Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor føler jeg kiling i foten/tåa når jeg hoster? Og hvorfor bare noen ganger?

Hvorfor kjenner jeg en slags stikking i underlivet (urinrøret?) når jeg pirker meg i navlen?

Anonymous poster hash: 8c792...880
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom på noe nå jeg har lurt på noen ganger før. Hva skjer om man tar støvsugere, og skrur den på og stapper røret borti øyet? Blir øyet sugd ut? Leste en plass på nettet at en unge hadde gjort det med barnevakta eller så var det vaskehjelpa og øyet hennes spratt rett ut og inn i støvsugeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor føler jeg kiling i foten/tåa når jeg hoster? Og hvorfor bare noen ganger?

Hvorfor kjenner jeg en slags stikking i underlivet (urinrøret?) når jeg pirker meg i navlen?

Jeg kjenner det kiler skikkelig sært i klitten når jeg pirker meg i navlen. :fnise:

Kan ikke fatte og begripe hvordan navlen har noe med underlivet å gjøre i det hele tatt. :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Jeg kjenner det kiler skikkelig sært i klitten når jeg pirker meg i navlen. :fnise:

Kan ikke fatte og begripe hvordan navlen har noe med underlivet å gjøre i det hele tatt. :klo:

Eg kjenner det stikk inni vagina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde nå selv og det skjer faktisk med meg også, rart :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje fordi det er forbindelser mellom nervetråder (kanskje ikke øret og de nevnte stedene, men navlen er jo nærmere) forskjellige steder på kroppen. Bare tenk på akupunktur der man setter nåler ganske langt fra der man har vondt. Ellers har jeg noe tilsvarende: om jeg har vondt i tennene, kjenner jeg det nedover halve armen og det er ekkelt, men det er sånn det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hva som er poenget med å dra opp tråder som er nesten 10 år gamle.

Anonymous poster hash: 84243...e7a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva som er poenget med å dra opp tråder som er nesten 10 år gamle.

Anonymous poster hash: 84243...e7a

Er ikke denne tråden fra 2010 da?

Anonymous poster hash: 112c5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor dere pirker så mye i navelen :ler:

Jeg gjør det hver gang jeg dusjer for å vaske den ordentlig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan sier man lilletå i flertall? Lilletåer? Lilletær? Småtær?
Lurte litt på livmor i flertall også, men fant ut at det var livmorer, ikke livmødre :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det slik at en gang når jeg stakk meg selv flere ganger i navlen med handtaket på en kniv og sp handtaket på en oppvaskskost så begynte jeg å blø i navlen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En annen ting, jeg spiste en liten boks med veldig veldig sterke nøtter, hvorfor svir det så kraftig når man skal drite, så mye at det er skikkelig vondt og det noen ganger kommer ut blod? Uff og uff /:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting, jeg spiste en liten boks med veldig veldig sterke nøtter, hvorfor svir det så kraftig når man skal drite, så mye at det er skikkelig vondt og det noen ganger kommer ut blod? Uff og uff /:

Altså du har jo,litt deg selv å takke da. Når du presser en hel KOKOSNØTT ned i halsen.. Den skal da for phaen ut igjen også...!

Endret av NonJuan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså du har jo,litt deg selv å takke da. Når du presser en hel KOKOSNØTT ned i halsen.. Den skal da for phaen ut igjen også...!

Ja men skjønner ikke hvordan noen nøtter kan gjøre så stor skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor må menn nesten alltid tisse når de kommer ut i naturen? Er det for å markere revir, eller er det befriende å tisse ute?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må menn nesten alltid tisse når de kommer ut i naturen? Er det for å markere revir, eller er det befriende å tisse ute?

Fordi dem må tisse og det er ikke noe toalett i nærheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke denne tråden fra 2010 da?

Men den har ikke vært død siden 2010.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...