Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, KylieJenner skrev:
 

Har alle sluttet å lure ? 😝

Hvorfor lurer du på det...?   😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nylig to lærebøker på Finn. Hvorfor er noen lærebøker halvveis bokmål og halvveis nynorsk, og er det vanlig? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 28.10.2018 den 16.28, Brimi skrev:

Hvorfor blir ikke jeg like mett på havregryn og egg som alle andre?

 

Kanskje fordi mennesker tar opp næringsstoffer på ulike måter? Noen tar opp f.eks. opp protein bedre enn andre. Leste noe om det på forskning.no. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hvis man har sex med siamesiske tvillinger hvor de deler underliv, kan man da bli tiltalt for voldtekt av den ene tvillingen om den ene sier nei, og den andre sier ja? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, The Kitten skrev:

Hvis man har sex med siamesiske tvillinger hvor de deler underliv, kan man da bli tiltalt for voldtekt av den ene tvillingen om den ene sier nei, og den andre sier ja? 

Og hvordan løser de det hvis en av de forelsker seg og den andre ikke.  Den ene må i så fall ligge med en hun ikke vil ligge med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2019 den 22.57, Marsipan86 skrev:

Går leger til legen? Hvis en lege blir syk, vet han da med en gang hva det kan være?

Noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 28.10.2018 den 22.41, Skiins skrev:

Jeg kjøpte nylig to lærebøker på Finn. Hvorfor er noen lærebøker halvveis bokmål og halvveis nynorsk, og er det vanlig? 😅

Det er faktisk fordi man da får dekt kravet om at alle lærebøker skal være tilgjengelig på bokmål og nynorsk - og det rett og slett ikke er «lønnsomt» å ha én nynorsk utgave og en utgave på bokmål 😄 for fag som er mindre enn et visst antall elever, feks. helsesekretærlinje på vgs 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Er det sånn at menn som har dype "pene" stemmer likevel synes at de høres rare ut når de hører sin egen stemme i opptak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Nevian skrev:

Er det sånn at menn som har dype "pene" stemmer likevel synes at de høres rare ut når de hører sin egen stemme i opptak?

Slik er det. Ihvertfall med meg :)  Kan hende noen som jobber med å høre sin egen stemme ikke reagerer på det lenger, men opptakstemmen er en forvregning av den du hører i hodet når du snakker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Nevian said:

Er det sånn at menn som har dype "pene" stemmer likevel synes at de høres rare ut når de hører sin egen stemme i opptak?

Tror faktisk det er enda rarere for menn med dype stemmer, siden de gjerne mister mye av dypheten i opptak. Mulig dette er et mindre problem når det er snakk om skikkelig kvalitetsopptak, men både pappa og kjæresten min har dype stemmer med mye bass, og de høres såpass annerledes ut på opptak/telefon/skype at jeg ikke ville kjent igjen stemmene om jeg ikke var vant til å høre dem på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, LiseTV skrev:

Hvorfor trives jeg med å bruke kjoler?

Fordi det er løst, ledig og luftig. Trenger ikke tenke på at benklærne skal passe beina. Praktisk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Heidegger skrev:

Er det ikke rart for menn å ha ting mellom bena utenpå? Hvordan er det å sitte med bena i kors?

Det er ikke mellom beina, det er foran. Å sitte med beina i kors krever litt justering idet en setter seg, men bare om en er naken. Normalt har en på seg underbukse som løfter pungen fram og hindrer den i å falle ned mellom låra og bli klemt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil en magnet som holder noe oppe miste sin energi raskere enn om den ikke gjorde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Å gå med svarte klær når det er sol er jo ubehagelig varmt. Betyr det at svarte mennesker opplever en solfylt dag som varmere enn andre...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...