Gjest Neferet Skrevet 7. januar 2011 #121 Del Skrevet 7. januar 2011 Godt å høre at du fortsatt er like forelska!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. januar 2011 #122 Del Skrevet 7. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 8. januar 2011 #123 Del Skrevet 8. januar 2011 God lørdags morgen! D.O.A Neferet Muffin Hvordan går det med alle søtnosene mine? Her er det forløpig en stille og rolig lørdag morgen, med kaffe og jeg kan sitte inne å se ut på at det snør! ..igjen!! :snø: Men etter mange års ønsking, fikk jeg gavekort på ski til jul, så den første skituren er tatt utrolig deilig Ellers er det ganske mye greier som skjer, en hel del vonde og vanskelig ting. Men heldigvis så er det mye bra også veldig mye bra Neferet, jeg er enda mer forelsket enn jeg har vært og jeg gjør virkelig alt jeg kan for å nyte det! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 8. januar 2011 #124 Del Skrevet 8. januar 2011 Så deilig med skitur! Her laver snøen ned for fullt, hvis det forsetter sånn så har vi snart 1 meter snø her! :dåne: Håper du får en fin dag kjære deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. januar 2011 #125 Del Skrevet 8. januar 2011 Deilig å være så forelska Du fortjener virkelig det!!! Kos deg på lørdagen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. januar 2011 #126 Del Skrevet 8. januar 2011 for forelskelse!!!! Ååååå... jeg og vil ha ski!! Selv om det ser ut som jeg er "bambi på glattisen" når jeg går på ski, så er det gøy og koselig med en skitur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 9. januar 2011 #127 Del Skrevet 9. januar 2011 Så koselig med skitur. Godt å høre at det er mye bra som skjer i livet ditt. Håper det veier opp for det vonde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 11. januar 2011 #128 Del Skrevet 11. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. januar 2011 #129 Del Skrevet 11. januar 2011 Lurefjes Hva pønsker du på?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. januar 2011 #130 Del Skrevet 11. januar 2011 Si det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 11. januar 2011 #131 Del Skrevet 11. januar 2011 pønsker ikke på noe, lover ..har bare hatt en veeldig koselig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. januar 2011 #132 Del Skrevet 11. januar 2011 Så bra! Håper det blir mange av dem fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 11. januar 2011 #133 Del Skrevet 11. januar 2011 hmm..er det noen som har spilt "Thurn and Taxis"?? :klø: Brettspill om å danne postruter!! noen som kjenner til en side hvor det står noen form for forklaring på hvordan man spiller dette?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. januar 2011 #134 Del Skrevet 11. januar 2011 Har du prøvd brettspill.no? Der er det noen ganger forklaringer eller linker til spilleregler. Vi så forresten på det spillet her om dagen, så fortell gjerne hvordan det er hvis du finner ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. januar 2011 #135 Del Skrevet 12. januar 2011 Er du sikker på du ikke pønsker på noe...? Men godt å lese at du hadde en fin dag i går, håper dagen i dag følger i samme sporet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 12. januar 2011 #136 Del Skrevet 12. januar 2011 Nå har jeg vært en tur på jobb å levert skattekortet!! var koselig å være der en tur herremin så trøtt jeg er prøver å psyke meg opp for å vaske opp.. men akkurat nå er kaffekoppen og sofaen ett godt sted!! Mazzi; skal si fra hvis jeg finner noen forklaring. men enn så lenge har jeg bare funnet sider som forklarer hva slags spill det er.. men ikke noe som enkelt kan forklare hvordan man spiller det :klø: når de som lager spillet sender med en hel brosjyre med forklaring som er vanskelig å skjønne da sliter jeg litt så får lete videre, for spillet virker faktisk ganske morsomt når man først skjønner det Neferet; pønsket ikke på noe, hadde bare en veeeeldig koselig dag en sånn ekstra koselig en dagen idag har begynt bra, så jeg håper den fortsetter sånn.. bortsett fra at jeg er skikkelig trøtt!!! Har hatt ett par gode humør dager denne uka, selv om matmessig så er det vanskelig. så hjelper det når humøret er litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. januar 2011 #137 Del Skrevet 12. januar 2011 Trøtt jeg også Sofaen frister egentlig mer en trening, men jeg vet jeg har godt av det... Så bra at humøret stiger noen dager! Det er alltid noe å ta med seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. januar 2011 #138 Del Skrevet 12. januar 2011 Thurn and Taxis... nå ble jeg nysgjerrig på det spillet... er det på pc, eller vanlig brettspill ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 13. januar 2011 #139 Del Skrevet 13. januar 2011 Håper dagen i dag er like koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. januar 2011 #140 Del Skrevet 15. januar 2011 Goooog lørdag og det som er igjen av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå