Mynona Skrevet 25. januar 2015 #5181 Del Skrevet 25. januar 2015 Hvor stor andel av arbeidsstokken er fagorganisert? I mange tråder i karriere-forumet slenges det ut "kontakt fagforeningen din!". Jeg har aldri vært fagorganisert, og ikke mange jeg kjenner er det, så synes det er litt rart at så mange tar det som en selvfølge at alle andre er det. Samme her. Kjenner 1 som er fagorganisert med unntak av sykepleierne som jeg har inntrykk av at må være det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #5182 Del Skrevet 25. januar 2015 Hvor stor andel av arbeidsstokken er fagorganisert? I mange tråder i karriere-forumet slenges det ut "kontakt fagforeningen din!". Jeg har aldri vært fagorganisert, og ikke mange jeg kjenner er det, så synes det er litt rart at så mange tar det som en selvfølge at alle andre er det. Fagforeningen er stedet å henvende seg når man har problemer på arbeidsplassen. Mange seiler rundt som gratispassasjerer. Hvor mange? Har'ke peiling.Anonymous poster hash: d10f7...1e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #5183 Del Skrevet 25. januar 2015 Hvor stor andel av arbeidsstokken er fagorganisert? I mange tråder i karriere-forumet slenges det ut "kontakt fagforeningen din!". Jeg har aldri vært fagorganisert, og ikke mange jeg kjenner er det, så synes det er litt rart at så mange tar det som en selvfølge at alle andre er det. Jobber i barnehage og på jobben min er nesten alle organiserte, godt over 90% av de ansatte. Anonymous poster hash: 8c792...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #5184 Del Skrevet 25. januar 2015 http://www.arbeidslivet.no/Lonn/Fagorganisering/Antall-fagorganiserte-og-organisasjonsgrad-i-Norge/ Litt over 51 %. Anonymous poster hash: d10f7...1e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 25. januar 2015 #5185 Del Skrevet 25. januar 2015 http://www.arbeidslivet.no/Lonn/Fagorganisering/Antall-fagorganiserte-og-organisasjonsgrad-i-Norge/ Litt over 51 %.Anonymous poster hash: d10f7...1e8 Takk. Så tar man en tilfeldig arbeidstaker så er det faktisk mer sannsynlig at h*n er fagorganisert enn ikke, men langt fra at man burde anta at h*n er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #5186 Del Skrevet 25. januar 2015 Lurer på om noen kan svare meg på følgende: Når jeg har skrevet omlag tusen innlegg som ab, og sletter meg, hva vil det da stå på forumet om hvem som har skrevet? Fortsatt ab, eller gjest og forumnavnet mitt? Anonymous poster hash: d10f7...1e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #5187 Del Skrevet 25. januar 2015 Og hvorfor er gjerne sykehusmaten den elendigste som er mulig å finne? Er det ikke meningen at man skal bli frisk? Dårlig budsjett Anonymous poster hash: ef74c...e3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. januar 2015 #5188 Del Skrevet 25. januar 2015 Lurer på om noen kan svare meg på følgende: Når jeg har skrevet omlag tusen innlegg som ab, og sletter meg, hva vil det da stå på forumet om hvem som har skrevet? Fortsatt ab, eller gjest og forumnavnet mitt?Anonymous poster hash: d10f7...1e8 Fortsatt AB selvfølgelig. Du blir jo ikke "outet" om du sletter deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #5189 Del Skrevet 25. januar 2015 Fortsatt AB selvfølgelig. Du blir jo ikke "outet" om du sletter deg. Takk. Det var betryggende. Et skritt nærmere sletting. Anonymous poster hash: d10f7...1e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salvesen Skrevet 25. januar 2015 #5190 Del Skrevet 25. januar 2015 Blir man kastet ut fra Café Le Swing dersom man danser noe annet enn tap eller swing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #5191 Del Skrevet 25. januar 2015 Jeg lurer på hvor gammel Salvesen er. Skulle tro han var oldefaren min Anonymous poster hash: 34e09...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salvesen Skrevet 25. januar 2015 #5192 Del Skrevet 25. januar 2015 Jeg lurer på hvor gammel Salvesen er. Skulle tro han var oldefaren min Anonymous poster hash: 34e09...c6c Dersom Deres oldemor var en gledespike på havnen i Havanna, kan det godt stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 25. januar 2015 #5193 Del Skrevet 25. januar 2015 Hvorfor er det noen ganger slik at når en anonym bruker at den hash greia kommer to ganger, og noen ganger med forskjellige tall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kovacs Skrevet 25. januar 2015 #5194 Del Skrevet 25. januar 2015 Hvor sterkt er egentlig det menneskelige overlevelsesinstinkt? Jeg synes å ha hørt tidligere en gang at man ikke kan få et menneske til å ta selvmord under hypnose f.eks, fordi overlevelsesinstinktet er så sterkt at underbevisstheten hindrer en slik handling. Men jeg har også hørt om tilfeller hvor mennesker som går i søvne har f.eks hoppet / gått ut av et vindu og gjort div. andre ting som har ført til stor skade (og i noen tilfeller død). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 25. januar 2015 #5195 Del Skrevet 25. januar 2015 Jeg lurer på om Hr. Salvesen ønsker seg tilbake til tiden da vi var dis og dus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 25. januar 2015 #5196 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Dersom Deres oldemor var en gledespike på havnen i Havanna, kan det godt stemme. Flickan i Havanna, hon har inga pengar kvar, sitter i ett fönster, vinkar åt en karl. Kom du glade sjömatros, du ska få min röda ros! Jag är vacker! Du är ung! Sjung, av hjärtat, sjung! Endret 25. januar 2015 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #5197 Del Skrevet 25. januar 2015 Hvem er mannen på kovacs sitt profilbilde? Anonymous poster hash: ef74c...e3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #5198 Del Skrevet 25. januar 2015 Jeg lurer på hvor gammel Salvesen er. Skulle tro han var oldefaren min Anonymous poster hash: 34e09...c6c Han har vell vært med på anno 1764 Anonymous poster hash: ef74c...e3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. januar 2015 #5199 Del Skrevet 26. januar 2015 herregud, føler meg så dum som spør om dette. Kan noen forklare meg hvorfor det finnes hvite mennesker i Afrika? Blir mobbet på skolen fordi jeg ikke veit det Anonymous poster hash: adddc...cc7 Nederlendere for det meste, ihvertfall i Sør-Afrika. de ble også kalt boere. De koloniserte mange av landene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. januar 2015 #5200 Del Skrevet 26. januar 2015 Og hvorfor er gjerne sykehusmaten den elendigste som er mulig å finne? Er det ikke meningen at man skal bli frisk? Det er en myte. Sykehusmat er like god som vanlig kafemat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå