Gå til innhold

har vi gått for langt?


Gjest noraS

Anbefalte innlegg

Problemet med menn som skaffer seg sex dukke er jo at de viser at de liker dukken bedre enn kjæresten! Hvor elsket føler man seg da liksom? Så det er forskjell på sex leker til kvinner og til menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm, antar da at du ville ha akseptert hvis din gubbe nekter deg å skaffe leketøy. da er det fair enough! :)

på en annen side, han kan jo evt bare låse dukken(e) inni et skap, så slipper jeg å 'snuble' på dem :ler:

Nope, da antar du feil.

Men jeg hadde akseptert det og skjønt det om han nekta meg å skaffe meg en realdoll :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med menn som skaffer seg sex dukke er jo at de viser at de liker dukken bedre enn kjæresten! Hvor elsket føler man seg da liksom? Så det er forskjell på sex leker til kvinner og til menn.

hmm, du sier noe der. likevel er det ingen selvfølge at en dukke er noe mer enn et sexleketøy, en avveksling, et alternativt - på lik linje med en dildo ol.

huff, vet ikke mitt arme råd. føler at jeg har malt meg selv opp i et hjørne her :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med første uthevelse. og ikke alltid lett å forstå hva som appellerer til andre. noen synes sikkert at det er sært å selv stappe ting opp i sin egen skjede, men akkurat det er jo blitt mer og mer akseptert. ikke unaturlig da at neste steg på 'utviklingen' blir mer avanserte saker.

sexleketøyene mine ble da ikke anskaffet i den hensikt å "oi, denne kan vi ha det moro SAMMEN med!"

Du poster et innlegg i den hensikt å få høre andres meninger, eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, da antar du feil.

Men jeg hadde akseptert det og skjønt det om han nekta meg å skaffe meg en realdoll :ler:

der er vi nok forskjellige. liker ikke at andre skal sette grenser for meg, og omvendt. det ville føles feil, barnslig og egoistisk hvis ting skal kun forekomme på MINE premisser. (ikke myntet på deg spesielt! :) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du poster et innlegg i den hensikt å få høre andres meninger, eller??

absolutt! skjønner jo at vi ser ting forskjellige, men gode argumenter verdsettes selvsagt :) (dette er jo et diskusjonsforum)

egentlig har jeg innsett at noe annet enn å være 'storsinnet'/aksepterende på hans anskaffelse ville være feil av meg. men, ja, det gnager litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA, ha! :skratte:

Viser hvor trangtsynte mange er når det ikke gjelder dem sjøl.

Skal ha, skal ha! Krever, krever!

Nei, er man med på leken, så får man tåle steken som det heter. Nytter ikke å komme drassende i ettertid med "Jammen, det vakke sånn jeg ville ha det....". Ganske så typisk dagens vestlige selvsentrerende kvinner, eller rettere sagt småpiker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hadde det blitt litt for mye med en sånn dukke, altså... Han kan gjerne ha fleshlight o.l, og han har ingen problemer med mine vibratorer og klitorisstimulatorer, men jeg føler det blir noe helt annet.

Vibratorer/fleshlights er gjenstander som bare skal stimulere kjønnsorganer osv. Om en mann kjøper seg en sånn dukke, blinker det litt varsellamper hos meg. Da kan det virke som om behovet egentlig er et annet menneske. Det blir liksom en hel "person", med kropp og former og "personlighet", og ikke en gjenstand med fine farger. Syns jeg da.

Jeg hadde nok ikke nektet min mann å kjøpe en sånn, men jeg hadde nok begynt å lure på om det var noe stort han følte manglet i forholdet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW, enda et sånn "jeg, meg og mine krav og følelser" svar!

Horfor skal dere hele tiden ilegge og tolke ihjel hva han måtte tenke?! Slutt med dette JEG JEG JEG perspektivet! Det kan like gjerne være - og mest sannsynlig - at denne dukken bare er en kosesak. Selvsagt representerer den noe annet enn partneren, men det behøver vel ikke være verre enn kvinnfolk som skaffer seg store dildoer, større enn hva mannen sin kan stille opp med!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skal det være likestilling, så skal det være likestilling!

Lei av veike mannfolk som er nikkedukker for sine kjerringers lyster og krav. Samt egoistiske psycho bitches. Tolleranse skal gå begge veier, eller hva?!

Den dagen kjerringa kommer drassende hjem med noe sexleketøy for å piffe opp livet sitt. Som om jeg ikke er bra nok, som om en gummidings er det som skal til for å få et lykkeligere liv, så skal jeg jammen ta henne på ordet og skaffer meg en eller flere slike dukker! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at en av årsakene til at man ofte skaffer seg sexleketøy er at man skal kunne bruke de sammen, gjerne under forspillet, for å varme opp, slik at begge oppnår like stor nytelse under selve samleiet. Eller slik at jenta skal ha muligheten til å komme selv om mannen er ferdig. Altså det blir en "utvidelse" av sexen mellom partene i et forhold.

Dersom mannen tenner på det/liker det, kan jenten bruke leketøyet på seg selv foran han. Men det må være en slags gjensidighet.

Dersom et partner ønsker å anskaffe seg div. leketøy så tar man gjerne disse beslutningene sammen. Man blir enige om noe som begge to kan bli med på, som fungerer for begge. Som begge har utbytte av, og føler seg komfortabel med.

For min del kunne jeg aldri fått meg til å kjøpe et sexleketøy til meg selv, som min samboer ikke var komfortabel med at jeg bruker. Jeg ønsker at det skal være med inn i sexlivet vårt, samtidig som jeg ønsker friheten til å bruke det alene. Men han må være komfortabel med det.

Dersom han ønsker seg sexleketøy til seg selv, så setter jeg pris på om han snakker med meg om det først, og så finner vi noe som begge kan "leve med".

Og med de tankene i bakhånd synes jeg det er feil at en mann har gått til anskaffelse av en sex-dukke uten å ha tatt det opp med partneren sin først. Ja for likestilling mellom kjønnene.

Men i dette tilfellet synes jeg han har gått over en grense fordi han ikke har snakket med partneren først.

Jeg ville hvertfall aldri kjøpt meg et sexleketøy som ikke partneren min likte. Hadde min partner kjøpt en sexdukke, så ville jeg følt avsky. For min del hadde det vært totalt turn-off, og jeg har problemer med å se at noen kan tenne på en dukke.

Dersom det var et stort ønske hos partneren min, så ville jeg i hvertfall prøvd å snakke han til å gi meg litt tid, slik at jeg kunne venne meg til tanken, og gitt meg anledning til å forstå, evt. inngått et komprimiss.

Man skal ikke føle avsky når man forestiller seg at partneren bruker et sexleketøy, enten partneren har planer om å bruke den alene eller sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her ser man igjen enkelte kvinners trang til å kontrollere mannens seksualitet. HAN kan ikke kreve at jeg ikke har sexleketøy, mens JEG kan selvsagt nekte ham. Hvem er dere som skal diktere hva han kan og ikke kan bruke som sexleketøy? Regner med at han da har like stor kontroll på det dere drar inn på soverommet?

Et vennepar av meg hadde problemer på dette området. Hun hadde kjøpt en gedigen penislignende dildo, som hun brukte alene. Han likte ikke dette, ettersom han opplevde at hun ble mindre trang. Samt at han fikk følelsen av at hun likte større enn det han kunne tilby. Han fikk beskjed om at han ikke kunne bestemme over hennes seksualitet. Deretter går han til innkjøp av en sjømannsbrud... en slik med både rumpe og kjønn, men uten bein og overdel. Da var 101 ute. De måtte gå til parterapi, der han fikk vite at han var smålig som ikke tolererte hennes seksualitet, og at han var umoden som dro inn noe så tåpelig som en sjømannsbrud i forholdet. Dildoen var liksom noe de begge kunne leke med, men det var ikke tilfelle med sjømannsbruden. Dette presterte faktisk en sexolog å si. Nok et eksempel på at mannens leketøy i senga ikke er stuerent. Mannen nektet selvsagt å gi seg. De er fremdeles sammen, men dette ulmer enda og sexlivet er ikke som det engang var. Ingen har kvittet seg med leketøyene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg mengden mennesker som sammenligner et vanlig sexleketøy med en hel DUKKE.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hadde det blitt litt for mye med en sånn dukke, altså... Han kan gjerne ha fleshlight o.l, og han har ingen problemer med mine vibratorer og klitorisstimulatorer, men jeg føler det blir noe helt annet.

Vibratorer/fleshlights er gjenstander som bare skal stimulere kjønnsorganer osv. Om en mann kjøper seg en sånn dukke, blinker det litt varsellamper hos meg. Da kan det virke som om behovet egentlig er et annet menneske. Det blir liksom en hel "person", med kropp og former og "personlighet", og ikke en gjenstand med fine farger. Syns jeg da.

Jeg hadde nok ikke nektet min mann å kjøpe en sånn, men jeg hadde nok begynt å lure på om det var noe stort han følte manglet i forholdet.

Menn tenner på det visuelle, og silkondukkene kan lages sånn at de ser veldig flotte ut, dvs flotte former/symmetri/proposjoner ol. dvs de er vibratorer/fleslights med en fysisk tiltrekkende visuell ramme rundt.

Eks 1.

Eks 2.

Eks 3.

Eks 4.

Eks 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn tenner på det visuelle, og silkondukkene kan lages sånn at de ser veldig flotte ut, dvs flotte former/symmetri/proposjoner ol. dvs de er vibratorer/fleslights med en fysisk tiltrekkende visuell ramme rundt.

Eks 1.

Eks 2.

Eks 3.

Eks 4.

Eks 5.

Herregud, da kunne han likegreit gått på byen å funnet seg en hvilkensomhelst jente i stede. Jeg tror jeg ville hatt mindre problemer med det en at kjæresten min føler et behov for å ligge å jukke på en dukke, som ligner på et menneske, med et så tydelig ansikt. det blir for drøy kost for min del...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn tenner på det visuelle, og silkondukkene kan lages sånn at de ser veldig flotte ut, dvs flotte former/symmetri/proposjoner ol. dvs de er vibratorer/fleslights med en fysisk tiltrekkende visuell ramme rundt.

Eks 1.

Eks 2.

Eks 3.

Eks 4.

Eks 5.

Jeg hadde ALDRI godtatt at mannen min skulle leke seg med noe sånt! Kan ikke sammenlignes med en dildo i det hele tatt! Jeg synes rett og slett dette blir skikkelig kvalmt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, da kunne han likegreit gått på byen å funnet seg en hvilkensomhelst jente i stede. Jeg tror jeg ville hatt mindre problemer med det en at kjæresten min føler et behov for å ligge å jukke på en dukke, som ligner på et menneske, med et så tydelig ansikt. det blir for drøy kost for min del...

Det er ikke alle jenter som finner seg i å være ei runkedukke!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn tenner på det visuelle, og silkondukkene kan lages sånn at de ser veldig flotte ut, dvs flotte former/symmetri/proposjoner ol. dvs de er vibratorer/fleslights med en fysisk tiltrekkende visuell ramme rundt.

Eks 1.

Eks 2.

Eks 3.

Eks 4.

Eks 5.

Bare jeg som reagerer på at det lages dukker som ser ut som barn!?!??!?!?! :nei::rope::kjefte::spy:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...