Kragebein Skrevet 9. desember 2014 #5001 Del Skrevet 9. desember 2014 Hvordan sier man lilletå i flertall? Lilletåer? Lilletær? Småtær? Lurte litt på livmor i flertall også, men fant ut at det var livmorer, ikke livmødre Lilletær :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 9. desember 2014 #5002 Del Skrevet 9. desember 2014 Hvorfor kan ikke kvinner bare godta... da dere spør "Hva tenker dere på?" og vi svarer "Ingenting" Så er det faktisk ingen verdens ting vi tenker på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 9. desember 2014 #5003 Del Skrevet 9. desember 2014 Hvorfor våkner ungen tiiiidlig i helgene, 5:30-6:00, men på skoledager må h*n vekkes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 9. desember 2014 #5004 Del Skrevet 9. desember 2014 Hvorfor kan ikke kvinner bare godta... da dere spør "Hva tenker dere på?" og vi svarer "Ingenting" Så er det faktisk ingen verdens ting vi tenker på... Fordi vi gjerne svarer "ingenting" når vi tenker på noe vi helst ikke vil snakke om 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 9. desember 2014 #5005 Del Skrevet 9. desember 2014 Kom på noe nå jeg har lurt på noen ganger før. Hva skjer om man tar støvsugere, og skrur den på og stapper røret borti øyet? Blir øyet sugd ut? Leste en plass på nettet at en unge hadde gjort det med barnevakta eller så var det vaskehjelpa og øyet hennes spratt rett ut og inn i støvsugeren Ifølge en tråd på straightdope.com, er det ikke mulig: Can one atmoshere of pressure pull you into spaghetti? No, you'd need vastly greater pressure. That's why your eyes can't get sucked out of their sockets by a vacuum...there would have to be air behind your eyes blowing your eyes out that's only counterbalanced by 1 atmosphere of pressure pushing your eyes in. There might be small amounts of air behind your eyeballs, but very very little, and once that air escaped into the vacuum there'd be nothing left to push your eyeballs out. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shrek Skrevet 9. desember 2014 #5006 Del Skrevet 9. desember 2014 Hvorfor våkner ungen tiiiidlig i helgene, 5:30-6:00, men på skoledager må h*n vekkes? Fordi tv2 junior begynner 06:00 Ifølge en tråd på straightdope.com, er det ikke mulig: Det var et langt og godt skrevet innlegg. Aldri hørt om denne nettsida før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 9. desember 2014 #5007 Del Skrevet 9. desember 2014 Fordi vi gjerne svarer "ingenting" når vi tenker på noe vi helst ikke vil snakke om Det kom jo ikke som noen bombe da...... Hva er du tenker på? "Ingenting" så går det 2 timer og da man er i ferd med å hente inn alle sauene som skal hoppe over gjerde..... da da..... "Du.....? Sover du ?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 9. desember 2014 #5008 Del Skrevet 9. desember 2014 Hvorfor kan ikke kvinner bare godta... da dere spør "Hva tenker dere på?" og vi svarer "Ingenting" Så er det faktisk ingen verdens ting vi tenker på... Fordi derfor; http://hverdagspratensavardpanigjen.origo.no/-/bulletin/show/171209_menn-er-som-vaffel-kvinnen-som-spagetti?ref=checkpoint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 10. desember 2014 #5009 Del Skrevet 10. desember 2014 Bruker streaming like mye data som nedlastning? Altså, hvis jeg er et sted uten wifi og vil høre på en podcast på telefonen, er det mer hensiktsmessig å laste ned filen eller streame den fra appen dersom jeg vil konservere databruken min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #5010 Del Skrevet 10. desember 2014 Bruker streaming like mye data som nedlastning? Altså, hvis jeg er et sted uten wifi og vil høre på en podcast på telefonen, er det mer hensiktsmessig å laste ned filen eller streame den fra appen dersom jeg vil konservere databruken min? Visst du har lastet den ned så trenger jo du ikke å koble deg til nettet neste gang Anonymous poster hash: 112c5...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 10. desember 2014 #5011 Del Skrevet 10. desember 2014 Visst du har lastet den ned så trenger jo du ikke å koble deg til nettet neste gang Anonymous poster hash: 112c5...261 Men en podcast hører jeg jo kun på én gang uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 10. desember 2014 #5012 Del Skrevet 10. desember 2014 Hvorfor kan man ikke slå av hjernen, bare sånn av og til? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strandet Skrevet 10. desember 2014 #5013 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Får man et ærlig og oppriktig svar hvis man spør et kvinnemenneske om hva hun tenker på? Endret 10. desember 2014 av Strandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 10. desember 2014 #5014 Del Skrevet 10. desember 2014 Bruker streaming like mye data som nedlastning? Altså, hvis jeg er et sted uten wifi og vil høre på en podcast på telefonen, er det mer hensiktsmessig å laste ned filen eller streame den fra appen dersom jeg vil konservere databruken min? Jeg vet ikke svaret på akkurat dette, men en kollega fortalte nettopp at dersom man f.eks hører på nettradio over 4G så vil telefonen automatisk streame i en høyere kvalitet enn ellers, og man vil bruke mye mer data. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. desember 2014 #5015 Del Skrevet 10. desember 2014 Får man et ærlig og oppriktig svar hvis man spør et kvinnemenneske om hva hun tenker på? Nope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 10. desember 2014 #5016 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Nope Nixx...... Får så mye mer enn akkurat det man spør om... Endret 10. desember 2014 av NonJuan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 10. desember 2014 #5017 Del Skrevet 10. desember 2014 Jeg lurer på hvorfor det er så himla godt med havregrøt?! Dag nr.2 med havregrøt til middag Det må dog være smørøye i! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 10. desember 2014 #5018 Del Skrevet 10. desember 2014 Jeg lurer på hvorfor det er så himla godt med havregrøt?! Dag nr.2 med havregrøt til middag Det må dog være smørøye i! Enig! Havregrøt har liksom vært "æsj" så lenge, og så er det egentlig sinnsykt digg! Jeg spiser også med smørøye! Har du prøvd hirsegrøt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 10. desember 2014 #5019 Del Skrevet 10. desember 2014 Enig! Havregrøt har liksom vært "æsj" så lenge, og så er det egentlig sinnsykt digg! Jeg spiser også med smørøye! Har du prøvd hirsegrøt? Ja, jeg tenker akkurat likt Det er jo så himla, sinnsykt, forferdelig GODT! Har ikke prøvd det, er det verdt å prøve det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 10. desember 2014 #5020 Del Skrevet 10. desember 2014 Ja, jeg tenker akkurat likt Det er jo så himla, sinnsykt, forferdelig GODT! Har ikke prøvd det, er det verdt å prøve det? Definitivt! Jeg spiste det nå nettopp Du legger helst kornene i vann i noen timer, og koker opp og heller av vannet, har i salt og melk og koker i 10 min. Jeg tar smørøye på den også takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå