Gå til innhold

Jeg vil ikke gjøre det anal, men han vil!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en kjæreste som vil ta meg anal. Jeg vil ikke det, for det byr meg midt imot. Kommer aldri til å gå med på det, for det er rett og slett noe jeg ikke liker å tenke på, eller vil.

Han har prøvd å bomme på hullet noen ganger, og da blir jeg veldig redd. Jeg syns ikke noe om det, og stoler ikke helt på han lenger.

Vi gjør det bare vaginalt, og jeg liker å suge han, og jeg er med på å prøve ut forskjellige stillinger og posisjoner, men anal er helt utelukket.

Jeg lurer på om vi rett og slett ikke passer sammen? Han maser mye om det, og jeg blir så lei til slutt at jeg sier at vi får gjøre det slutt, så kan han finne seg en dame som vil det.

Vi har det ellers helt fint sammen, og jeg vil ikke miste han pga dette. Hva skal man gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At han "bommer" med vilje er ikke akkurat lurt ihvertfall, skal det først gjøres må man varme skikkelig opp!

Om du virkelig ikke vil dette, bør han akseptere det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det helt uaktuelt å bare nett prøve? Er en del jenter som liker det, og det er virkelig ikke vondt dersom man varmer opp skikkelig, bruker glid og slikt.

Tro meg en "bom" fra hans side er myyyye verre...

Synes det er trist om et forhold skal ryke pga noe slikt :(

Dere må nok uansett ha en skikkelig alvorsprat. bli enige om at det aldri kommer til å skje, eller at du iallefall trenger mye mer tid. Og så må han for all del ikke prøve å bomme, eller ta opp temaet midt i akten! Det er skikkelig dårlig gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kan ikke gjøre det, for om jeg hadde gjort det ville jeg aldri ha sett han igjen. For min del er det det værste som kunne skjedd (utenom voldtekt da...)

Jeg har sagt til han at det aldri kommer til å skje, og at det er noe som jeg bare ikke orker å tenke på. Jeg skjønner at andre kan like det, men jeg skjønner ikke hvordan andre klarer å utføre det. Om jeg hadde gjort det, hadde jeg følt meg helt forferdelig.

Jeg tror forholdet vårt kommer til å ryke om det er slik at han ikke kan leve uten å ha prøvd det. Det er nesten så jeg har lyst til å foreslå en pause, der han kan få gjøre anal med hvem han vil. Så kan han kommer tilbake til meg når han har fått fantasier ut av verden.

Mitt rompehull kommer ikke til å bli tatt i bruk. :nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

Har vert borti noe av det samme med en tidligere eks. Vi hadde det supert i senga bortsett fra at han ville prøve anal og jeg ikke. Til slutt gikk jeg med på å prøve og likte det ikke i det hele tatt, men han fikk mersmak og fortsatte å mase :sukk:

Jeg måtte bare sette foten ned å si at jeg ikke likte det og at jeg ikke ville gjøre noe som jeg synes er ekkelt/ubehagelig i senga. Han godtok det til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt uaktuelt at han "bommer"! Det skal du ikke godta i det hele tatt. Som AB over meg sa, må man varme godt opp, så at han prøver å "lure seg inn" vil ikke funke for noen av dere. Jeg synes også det er litt uffent at han ikke godtar at du sier nei. Se ham inn i øynene og si tydelig fra at analt er uaktuelt - det kommer ikke til å skje. Godtar han det ikke må dere jobbe litt med respekt hvis det skal funke mellom dere, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Be ham stappe en lang gjenstand så langt oppi ræva på seg selv som han kommer, og se om det er noe han setter pris på....

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhold handler om å gi og ta. Dere må nesten finne ut hvem som skal gi her og hvem skal ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det helt uaktuelt for din del, så er det vel lite annet å gjøre enn å bare fortsette å si det til ham... Så skjønner han det nok før eller siden.

Men jeg skjønner ikke at du ikke er villig til å prøve altså. Liker det ikke jeg heller, men lar lett partner få lov innimellom siden han liker det.

Og dette er overhode ikke for å være frekk, bare et forsøk på å forstå: Hvor gammel er du? Og hvor seksuelt erfaren?

(ikke drepe meg for at jeg spør... vil jo bare forså :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be ham stappe en lang gjenstand så langt oppi ræva på seg selv som han kommer, og se om det er noe han setter pris på....

Jeg støtter faktisk denne.

Han må bare akseptere at du ikke vil. Om han ikke gjør det er han vel egentlig ikke noe å samle på?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett ned foten kraftig, ingen har rett til å gå over dine egne grenser. Kjæreste eller ikke, han burde forstå at du har grenser for din egen kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be ham stappe en lang gjenstand så langt oppi ræva på seg selv som han kommer, og se om det er noe han setter pris på....

Bare gjøre obs på at de fleste menn liker dette... Siden g-punktet deres er der oppe. Bare mentale sperrer som fører til at ikke alle menn driver og putter ting langt oppi rompa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter faktisk denne.

Han må bare akseptere at du ikke vil. Om han ikke gjør det er han vel egentlig ikke noe å samle på?

Agreed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Be ham stappe en lang gjenstand så langt oppi ræva på seg selv som han kommer, og se om det er noe han setter pris på....

Problemet med det er jo at det er nettopp mange menn som liker dette pga prostata.. vi kvinner derimot har dessverre ikke samme utgangspunkt for nytelse ved analsex selv om noen kvinner liker å bli tatt analt.

Kanskje du heller burde snu om på situasjonen og si at du har lyst til å pule han med en dildo i rumpa hans, han kan jo i teorien få god nytelse av dette... kanskje det er det han egentlig vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Skjønner godt at du blir frustrert av noe du absolutt ikke vil gjøre. Har hatt den samme følelsen mange ganger selv.

Prøv å snakke rolig med han om det, at dette er noe du ikke vil gjøre, og hvis han vil at dere skal ha et lykkelig forhold, så må han heller bare respektere at dette er noe du forbyr.

Du kan jo også tilføye at hvis du en gang får lyst til å prøve - så vil du si ifra! Ingenting nytter ved mas og "tvang" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Siden det byr deg så fryktelig imot og han tydelig er veldig gira på det, så må en av dere være villig til å gi, om du vil være med han. Av erfaring, så kan d i verste fall føre til utroskap om han er sykt gira på det og ikke får det hos deg. Møter han plutselig en som vil, så... Sier ikke at alle er utro om de ikke får nøyaktig det de vil ha, men om det er en sterk lyst han har, så kan lysten ta overhånd.

Enten så bør du prate med han, gjøre et forsøk, eller så driter du i hele fyren om han ikke respekterer deg. Veldig trist, men forhold kan faktisk gå ødelagt av en slik ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 29, om det er viktig, og jeg er ikke så veldig erfaren. Han var min andre, og min første kjæreste. Før han hadde jeg en liten flørt som varte noen mnd.

Da jeg var barn opplevde jeg store, grusomme smerter i endetarmen, noe som gjør at jeg ikke klarer å ha noe inni der. Det var alltid like grusomt å få tempen i baken som barn. Som voksen syns jeg det er ubehagelig å få tempen i baken, men har heldigvis yttert sjelden feber.

Det at han store penis skal inn i min lille anal, det kommer aldri til å skje. Det er som å spørre om jeg vil bli med på trekant.

Når jeg sier ifra at jeg ikke vil slutter han å mase, men så kommer han alltid innpå det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29, om det er viktig, og jeg er ikke så veldig erfaren. Han var min andre, og min første kjæreste. Før han hadde jeg en liten flørt som varte noen mnd.

Da jeg var barn opplevde jeg store, grusomme smerter i endetarmen, noe som gjør at jeg ikke klarer å ha noe inni der. Det var alltid like grusomt å få tempen i baken som barn. Som voksen syns jeg det er ubehagelig å få tempen i baken, men har heldigvis yttert sjelden feber.

Det at han store penis skal inn i min lille anal, det kommer aldri til å skje. Det er som å spørre om jeg vil bli med på trekant.

Når jeg sier ifra at jeg ikke vil slutter han å mase, men så kommer han alltid innpå det igjen.

Har du fortalt han akkurat dette? greit nok at man skal gi og ta i forhold, men man skal da virkelig ha lov til å sette en grense man ikke vil over. Jeg synes ærlig talt det er veldig respektløst av han å mase etter analsex om du har sagt skikkelig i fra at dette aldri kommer til å hende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han virker som en respektløs drittsekk. Vil du ikke så vil du ikke. Du trenger ikke noen god grunn, det holder lenge at du ikke vil. Når du i tillegg har konkrete negative opplevelser som gjør at du ikke vil, synes jeg rett og slett ikke du skal bruke noe energi på å tilfretsstille ham. Han er tydeligvis mer opptatt av å få utløp for sine greier, og det atpåtil før han har klarert det med deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han vet at jeg er hysterisk redd for å få smerter i endetarmen. Tror det var en traumatisk opplevelse for meg som barn. Vi er mer følsom i endetarmen enn i kjeden, selv om vi er ganske følsom i kjeden også, da ;)

Han er ikke slem når han maser, han maser på en fin måte, men jeg blir så lei når han vet at svaret er nei.

Eller har vi det veldig bra sammen, så jeg kan ikke klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...