Devilina Skrevet 12. mars 2012 #221 Del Skrevet 12. mars 2012 oj.... der var du tilbake på mine innlegg igjen Koselig at du hadde lagt igjen et lite spor i boka mi Altså... jeg er IKKE en kontordama altså Har samme jobben Håper det har ordnet seg for din kjære, ikke noe godt med øyekatarr eller hva det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. mars 2012 #222 Del Skrevet 13. mars 2012 Hvordan gikk det med din kjære i går, ble det tur på legevakta? Håper du får en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 13. mars 2012 #223 Del Skrevet 13. mars 2012 God tirsdagsformiddag da har vi endelig vært hos legen! Når kjære dro på jobb igår fikk hun noe øyedråper av hun som smittet henne, så hun ble litt bedre å slapp legevakta. Men vi var hos legen idag morges, jeg var med henne! (vi har samme lege også) Så nå har hun fått en god dose medisiner som hun skal ta, kom raskt inn uten time. Har spredd seg til det andre øye også nå. Huff, stakkars jenta mi!! Men hun er ved godt mot og er glad for å ha fått noe for det Så dro hun rett på jobb etterpå! Kveldsvakt idag også så hun er ikke hjemme før rundt 19.30! Jeg og Voffen skal kose oss sammen hjemme, noe vi igrunn gjør stort sett hele tiden! kose oss altså Idag skal jeg gjøre unna litt husarbeid! Støvsuge (idag igjen!!!) stryke litt og vaske klær! bare å sette i gang da... Devilina; Koselig å være tilbake i innleggene dine Hehe, de damene som jobber der er ekstremt spesielle.. de overser en nesten når man står ved luka ufattelig irriterende, er jo en grunn til at man trenger legetime!! Neferet; hun slapp legevakta, men vi var hos fastlegen idag morges så hun fikk konstatert det vi regnet med, øyebetennelse!! men nå har hun fått medisin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. mars 2012 #224 Del Skrevet 13. mars 2012 Så bra det ordnet seg og at hun har fått medisiner Det blir vel litt mer enn middels støvsuging når det er hund i hus, det husker jeg ihvertfall hjemmefra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 13. mars 2012 #225 Del Skrevet 13. mars 2012 Så bra det ordnet seg og at hun har fått medisiner Det blir vel litt mer enn middels støvsuging når det er hund i hus, det husker jeg ihvertfall hjemmefra! Ja det var godt at hun kom inn til legen så raskt og fikk medisin! Vi har en veldig fin lege, hun er behjelpelig!! veldig fornøyd Ja det kan man si.. det er myyye hår og mye sand! grusom årstid sånn sett!! men det er jo kos også da, så det er tross alt verdt det! Men merker jo forskjell fra å ha katt til å nå ha hund!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2012 #226 Del Skrevet 13. mars 2012 Hva slags hund har dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 13. mars 2012 #227 Del Skrevet 13. mars 2012 Hva slags hund har dere? Hei Mazzi Vi har en Beagle Min kjære har hatt han i 8 år før jeg kom inn i bildet, så etter at jeg dukket opp så adopterte jeg han adoptivmamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 13. mars 2012 #228 Del Skrevet 13. mars 2012 hvorfor er det sånn at tiden går suuuuper saaaakte når man venter på noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. mars 2012 #229 Del Skrevet 13. mars 2012 Arh, det er til å bli sprø av å vente på ting Hva venter du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2012 #230 Del Skrevet 13. mars 2012 Arh, det er til å bli sprø av å vente på ting Hva venter du på? Kjæresten vel! Håper kvelden ble fin etter at ventetida var over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 14. mars 2012 #231 Del Skrevet 14. mars 2012 Diddi; man blir sprø når man venter på noe å føler at klokka egentlig går bakover!! Mazzi: du hadde rett, ventet på kjærsten hun kom og det var verdt ventinga Idag er hun ferdig tidlig, så jeg og voffen skal gå tur å møte henne når hun kommer fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 14. mars 2012 #232 Del Skrevet 14. mars 2012 idag ville verdens skjønneste Kirin min hatt bursdag savner han like mye, sånn ordentlig vond savneklump i hele meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. mars 2012 #233 Del Skrevet 14. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2012 #234 Del Skrevet 14. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. mars 2012 #235 Del Skrevet 14. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 14. mars 2012 #236 Del Skrevet 14. mars 2012 Tusen takk for nå skal jeg gjøre meg klar for å ta med voffen ut for å møte min kjære :hjerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. mars 2012 #237 Del Skrevet 15. mars 2012 Bare innom for å ønske deg en fin dag Azalea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 15. mars 2012 #238 Del Skrevet 15. mars 2012 Bare innom for å ønske deg en fin dag Azalea! Takk det sammen, søte du --------------------------------- Nå sitter jeg å venter på at vaskemarskinen skal bli ferdig!! Så prøver jeg å planlegge hvordan jeg skal gå frem på vårrengjøringen som skal gjøres før påske! Min kjære skal jobbe på lørdag, så da skal jeg gjøre unna noen ærender som å ordne tråd så jeg kan få sydd opp gardinene som skal opp til påske. (vårgardiner) gjøre det koselig til påsken!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mars 2012 #239 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg er også i skikkelig påskeordnemodus i dag. Kjøpte litt påskepynt i stad, for første gang. Når pynter man egentlig til påske? Tenkte litt på det på trilleturen i stad, og fant ut at det desidert tidligste kanskje er mandag i den uka som slutter med palmesøndag? Deilig med vår!! (Selv om det betyr at f.eks skitten på vinduene blir fryktelig synlig...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 16. mars 2012 #240 Del Skrevet 16. mars 2012 Da var det fredag igjen da! Syns uka har gått ganske fort.. Idag er jeg ganske fornøyd med meg selv, har fått gjort en god del allerede idag. Redd opp senga, laget matpakke til kjæresten min, var hos legen tiiidlig idag morges til kontroll, så har jeg gått to turer med voffen, samt tatt ukeshandling, strøket klær og satt på vaskemarskin nr 2 og tørket støv og alt sammen før kl var 12:00!! Blir nesten litt satt ut av meg selv Helgen her blir litt "så som så" kjære skal jobbe imorgen så da går den dagen, men søndagen blir det nok litt tid bare til å være sammen Håper på fiiiint vær så vi kan ta med voffen, litt kaffe og gå en laaaang tur i sola Idag fikk jeg vite at fetteren min ble pappa på onsdag... koselig det altså, men jeg syns alle rundt meg plopper ut med smårollinger.. Mazzi; jeg hadde tenket å ta rengjøring til påske den siste helga i mars (men så skal vi bort så da røyk den planen..så da blir det neste uke istedetfor) Tror du kan gjøre påskeklart når du selv vil det er koselig å planlegge, har ikke syntes det siden jeg var liten! så dette tror jeg blir en bra påske vi skal male på egg og greier håper på fiiint påskevær også!! (men ja, med våren kommer vindusskitten fram.. de må definitivt vaskes..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå