Gå til innhold

Jeg vil ikke gjøre det anal, men han vil!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady

Så man kan ikke bli kåt av å se noen gjøre noe? Bare av å stappe noe i fitta?

Hvis mannen risikerer å bli mere utro forde han ikke får alt så kan han bare dra til helvette uansett.Slike menn er ikke verdt en dritt å kaste bort tiden sin på.

Hvorfor i HELVETTE må man prøve alt? HVORFOR? Går det ikke ann å leve ett liv uten å skal prøve absolutt alt? Hvis man blir fysisk kvalm bare av tanken på en ting, burde man ikke da få opp øyene at personen VIL IKKE PRØVE. Verden har gått alt for langt i sin sexualitet hvis det ikke går ann mere å si nei!

Ro ned og les innlegget mitt en gang til. Der står det at man kan oppnå psykisk velvære og kåthet av å se noe. Vet ikke om du forstod innlegget mitt i det hele tatt?

Greit nok at slike menn ikke er til å samle på, men det er fakta likevel. Du trenger ikke å banne og bli sint på meg for noe som er generell sannhet.

Det går an å si nei, men man kan tape på det. Slik er det bare.

Endret av HunterLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hunterlady, jeg tror bare at det er så enkelt som at disse jentene på tråden her er ganske hykleriske, - tror ikke mange av dem hadde likt om typen dems var sånn "ææææææsj, jeg vil iiiiiiikkke slikke, jeg slikket en jente som het gunhild i åttendeklasse og hun var eeeeeekkkel, derfor vil jeg aaaaaldri prøve! Æsj og Æsj".

Lurer på om de andre på tråden er dumme, - mener det er unormalt med penis i anal, men hva med munn i penis da? Er oralsex også avskyelig eller gidder vi rett og slett ikke være konsekvente?

Jeg liker ikke å bli slikket, men typen min elsker å slikker meg. Jeg føler ikke noe for det, men så lenge han får noe ut av det er det greit. Jeg liker derimot og suge han, og det elsker han.

Anal er vel en spesiell kroppsdel som man ikke skal prøve om man absolutt ikke vil. Jeg tviler på at du ville utført anal på en jente som gråt seg igjennom det bare for å tilfredsstille typen.

Alle kan ikke like å slikke

Alle kan ikke like å suge

Alle kan ikke like å gjøre anal

Alle kan ikke like å gjøre det vaginal

Alle kan ikke like å ha sex.

Alle kan ikke like SM.

osv osv ...

Dette må vi respektere. Om det ikke blir respektert er det et overgrep, og det er noe som IKKE bør skje.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor kan man ikke respektere det med en gang at noen ikke vil?

Fordi Waco mener det er helt okey å presse kvinner til å gjøre noe de ikke vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Prøv med en finger først, og bruk lengere tid neste gang, - kanskje det går? Om man ikke vil i det hele tatt så må man vel bare respektere hverandre.

Jeg snakker om å forsøke en gang i under rolige omgivelser jeg, - ikke stress og mas og slike ting...

Han jeg prøvde det med var forsiktig men ble ikke godt likevel. Man blir ikke våt oppi der bak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og fordi Waco mener at han har rett, og alle burde like alt Waco liker ved sex.

Man kan ikke tvinge på andre sin religion, ei heller sin seksualitet.

Jeg elsker å legge mat på kroppen min som typen spiser, for deretter å bli smurt inn med vaniljesaus og jorbær som vi begge spiser.

Jeg kan ikke tvinge noen til å like matsex. Da må jeg rett og slett finne meg en mann som liker det samme som meg.

Om TS ikke vil gjøre anal, er det kanskje best å gå fra typen og finne en som vil det samme som henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Ja nettopp. Du må finne deg en dame som vil være med på det.

Jeg har en venninne som ble ødeøagt bak, fordi kjærsten hennes tvang henne til å gå med på det.

Nå må hun bruke bleie, men hun skal opereres snart.

Hvorfor trekke inn slike skremselshistorier??

Jeg vet om flere som har blitt ødelagt i vaginaen pga vanlig sex, skal man slutte med det da??

Det er ikke noe galt med verken vaginal sex eller analsex. De som opplever å bli ødelagt, blir ikke ødelagt av selve sexen, men av mannen de har sex med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo en grunn til at man er tørr bak i der da. Rompehullet er kun ment for å bæsje med. Det er ikke ment for å få ting inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

De aller fleste jenter som liker det måtte vel prøve en fire fem ganger først. Kanskje til og med med forskjellig fyr.

Men typen min har ganske stor så tør ikke å prøve det med han. Har forresten ikke lyst å ødelegge lukkemuskulaturen. Dessuten er det ekkelt om han trapper den opp bak for så å etterpå trappe den oppi musa. Har ikke lyst på blærekatarr heller.

Fikk det etter første gangen fordi han som gjorde det tydeligvis ikke hadde vaska pikken etter å ha vært oppi bak. æsj.

Endret av BettyBoop28
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Er enig med deg, Waco, i denne debatten!

Bortsett fra at det er et viktig poeng at mannen muligens vil like å få noe opp der. ;) MEN kvinnen vil, som du sier, ikke få noen nytelse av dette, annet enn eventuell psykisk velvære/kåthet.

Mens med analsex så kjenner begge parter nytelse.

Synes det er utrolig dumt å dømme en ting for ekkelt innenfor sex, når man ikke har prøvd. Og det å spise bæsj, som mange her nevner som det mest ekstreme, er bare dumt å ta med i debatten. Å spise avføring og å ha analsex kan IKKE sammenlignes i det hele tatt.

Skjønner derimot at mange kvinner er redde og usikre på denne type sex, og derfor skal forsvare seg på død og liv på hvorfor de finner det avtennende og at mannen skal bare hute seg ut om han krever noe slikt. Uansett, dere gjennomskues lett, og man forståt fort at dere har null erfaring på området. Hva med å være litt seksuelt åpen, jenter? (og nå snakker jeg ikke om de som har vært utsatt for overgrep og lignende).

Dessuten vil jeg gjerne gjenta meg selv: Enten dere liker det eller ikke, så øker sannsynligheten veldig for at mannen deres er utro eller har cybersex med andre, om de tenner ekstremt på analsex.

Jeg har vært open minded og prøvd det. Jeg syns ikke det er ekkelt men smertefullt. Hvorfor skal jeg prøve det igjen om jeg får vondt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, så du hadde følt det betryggende at typen din ikke ville slikket deg, fordi han i fortiden hadde slikket en annen og det var ekkelt for ham?

Eller ville du prøvd å lære ham at folk er forskjellige?

Hvis typen min hadde ikke hadde villet slikke meg, så hadde jeg faktisk akseptert det. I vårt seksualliv har vi ikke tvang om å gjøre NOE vi ikke vil.

Endret av Airi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Hunterlady, jeg tror bare at det er så enkelt som at disse jentene på tråden her er ganske hykleriske, - tror ikke mange av dem hadde likt om typen dems var sånn "ææææææsj, jeg vil iiiiiiikkke slikke, jeg slikket en jente som het gunhild i åttendeklasse og hun var eeeeeekkkel, derfor vil jeg aaaaaldri prøve! Æsj og Æsj".

Lurer på om de andre på tråden er dumme, - mener det er unormalt med penis i anal, men hva med munn i penis da? Er oralsex også avskyelig eller gidder vi rett og slett ikke være konsekvente?

Oralsex gjør ikke vondt.

Men så klart om en fyr ikke ville slikket meg så greit. Hadde ikke villet gjøre noe han syntes var ekkelt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galithralia

Ser at mange bruker gi og ta argumentet, og at man bør prøve for typens skyld. Vel jeg har prøvd for typens skyld, men for meg opplevde jeg hele greien som veldig ubehagelig - av den enkle grunn fordi jeg ikke er vant med å ha ting oppi der. Har heller aldri prøvd det før.

Hvis man vil glede typen sin ved å ha analsex, så for all del gjør det. MEN har du grenser som sier at du ikke skal ha analsex, hvorfor ikke akseptere det? Det blir ingen god opplevelse om man går gjennom det når man vet på forhånd at nei dette liker jeg ikke.

Det spiller ingen rolle hvem det er godt for - hvis den ene parten synes det ubehagelig. Det er jo meningen at sex skal være deilig for begge parter...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg har vært open minded og prøvd det. Jeg syns ikke det er ekkelt men smertefullt. Hvorfor skal jeg prøve det igjen om jeg får vondt?

Det er en ærlig sak, og helt greit. Analsex er ikke for alle. Poenget mitt var at en bør prøve noe før man uttaler seg. Og når det kommer til en så liten ting som analsex, som er helt ufarlig, så skjønner jeg ikke hvorfor så mange har disse sperrene.

Når det kommer til å spise bæsj eller bli tisset på, så kan jeg forstå at noen ikke vil dette, siden det medfører mye mer ubehag enn en pikk i rompa.

Anyway, du har prøvd flere ganger, så har ikke noe å si på deg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor trekke inn slike skremselshistorier??

Jeg vet om flere som har blitt ødelagt i vaginaen pga vanlig sex, skal man slutte med det da??

Det er ikke noe galt med verken vaginal sex eller analsex. De som opplever å bli ødelagt, blir ikke ødelagt av selve sexen, men av mannen de har sex med.

Vagina og anal kan ikke sammenlignes, selv om det er to hull, som kan være vondt å penetrere.

Vaginaen er tøyelig, og er lagd for å ha sex og for å presse ut en 9 mnd gammel baby. Anal er ikke lagd for sex, men for avføring. Når avføringen kommer, åpner lukkemuskelen ved analåpningen seg automantisk, og vi kan presse ut bæsjen. Det er jo deilig og bæsje fordi det er en naturlig prosess i kroppen.

Å presse noe inn analåpningen, tror jeg vil være vondere enn å presse noe inn skjedeåpningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg, Waco, i denne debatten!

Bortsett fra at det er et viktig poeng at mannen muligens vil like å få noe opp der. ;) MEN kvinnen vil, som du sier, ikke få noen nytelse av dette, annet enn eventuell psykisk velvære/kåthet.

Mens med analsex så kjenner begge parter nytelse.

Synes det er utrolig dumt å dømme en ting for ekkelt innenfor sex, når man ikke har prøvd. Og det å spise bæsj, som mange her nevner som det mest ekstreme, er bare dumt å ta med i debatten. Å spise avføring og å ha analsex kan IKKE sammenlignes i det hele tatt.

Skjønner derimot at mange kvinner er redde og usikre på denne type sex, og derfor skal forsvare seg på død og liv på hvorfor de finner det avtennende og at mannen skal bare hute seg ut om han krever noe slikt. Uansett, dere gjennomskues lett, og man forståt fort at dere har null erfaring på området. Hva med å være litt seksuelt åpen, jenter? (og nå snakker jeg ikke om de som har vært utsatt for overgrep og lignende).

Dessuten vil jeg gjerne gjenta meg selv: Enten dere liker det eller ikke, så øker sannsynligheten veldig for at mannen deres er utro eller har cybersex med andre, om de tenner ekstremt på analsex.

Når jeg leser dette innlegget, kan jeg bare ikke la være å tenke at du har vært i forhold med veldig ujevt maktforhold. Når du faktisk mener at det å ville at partneren skal respektere hvilke grenser og sperrer man har kan være dumt, fordi det kan få partneren til å være utro. Jeg synes det er trist lesning.

Jeg har full aksept for folk som liker ting jeg ikke liker, og jeg er villig til å strekke meg langt for å gjøre ting for kjæresten min som han liker. Men å gjøre noe som byr meg i mot, av redsel for at han skal forlate meg hvis jeg ikke gjør det? Heldigvis har jeg ikke noe behov for det. Jeg har integritet nok til at jeg definerer mine egne grenser.

De aller fleste som ikke vil ha analsex har ikke noe problem med å akseptere at andre kan finne glede i det. De som snakker for analsex i denne tråden, gjør det med en agressivitet jeg ikke forstår. Hvorfor er det galt å ikke ville ha analsex når man faktisk ikke tenner på tanken? Hvorfor skal man ikke få synes at noen ting innenfor seksualiteten er uinteressante eller rett og slett ekle, så lenge man ikke begynner å presse sitt syn over på andre, som nyter de tingene en selv ikke klarer tanken på?

Du sier at å spise bæsj og å ha analsex ikke kan sammenlignes i det hele tatt. Det var vel heller ikke poenget med dette eksempelet. Poenget var å understreke at man kan føle like stor motstand mot å ha analsex som å gjøre det, og partneren har selvsagt ikke lov til å tvinge deg til å gjøre noe du føler motstand mot. Folk er forskjellige, også innenfor seksualiteten. Når ble det noe galt å vite hva man selv ikke vil være med på?

Endret av Airi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ærlig sak, og helt greit. Analsex er ikke for alle. Poenget mitt var at en bør prøve noe før man uttaler seg. Og når det kommer til en så liten ting som analsex, som er helt ufarlig, så skjønner jeg ikke hvorfor så mange har disse sperrene.

Når det kommer til å spise bæsj eller bli tisset på, så kan jeg forstå at noen ikke vil dette, siden det medfører mye mer ubehag enn en pikk i rompa.

Anyway, du har prøvd flere ganger, så har ikke noe å si på deg.. :)

Så du har noe å si på alle som ikke vil prøve anal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HunterLady

Ser at mange bruker gi og ta argumentet, og at man bør prøve for typens skyld. Vel jeg har prøvd for typens skyld, men for meg opplevde jeg hele greien som veldig ubehagelig - av den enkle grunn fordi jeg ikke er vant med å ha ting oppi der. Har heller aldri prøvd det før.

Hvis man vil glede typen sin ved å ha analsex, så for all del gjør det. MEN har du grenser som sier at du ikke skal ha analsex, hvorfor ikke akseptere det? Det blir ingen god opplevelse om man går gjennom det når man vet på forhånd at nei dette liker jeg ikke.

Det spiller ingen rolle hvem det er godt for - hvis den ene parten synes det ubehagelig. Det er jo meningen at sex skal være deilig for begge parter...

Sånn helt egentlig så er meningen med sex at man skal videreføre genene sine. Men å ha sex for glede (analt, oralt eller vaginalt) er vel på sin plass, selv om det egentlig ikke er meningen??

Jeg liker også å nyte sex, men ofte gir jeg en blowjob til manne selv om jeg ikke får orgasme av det.. Nyter at han har det godt nemlig. Samme med analsex. Men jeg nyter jo egentlig begge delene nesten like godt som han..

Jaja, poenget er at sex bør varieres hvis man er med samme partner over lengre tid. Det er heller ikke meningen at vi mennesker skal være monogame, selv om samfunnet har blitt slik at man streber etter det. Ifølge biologien så er vi mennesker skapt slik at etter 3-4 år med samme partner, så begynner vi automatisk å se etter nye.

Jeg vil tro at om sexlivet skranter, så er sjansen større for at monogamien blir ødelagt.

Og for å ikke bli totalt misforstått: Noen menn har ikke det store behovet for verken det ene eller det andre, men om han har en ekstrem lyst eller fetisj for rumpesex og partner ikke er villig til å prøve for hans del, ja da skal jeg jammen meg garantere for at forholdet ryker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Så du har noe å si på alle som ikke vil prøve anal?

Jeg kan si hva jeg vil om hvem jeg vil. Om folk driter i det eller ei er opp til de. De som er trygge på seg selv, bryr seg vel katta i hva jeg mener, men på et forum som dette så er det vel lov å ytre seg om hva man synes om andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet hunterlady, på et sånt forum som dette så handler det om å trakassere andre menneskers lykke! Hvis folk som har analsex føler det som en berikelse så er det faktisk mennesker som blir provosert!!??

Forklar man den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet hunterlady, på et sånt forum som dette så handler det om å trakassere andre menneskers lykke! Hvis folk som har analsex føler det som en berikelse så er det faktisk mennesker som blir provosert!!??

Forklar man den da?

Det er ikke dette vi reagerer på, og det vet dere godt begge to. Vi reagerer på at folk finner det for godt å skulle definere hva slags grenser det er greit å ha for andre enn seg selv.

Endret av Airi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...