Gå til innhold

Jeg vil ikke gjøre det anal, men han vil!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady

Du er en av de :)

Hvis du skal kalle meg for uvitende, så vil jeg gjerne vite hvorfor?? Eller er det slik at vi skal begynne å kalle hverandre for ting bare sånn for å være ekstra barnslig?

Endret av HunterLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop28

Problemet med det er jo at det er nettopp mange menn som liker dette pga prostata.. vi kvinner derimot har dessverre ikke samme utgangspunkt for nytelse ved analsex selv om noen kvinner liker å bli tatt analt.

Kanskje du heller burde snu om på situasjonen og si at du har lyst til å pule han med en dildo i rumpa hans, han kan jo i teorien få god nytelse av dette... kanskje det er det han egentlig vil?

Det høres jo bare ekkelt ut. Jeg hadde aldri trappa noe opp i rumpa på min type uansett hvor mye han ville. Jeg syns analhullet skal være off limits. Går an å stimulere postata uten å stappe noe oppi der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man MÅ ingenting. Men at faren for utroskap øker, er vel ikke til å nekte for?? Trist at det er sånn, men over 60 % er utro.. Kanskje spesielt de som ikke får utløp for sine seksuelle fantasier.

Jeg ser ikke helt hvordan å kjenne sine egne grenser kan føre til utroskap. Sex er best mellom parter som er trygge på hverandre og som vet at begge har det bra. At analsex som hun tvinger seg til liksom skal kunne gjøre det mindre sannsynlig at han er utro har jeg liten tro på. Vil nok heller tro at man bør finne en partner som man fungerer bra med seksuelt enn at man skal finne seg i masse som man egentlig ikke vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal kalle meg for uvitende, så vil jeg gjerne vite hvorfor?? Eller er det slik at vi skal begynne å kalle hverandre for ting bare sånn for å være ekstra barnslig?

Du hintet til jeg var uviten, det viser din uvitenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg ser ikke helt hvordan å kjenne sine egne grenser kan føre til utroskap. Sex er best mellom parter som er trygge på hverandre og som vet at begge har det bra. At analsex som hun tvinger seg til liksom skal kunne gjøre det mindre sannsynlig at han er utro har jeg liten tro på. Vil nok heller tro at man bør finne en partner som man fungerer bra med seksuelt enn at man skal finne seg i masse som man egentlig ikke vil.

Er 100% enig med deg. Alt jeg sa er at sjansen for at han er utro øker.. Men som sakt, er helt enig med deg i at man bør finne en partner man matcher seksuelt, noe de to tydeligvis ikke gjør. Synes forresten også at hun absolutt IKKE skal gjøre det om hun ikke vil, men sjansen for utroskap øker jo likevel. Er fakta. Ingen vet om han kommer til å være utro, men sannsynligheten øker. Gjentok meg selv en del ganger her, men vil ikke bli misforstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Du hintet til jeg var uviten, det viser din uvitenhet.

Fordi du skrev et veldig uvitende innlegg om at han kanskje bør skifte fil fordi han fantaserer om analgleder. Synes det var barnslig og gjorde at du fremstår som ei som ikke vet så mye om analsex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 100% enig med deg. Alt jeg sa er at sjansen for at han er utro øker.. Men som sakt, er helt enig med deg i at man bør finne en partner man matcher seksuelt, noe de to tydeligvis ikke gjør. Synes forresten også at hun absolutt IKKE skal gjøre det om hun ikke vil, men sjansen for utroskap øker jo likevel. Er fakta. Ingen vet om han kommer til å være utro, men sannsynligheten øker. Gjentok meg selv en del ganger her, men vil ikke bli misforstått.

Med mindre det er et veldig stort problem for ham å ikke ha analsex, kan de fremdeles ha det bra seksuelt. Kjæresten min hadde sikkert ikke sagt nei til å ha analsex både titt og ofte, men jeg liker det ikke, og han synes ikke at det er så viktig når det kommer til stykket. At han ikke har noe imot å ha analsex betyr ikke at han ikke kan ha et bra seksualliv uten det. Man trenger ikke å få utløp for alt man blir nysgjerrig på.

Når det er sagt så har vi prøvd analsex flere ganger, men det var ikke noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det helt uaktuelt for din del, så er det vel lite annet å gjøre enn å bare fortsette å si det til ham... Så skjønner han det nok før eller siden.

Men jeg skjønner ikke at du ikke er villig til å prøve altså. Liker det ikke jeg heller, men lar lett partner få lov innimellom siden han liker det.

Og dette er overhode ikke for å være frekk, bare et forsøk på å forstå: Hvor gammel er du? Og hvor seksuelt erfaren?

(ikke drepe meg for at jeg spør... vil jo bare forså :) )

Hvorfor gjøre noe man selv ikke liker, bare for å glede den andre? Er han virkelig så mye mer verdt enn deg, siden du skal gjøre noe du ikke liker for å glede han?

Og tro det eller ei, men det verste er faktisk ikke at forhold ryker, for det verste i et forhold er å ikke bli respektert. Noe ts tydleigvis ikke blir, siden han ikke stopper å mase om dette.

Jeg selv hadde ikke orket å være sammen med en som maste på noe jeg allerede hadde gitt et klart svar på, for det handler om å respektere hverandre. Men du må jo for all del gjøre ting du vil for å glede han, men jeg er ikke enig i at du prøver å få andre til gjøre det samme. For jeg klarer ikke å forstå at man skal gjøre noe man selv ikke liker, bare for å glede en annen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er din kropp så ikke gjør noe du ikke vil.

men jeg sa nei før jeg også, helt til engang jeg sa ja i fylla, brukte ikke glidemiddel så det var veldig vondt, kjenntes også ut som jeg måtte bæsje hele tiden.

men nå, elsker jeg det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Med mindre det er et veldig stort problem for ham å ikke ha analsex, kan de fremdeles ha det bra seksuelt. Kjæresten min hadde sikkert ikke sagt nei til å ha analsex både titt og ofte, men jeg liker det ikke, og han synes ikke at det er så viktig når det kommer til stykket. At han ikke har noe imot å ha analsex betyr ikke at han ikke kan ha et bra seksualliv uten det. Man trenger ikke å få utløp for alt man blir nysgjerrig på.

Når det er sagt så har vi prøvd analsex flere ganger, men det var ikke noe for meg.

Helt flott det, og selvfølgelig skal man respektere den andres grenser. Men jeg vet med meg selv at om JEG hadde hatt en partner som f.eks. ikke ønsket å ha den type sex jeg tenner på (BDSM, hvor han er den dominante), så hadde det vært enden på visa.

For noen er ikke slike ting sp viktig, men for andre kan det være avgjørende for om man klarer å leve videre med forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hunterlady skikkelig godt, - det er ingen gutter som eller jenter for den saks skyld som liker en partner som aldri lar seg overtale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hunterlady skikkelig godt, - det er ingen gutter som eller jenter for den saks skyld som liker en partner som aldri lar seg overtale...

Jo..Jeg liker at partneren min klarer å sette ett standpunkt for sine egene meninger. Tviler derimot at noen liker en partner som maser og ikke respekterer ett NEI!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egne meninger? En som aldri har forsøkt anal skal fortelle hvordan det er?

Man trenger ikke teste alt vet du. Hvis typen min haddel ike idiotiske holdninger som deg hadde jeg kasta han ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hadde dama mi vært like avvisende og lite motivert som deg så hadde hun måtte finne seg en annen fjomp!

Ja wow så avisende det er å ikke vil ha en diger pikk i ræva :skratte: har du stikki en diger dildo i ræva di før?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åssen veit du at jeg har en diger pikk da?

Menmen, om du ikke vil prøve eller forsøke vågale, pirrende og opphissende ting så er vel det strengt tatt ikke mitt problem?

Og hva har det med dildoen å gjøre da? Om jeg hadde kjørt en dildo i ræva, hadde du plutselig kjørt anal da? - Åssen argument er det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen veit du at jeg har en diger pikk da?

Menmen, om du ikke vil prøve eller forsøke vågale, pirrende og opphissende ting så er vel det strengt tatt ikke mitt problem?

Og hva har det med dildoen å gjøre da? Om jeg hadde kjørt en dildo i ræva, hadde du plutselig kjørt anal da? - Åssen argument er det da?

Er ikke snakk om din pikk :P Hvorfor skulle jeg prøvd noe som ikke er tennene for fem flate øre? Når ble ett forhold ett fengsel der man følte man ble voltatt?

Argumente var at hvis jeg hadde tent på å kjøre stoooooore dildoer i ræva på en gutt og du tilfeldigvis(takk og lov ikke er) var typen min så hadde du stilt opp regner jeg med? Siden jeg tenner(later som) på det? Hvis jeg tenner skikkelig på å kjære på pikken til en gutt med glass så stiller du opp da også? Du må jo prøve ting før du kan si om du liker det eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen veit du at jeg har en diger pikk da?

Menmen, om du ikke vil prøve eller forsøke vågale, pirrende og opphissende ting så er vel det strengt tatt ikke mitt problem?

Og hva har det med dildoen å gjøre da? Om jeg hadde kjørt en dildo i ræva, hadde du plutselig kjørt anal da? - Åssen argument er det da?

Så er det ikke alle som synes å få en pikk i endetarmen er så jævlig opphissendes og deilig da. Du kan jo prøve å kjøre en dildo opp og se om du liker det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor man MÅ prøve alt og gjøre alt det typen forlanger. Så hvis typen min vil se meg spise bæsjen hans så må jeg prøve det selv om jeg ikke vil og synes det er grise ekkelt?? Eller må jeg bli knullet av 5 menn mens han ser på siden det er han sin fantasi og det er min plikt å oppfylle alle hans fantasier selv om jeg ikke vil???

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...