Nique Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #301 Del Skrevet 27. mai 2013 Da er det avreisedag Idag går turen til Nederland med KLM. Jeg er spent på hvordan flyturen blir, med tanke på trollet i magen, men alt ligger tilrette for at det skal gå bra, og jeg er godt innenfor grensene KLM har lagt opp for når gravide får fly med dem. Vi gleder oss til å treffe familien igjen, det er en stund siden sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. mai 2013 #302 Del Skrevet 27. mai 2013 Da er det avreisedag Idag går turen til Nederland med KLM. Jeg er spent på hvordan flyturen blir, med tanke på trollet i magen, men alt ligger tilrette for at det skal gå bra, og jeg er godt innenfor grensene KLM har lagt opp for når gravide får fly med dem. Vi gleder oss til å treffe familien igjen, det er en stund siden sist. God tur, kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 27. mai 2013 #303 Del Skrevet 27. mai 2013 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 29. mai 2013 #304 Del Skrevet 29. mai 2013 Ha det gøy i Nederland!! Håper at flyturen gikk greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 29. mai 2013 Forfatter #305 Del Skrevet 29. mai 2013 Flyturen gikk over all forventning. Spørsmålene begynte allerede ved innsjekking, men det var jeg forberedt på. Hvor langt på vei og om det har vært/er komplikasjoner. På flyet var det ingen ende på omsorgen, og det ble bestilt service for ankomst Nederland. Der ble vi hentet med caddy ved gaten, og kjørt til bagasjebåndet. Og godt var det, for det var langt. Ellers er det vanvittig med aktivitet i magen for tiden. Det kan sees gjennom klærne mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 30. mai 2013 #306 Del Skrevet 30. mai 2013 Jøss, det var servicen sin det! Godt du endelig får se og kjenne babyen! Finnes jo nesten ikke noe bedre følese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #307 Del Skrevet 4. juni 2013 Sitter på A-hus, mellom div kontroller, UL neste. Det blir visst en del kontroller fremover, for å passe på sukkerintoleransen min. Nettopp sett lille trollet nå( midt i meldingsskrivingen) og babyen er fremdeles sjenert dekket til ansiktet sitt og viste fingeren til UL teknikkeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. juni 2013 #308 Del Skrevet 4. juni 2013 Herlige lille baby'n. Er så glad på deres vegne, og nå er dere snart i mål. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 7. juni 2013 Forfatter #309 Del Skrevet 7. juni 2013 Da er det helg, ny seng er i hus, den gamle stod en natt på finn, så var den solgt Nå er vi på vei til campingen for helgen, godværet skal nytes. Trivelig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 7. juni 2013 Forfatter #310 Del Skrevet 7. juni 2013 Herlige lille baby'n. Er så glad på deres vegne, og nå er dere snart i mål. Bare ett par uker til, det er utrolig. Ellers hadde vi en fin uke i Nederland, men det var godt å komme hjem. Jeg har kommet i være-trygt-hjemme modus Turer innenlands går greit, men det er det. Men vi skal lirke oss en tur til Sverige også. Det blir ikke lenge til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 7. juni 2013 #311 Del Skrevet 7. juni 2013 Føler det samme som deg, det er best å være hjemme i Norge. Blir nok en Sverigetur her også innen et par uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. juni 2013 #312 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg også synes det har greit å være hjemme da jeg var på slutten i fjor, men jeg var vel hakket mer hjemmekr enn både deg og miss i w, jeg var ikke lenger unna sykehuset enn 10-20 min i bil de siste fire ukene Herlig å kjenne småtten og se fullt liv gjennom klærne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #313 Del Skrevet 11. juni 2013 Da blir det liten dose insulin til frokost fremover, for å holde bs nede. Er bare om morgenen det er høyt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #314 Del Skrevet 12. juni 2013 Gå-sakte-aksjon er startet Jeg er fryktelig sliten for tiden. Leste noe om at søvnmønsteret nå begynner å tilvenne seg slik det er forventet å bli etter fødsel. for min del kan det nok stemme, for jeg sover korte perioder av gangen nå. Og når i tillegg blodsukkeret mitt er så lavt i løpet av dagen, så er jeg konstant sliten. Selvfølgelig har lille magetrollet mye med det å gjøre også Ellers har vi nå fått det meste i hus, klær og div er vasket, og krokoppheng til vuggen i stuen er ordnet. Nå gjenstår bare en liten tur til Sverige. Jeg har også fått sykemelding for de siste 3 ukene før permisjon, da bekkenet ikke har stablilisert seg ennå, og jeg sliter. Jeg håper det blir bra igjen etter fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 12. juni 2013 #315 Del Skrevet 12. juni 2013 Det er like greit å ta det med ro og høre på kroppen! Det er vel vanskelig å gjøre noe med blodsukkeret på morgenen, så jeg håper insulinet hjelper! Du er jammen bra flink som har jobbet sånn med kostholdet! Ser at en bør trimme, men med bekkenløsningen synes jeg det bare blir vanskeligere og vanskeligere. Hva gjør du der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #316 Del Skrevet 12. juni 2013 Trimming utgår, for å si det pent. Kan komme meg i basseng bare, men det er ikke så ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 2. juli 2013 Forfatter #317 Del Skrevet 2. juli 2013 Vel, da skal jeg settes igang om to uker. Trollet er +/- 3kg nå, fin størrelse det, men sidne jeg bruker insulin, så er det visstnok vanlig prosedyre å sette igang fødsel i uke 38. Plutselig fikk jeg veldig dårlig tid. Alt av utstyr er på plass, av det vi trenger i starten ihvertfall, me jeg er ikke klar mentalt. Jeg hadde illusjoner om å gå til termin, kanskje t.o.m over. Nå må jeg bare snu tankene littegranne, og prøve å bli litt klar mentalt. Bekkenet er noe mer stabilt nå kjennes det som, det virker som om trollet har festet seg. Litt mer ubehagelig å ligge, men definitivt bedre å bevege seg. Alt med måte. Ellers er alt av prøver bra, og blodsukkeret er under kontroll, så kostholdendringene har hjulpet godt, sammen med insulinet. Ifølge legen er jeg visst 36 uker i dag, nå går det fort her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. juli 2013 #318 Del Skrevet 2. juli 2013 Oi, oi, da går det fort ja! Blir vel kanskje litt godt også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 2. juli 2013 Forfatter #319 Del Skrevet 2. juli 2013 Oi, oi, da går det fort ja! Blir vel kanskje litt godt også? Jo, det blir litt godt å få kroppen tilbake, og jeg gleder meg veldig til å møte det lille trollet . Men det er skummelt også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 6. juli 2013 Forfatter #320 Del Skrevet 6. juli 2013 Da har datteren til bestevinnen min blitt levert hos meg, jeg skal være "barnevakt" i dag. I den grad en 14-åring trenger barnevakt Hun får bare ikke være alene hjemme, siden hun har DS, men hun ordner og styrer mest selv. Men det er greit å ha en voksen i nærheten om noe skulle skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå