Gå til innhold

Jeg vil ikke gjøre det anal, men han vil!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke vært forelska i jenter eller gutter for den slags skyld som gjør ekle seksuelle ting jeg misliker. Æsj, hadde funnet meg en annen om vi ikke passet seksuelt.

Her snakker vi om å prøve anal en gang i trygge omgivelser, en gang hun er ekstra kåt og trygg på en hun er glad i. De aller fleste jenter prøver anal ihvertfall en gang i livet og da er det bedre å gjøre det med en man er glad i og tenner seksuelt på alle mulige måter, i stedet for å kjøre anal med en buzak som jobber som dørvakt på kreta.

Men jeg respekterer jenter som ikke liker å utforske nye ting, finne nye måter å få orgasmer på kjenne kroppen på annerledes måter. Når jeg kjører anal med dame en sjelden gang er det som om vi forvandles, og penis er stramt helt inn til skaftet og klitorisen hennes er så stor at penisen min blir presset mot ryggmargen og ryggen hennes, og hun kjenner kriblinger helt ut til de ytterste fingertupper og på avstand kan det se ut som hun svever gjennom kosmos.

Men det er jo opp til dere.

Åssen vet du de fleste jenter har prøvd anal? Jeg har faktisk ingen venniner som har prøvd anal.Kun en.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det blir for dumt å si at jenter burde prøve analsex for typen siden han tenner på det og vil gjøre det.Vil man ikke så vil man ikke. Og det må respekteres! Så hvis han hadde tent på å se meg drite på bryste hans så må jeg gjøre det siden det er han sin fantasi og jeg må respektere hans ønske???

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen vet du de fleste jenter har prøvd anal? Jeg har faktisk ingen venniner som har prøvd anal.Kun en.

Nå sa jeg at de aller fleste kvinner prøver anal ihvertfall en gang i livet, så enda så har du en del situasjoner som oppstår før du avgår forhåpentilgvis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sa jeg at de aller fleste kvinner prøver anal ihvertfall en gang i livet, så enda så har du en del situasjoner som oppstår før du avgår forhåpentilgvis.

Igjen: hvor har du det fra at de fleste prøver det minst én gang? Og hvordan får du det til å bli ensbetydende med at alle BØR prøve det? Det er mulig å kjenne seg selv godt nok til å vite at man ikke vil være komfortabel med det.

Jeg vet foreksempel utmerket godt at jeg ikke ville vært komfortabel med å ha sex med en annen jente, jeg trenger ikke å prøve det for å bli sikker.

Endret av Airi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen: hvor har du det fra at de fleste prøver det minst én gang? Og hvordan får du det til å bli ensbetydende med at alle BØR prøve det? Det er mulig å kjenne seg selv godt nok til å vite at man ikke vil være komfortabel med det.

Jeg vet foreksempel utmerket godt at jeg ikke ville vært komfortabel med å ha sex med en annen jente, jeg trenger ikke å prøve det for å bli sikker.

Samme lurer jeg på. Har du noen kilde Waco på at alle jenter prøver analsex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud er dere tilbakestående eller er det kveruleringsformen som har tatt overhånd? Jeg sier bare at dersom man skal ta det en gang i livet så kan man like gjerne prøve med en man stoler på og er trygg på og liker utforske ting med, og ikke bare en random fyr møtt på en hotelllobby en gang i fremtiden.

Jeg skjønner det at man ikke alltid har lyst til å kjøre anal, men det er langt fra ikke alltid ha lyst til aldri ha lyst.

Men om dere vil være i dem jomfruelige del av voksenlivet så væresegod for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud er dere tilbakestående eller er det kveruleringsformen som har tatt overhånd? Jeg sier bare at dersom man skal ta det en gang i livet så kan man like gjerne prøve med en man stoler på og er trygg på og liker utforske ting med, og ikke bare en random fyr møtt på en hotelllobby en gang i fremtiden.

Jeg skjønner det at man ikke alltid har lyst til å kjøre anal, men det er langt fra ikke alltid ha lyst til aldri ha lyst.

Men om dere vil være i dem jomfruelige del av voksenlivet så væresegod for meg.

Jeg synes det blir feil å nærmest presse noen til å prøve analsex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud er dere tilbakestående eller er det kveruleringsformen som har tatt overhånd? Jeg sier bare at dersom man skal ta det en gang i livet så kan man like gjerne prøve med en man stoler på og er trygg på og liker utforske ting med, og ikke bare en random fyr møtt på en hotelllobby en gang i fremtiden.

Jeg skjønner det at man ikke alltid har lyst til å kjøre anal, men det er langt fra ikke alltid ha lyst til aldri ha lyst.

Men om dere vil være i dem jomfruelige del av voksenlivet så væresegod for meg.

TS virker ganske sikker på at dette ikke er noe for henne, så hva er poenget med å komme hit og kverulere i det hele tatt? Så lenge man ikke har lyst, så er det vel ikke noen grunn til å prøve det. Og får man en gang lyst, så kan man prøve det da. Det er klinkende likegyldig for meg hvem man da velger å prøve det med, så lenge begge vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud er dere tilbakestående eller er det kveruleringsformen som har tatt overhånd? Jeg sier bare at dersom man skal ta det en gang i livet så kan man like gjerne prøve med en man stoler på og er trygg på og liker utforske ting med, og ikke bare en random fyr møtt på en hotelllobby en gang i fremtiden.

Jeg skjønner det at man ikke alltid har lyst til å kjøre anal, men det er langt fra ikke alltid ha lyst til aldri ha lyst.

Men om dere vil være i dem jomfruelige del av voksenlivet så væresegod for meg.

Du som er tilbakestående som vil tvinge dama forde gutten vil ha det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud er dere tilbakestående eller er det kveruleringsformen som har tatt overhånd? Jeg sier bare at dersom man skal ta det en gang i livet så kan man like gjerne prøve med en man stoler på og er trygg på og liker utforske ting med, og ikke bare en random fyr møtt på en hotelllobby en gang i fremtiden.

Jeg skjønner det at man ikke alltid har lyst til å kjøre anal, men det er langt fra ikke alltid ha lyst til aldri ha lyst.

Men om dere vil være i dem jomfruelige del av voksenlivet så væresegod for meg.

Det er DU som er tilbakestående som mener alle jenter skal prøve analsex fordi kjæresten vil og alle jenter må gjøre det han liker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud er dere tilbakestående eller er det kveruleringsformen som har tatt overhånd? Jeg sier bare at dersom man skal ta det en gang i livet så kan man like gjerne prøve med en man stoler på og er trygg på og liker utforske ting med, og ikke bare en random fyr møtt på en hotelllobby en gang i fremtiden.

Jeg skjønner det at man ikke alltid har lyst til å kjøre anal, men det er langt fra ikke alltid ha lyst til aldri ha lyst.

Men om dere vil være i dem jomfruelige del av voksenlivet så væresegod for meg.

Hmm så man er ikke voksen før en tar'n i 2er'n?

Da foretrekker jeg å forbli evig ungdom...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er dere som prøver å definere hva som er et godt seksualliv for begge kjønn.

Et godt seksualliv er et seksualliv på begges premisser.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dere som prøver å definere hva som er et godt seksualliv for begge kjønn.

Nei jeg definerer hva jeg synes er et godt seksualliv for meg..

Hva du måtte like ,blir opp til deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann må vel selv få avgjøre om han vil kjøre vaginal eller anal, - eller har dere en eller annen form for eierett over menn og deres lyster?

Hvor mannen får stikke tissen sin mener jeg er opp til jenta, siden det faktisk er hennes kropp han penetrerer. Selvfølgelig får en mann valget, men da får han velge mellom de jentene som er villige, hvis ikke blir opplevelsen bare veldig ufruktbar for begge parter. Det handler ikke om eiefølelse over menn, men egen kropp - og det å kjenne egne grenser. Stol på at kjæresten din kjenner seg selv så godt at når hun sier nei, så mener hun nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HunterLady

Synes det blir for dumt å si at jenter burde prøve analsex for typen siden han tenner på det og vil gjøre det.Vil man ikke så vil man ikke. Og det må respekteres! Så hvis han hadde tent på å se meg drite på bryste hans så må jeg gjøre det siden det er han sin fantasi og jeg må respektere hans ønske???

Nei, man MÅ ingenting. Men at faren for utroskap øker, er vel ikke til å nekte for?? Trist at det er sånn, men over 60 % er utro.. Kanskje spesielt de som ikke får utløp for sine seksuelle fantasier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man MÅ ingenting. Men at faren for utroskap øker, er vel ikke til å nekte for?? Trist at det er sånn, men over 60 % er utro.. Kanskje spesielt de som ikke får utløp for sine seksuelle fantasier.

Kanskje han bare skal bytte side i samme slengen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Kanskje han bare skal bytte side i samme slengen.

Fordi man er homo om man liker analsex??? Huff, det finnes mange uvitende der ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi man er homo om man liker analsex??? Huff, det finnes mange uvitende der ute..

Du er en av de :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...