene, men det ble så fort mørkt, så da ble det vasing allikevel. Da dro jeg likegreit innom Douglas og kjøpte litt sminke. Og handlegata for å myse litt også. Så lenge jeg ikke vaset rundt i mørke smug i lugubre strøk så må det vel være greit! Nå sitter jeg i senga og har egentlig bare lyst til å sove. Har spist take-away på sengekanten, glodd på youtube-videoer og burde egentlig jobbe. Har mest lyst på et glass vin til. Nei, jeg får dra meg inn i dusjen, og så legge meg godt til rette i sengen og se på film eller no'. Har mye av dagen i morgen også, på å vase rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennessee Skrevet 2. desember 2016 #11332 Del Skrevet 2. desember 2016 Åh, det høres ut som du har det helt fantastisk! Nyt helga i Berlin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 5. desember 2016 #11333 Del Skrevet 5. desember 2016 Oppdatert! Kos deg i Berlin☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #11334 Del Skrevet 8. desember 2016 På 5.12.2016 den 22.01, Susa skrev: Oppdatert! Kos deg i Berlin☺ På 2.12.2016 den 20.26, Tennessee skrev: Åh, det høres ut som du har det helt fantastisk! Nyt helga i Berlin! Berlin var helt fantabulistisk. Falt pladask for byen, og skal definitivt tilbake! Sånn ellers så er jeg fraværende for tiden, både her inne og i mitt eget liv. Bor litt inni min egen boble, og grubler og tenker. Mye. Meeeen, nok om det. Dagene går sin vante gang. Uken har vært supertravel på jobb, og enda travlere hjemme. Mannen har siste eksamen på mandag og er offisielt i megastressaeksamensmodus = jeg må rydde, vaske og finne på ting med jentene. Litt deilig også må jeg innrømme, å ha kvelden litt for seg selv. Jeg savner den alenetiden min altså. I dag har jeg satt deig til bondekaker, aka. Verdens Beste Julekaker. Må prøves, dere! VI skal ha bakedag hos mamma i morgen etter jobb. Da henter jeg ungene her hjemme, henter lille A hos søster, og vi drar inn til mamma for å spise middag og for å bake kakemenn, pepperkaker, pleskner og bondekaker. Omnomnom! Jeg skal også bake snickerdoodles og sjokoladecookies med salt karamell ''tommelavtrykk'', så er julebaksten gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 9. desember 2016 #11335 Del Skrevet 9. desember 2016 Hilser på! Har veldig lyst til Berlin, står høyt oppe på min liste nå som NY er krysset av. Jeg tror du må dele oppskriftene på snickersdoodles og saltkaramell/sjokoladecookies! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. desember 2016 Forfatter #11336 Del Skrevet 23. desember 2016 Sånn føles dagene for tiden. Juleforberedelser og jobb i tillegg til at jeg har gått meg litt bort i eget hode. Tror juleferie er akkurat hva som trengs nå! Jeg skal jobbe i halve dag, og så er det ferie helt til 2.januar, med unntak av en jobbedag på onsdag i neste uke. Ah, jeg gleder meg så SINNSYKT til å bare slappe av og la omverdenen være. I dag blir hektisk, gitt. Først jobb. Så besøk hos farfar som bor en time unna. Så grøtfest hos søster. Så skravledate hos Diddles. Jeg kommer nok ikke innom igjen med det første, og vil ønske dere alle en kjempegod jul og et godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. desember 2016 #11337 Del Skrevet 23. desember 2016 God jul og godt nyttår til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. januar 2017 Forfatter #11338 Del Skrevet 2. januar 2017 alle sammen. Det er vel ingen som gidder å komme innom her lenger, så lite som jeg oppdaterer for tiden. Ynnsjyll! Men...jeg er opptatt med mitt. Grubler mye fremdeles, og har isolert meg mentalt sett littegrann uten å klare å komme ut av bobla enda, og ellers går dagene i den samme hverdagsmølja - ferie som ikke-ferie. Julen har vært fin. Masse tid sammen med familie, god mat (for mye *ugh* ) og mye avslapning. Såpass mye at jeg til og med har tatt meg en lur hver dag. Det er noe som alltid kommer snikende jo mer søvn jeg får om nettene. I ferien har jeg vært oppe i 7 timer+, og da blir jeg også alltid så trøtt på ettermiddagen. Mye vil ha mer. Jeg har lest masse. Klarte akkurat å nå målet om 55 bøker i 2016, og i går leste jeg ut bok nr. 1 for 2017. Har 56 bøker som mål i år. Babyskritt. Jeg har også trent masse. Har endelig kommet meg på spinningsykkelen igjen, etter for mye styrketrening i det siste. Jeg er ikke flink til å variere, så det blir litt ensformig. Nyttårsforsettet mitt for i år må være å variere treningen mer. Det er jammen deilig å endelig være der at forsettet ikke er ''begynne å trene'' eller ''trene mer'', for det er allerede en godt innarbeidet rutine. Ungene har vært en fryd å ha med å gjøre i julen. Altså, de er jo stort sett alltid det da, minus kranglingen og ertingen de er så fan av begge to. De kan sitte i timesvis å leke på golvet (som var grunnen til at jeg fikk lest ut bok 1 på null komma svisj i går), og er stort sett blide og fornøyde. A har blitt så stor! I tillegg deler hun mer av seg selv for tiden, noe som er helt fantastisk å se. Akkurat som om hun er på god vei til å bli en sommerfugl. JEG har sett den vakre siden av henne alltid, men for andre som ikke er så nære så er det kanskje vanskelig å se innimellom raserianfall og innesluttethet. Hun ler, hun synger og blomstrer for hver dag som går. Siden sist har hun fått dilla på svart og blå (som i farger, ja), lært å synge ''Wonderful Tonight'' ordrett (nattasangen siden hun var baby) og fått skikkelig lysten på å rydde (jeg nyter det så lenge det varer). M er sin søster opp av dage, og tar mer og mer etter henne. Nå har hun helt plutselig begynt å klage på at bukser stikker. A er ekstremt høysensitiv på det området, og M som aldeles aldri har vært det før synes det er litt kult tror jeg. Hehe. Ellers er hun sitt smilende og blide jeg. Hun er så utadvendt at jeg blir helt imponert. Hun sjarmerer alle på sin vei, for hun eier jo ikke personlig intimgrense. Deler ut klemmer til alle, og da sier jeg alle, både kjente og ukjente. Snakker med alle hun ser, og er bare innmari nydelig. Siden sist har hun fått stor seng, stor Turtles-dyne, tapet på rommet (den har stått hvit og utapetsert i minst et halvt år) og fått skikkelig dilla på hester. Jeg, jeg har det sånn passe. Jeg vet ikke om grubleriene mine noen gang kommer til å komme lenger enn akkurat der de er nå - i hjernen - men akkurat nå er jeg så låst. Vet ikke hva jeg føler eller tenker lenger, om noe som helst. Likegyldig er et ord som kan beskrive hvordan jeg er for tiden. Prøver å ta meg sammen overfor familie og venner, men det skinner nok gjennom på et vis. Tror jeg. Aller mest har jeg lyst til å være alene. En dag eller en uke. Følelsen av å aldri få nok alenetid gjør at jeg sperrer meg inne i mitt eget hode. Hvordan kommer man seg ut av noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennessee Skrevet 2. januar 2017 #11339 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) 3 timer siden, ^^Belle^^ skrev: Jeg, jeg har det sånn passe. Jeg vet ikke om grubleriene mine noen gang kommer til å komme lenger enn akkurat der de er nå - i hjernen - men akkurat nå er jeg så låst. Vet ikke hva jeg føler eller tenker lenger, om noe som helst. Likegyldig er et ord som kan beskrive hvordan jeg er for tiden. Prøver å ta meg sammen overfor familie og venner, men det skinner nok gjennom på et vis. Tror jeg. Aller mest har jeg lyst til å være alene. En dag eller en uke. Følelsen av å aldri få nok alenetid gjør at jeg sperrer meg inne i mitt eget hode. Hvordan kommer man seg ut av noe sånt? Jeg vet ikke helt, men et sted å starte kan være å lese denne :jepp: Jeg har akkurat begynt og tror den kan være bra! Det er ihvertfall ikke bra å gruble for mye eller for lenge! :klem: Endret 2. januar 2017 av Tennessee De dumme linkene vil ikke være riktig fra mobil - jeg gir opp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. januar 2017 Forfatter #11340 Del Skrevet 2. januar 2017 1 time siden, Tennessee skrev: Jeg vet ikke helt, men et sted å starte kan være å lese denne :jepp: Jeg har akkurat begynt og tror den kan være bra! Det er ihvertfall ikke bra å gruble for mye eller for lenge! :klem: Kjøpt! Til den prisen var det liksom ikke noe å lure på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå