Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.


lizzie88

Anbefalte innlegg

Samboeren min visste jeg var gravid før jeg testet positivt fordi jeg ville ikke ha brus, og jeg ville ikke ha sjokolade. Dette er ting jeg spiste/drakk hver dag før :) Man vet aldri :) MASSE LYKKE TIL! :klem:

Takk! Er enda så øm i magen, er ubehagelig. Men, kan jo være ett nytt mellomELogIKM symptom bare... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke frustrerende når ting ikke ender som man vil? Og når man i tillegg (selvsagt) har tonnevis med symptomer som alle kan bety bebis? Jeg hadde ørten symptomer forrige PP, var sikker på at jeg var gravid, men det var jeg jo ikke. Denne PP har jeg INGEN symptomer, så da tolker jeg det positivt og da :ler: Selv om vi, som dere, har hatt veldig lite :sengekos: denne perioden. Det er jo bare sånn det er noen ganger dessverre ... Kanskje vi får 2012-bebiser begge to Lizzie? Eller ENDA bedre - kanskje ømheten faktisk tyder på en liten huleboer?? Ååh, det hadde vært fint :hjerte: Når tester du? Håper du har en fin helg :klemmer:

Endret av Sort Pastill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enda megaøm i magen, og det er ikke sånn magemusklervondt. Ja, ett drøss med symptomer er frustererende.

Men, det skal nok ihvertfall bli en 2012 beibis :rodmer:

Har en slags omgangssyke nå på gang, men jeg kaster ikke opp, så det er en snodig utgave. Hehe, mamma tror at jeg er gravid siden jeg er kvalm men ikke kaster opp :sjenert: . Og når hun spurte om jeg var heeelt sikker på om jeg ikke var gravid, så ble jeg litt paff, måtte jo bare lyve og si ja da :o

Jeg tror at jeg skal klare å drøye det til neste søndag, den 6.mars altså med å teste. Tror jeg har IKM torsdag/fredag, så det blir spennende :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, spennende!! Håper du er gravid - det hadde jo vært fantastisk :stix: Litt vrient når man må begynne å smålyve for folk ja, og det er det jo ikke slutt på på en good stund enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se hva som skjer ;)

Men, hvis jeg blir gravid, så skal jeg si ifrå til mamma fort egentlig :) Hun har så lyst til å hekle babyklær, så hun trenger tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe rart du har lyst til å si det til moren din fort heller, jeg tror graviditet ofte er en sånn ting man gjerne vil ha mødrene sine med på lasset på! Og, som du sier, så hun rekker å lage masse fine klær og sånt til babyen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke noe rart du har lyst til å si det til moren din fort heller, jeg tror graviditet ofte er en sånn ting man gjerne vil ha mødrene sine med på lasset på! Og, som du sier, så hun rekker å lage masse fine klær og sånt til babyen :ler:

Jaaa, den dagen jeg får to blå streker, glede jeg meg virkelig til :rodmer: !

Tror ikke det blir denne PP, men kanskje neste :P

Vi får se i neste uke hva som skjer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, jeg er enda syk :(

Blir så lei, vil være på jobben. Men, ett par uansvarlige foreldre hadde sendt barnet sitt i bhg dagen etter at omgangssyken hadde herjet med barnet, og da er det enda smitte i barnet. Og heldigvis så var det vinterferie, så hun andre i bhg hadde fri pga lite barn. Ellers måtte vi ha stengt hele bhg...

Blir så sint!

Er ikke uten grunn at det er først 48 timer ETTER siste oppkast/diarè at barnet skal i barnehagen-.-

SinnaLizzie er på ferde kjenner jeg!

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, sånt er kjempeslitsomt! Jeg har også jobbet i bhg, og selv om de aller aller fleste var nøye med å holde barna hjemme etter sykdom (og under sykdom), så var det alltid noen som gikk igjen når det gjaldt å la de være i bhg for nært opp til sykdom. Frustrerende for de som jobber der (jeg var syk sikkert hver tredje uke gjennom hele vinteren, hehe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, sånt er kjempeslitsomt! Jeg har også jobbet i bhg, og selv om de aller aller fleste var nøye med å holde barna hjemme etter sykdom (og under sykdom), så var det alltid noen som gikk igjen når det gjaldt å la de være i bhg for nært opp til sykdom. Frustrerende for de som jobber der (jeg var syk sikkert hver tredje uke gjennom hele vinteren, hehe).

Vi skal ha foreldremøte nå i mars, og vi skal snakke om det da :) Er kjedelig for barna om vi er syke, siden det da må settes inn vikarer, og det blir ustabilt, og mindre tid til aktiviteter med oss sammen blant annet.

Jeg er bedre idag da, tror jeg kommer meg :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom sjokoladehungeren, og humørsvingingene. Så da kommer vell mensen i de kommende dagene da... Blæh!

Tok også en test idag som var blendahvit, ikke på morgenurin,(men uansett,) så nå kan bære TR komme. :kjefte:

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke lengre bare en prøvedagbok har jeg bestemt,men en plass for meg å tenke og tømme hodet for litt av hvert :gjeiper: . Trenger en sånn plass også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må bare si at jeg virkelig misliker søndager og ensomhet.

Kjedeligste dagen i uka, og i og med at vi flyttet til denne plassen i november, så har jeg ikke blitt kjent med så mange enda. Vi er kun to stk der jeg jobber, og hun er gammel nok til å være moren min, og har familie, hus og alt. Er ikke en som jeg kunne tenkt meg å bruke fritida mi sammen med.

Også har jeg blitt kjent med foreldrene som har barna i barnehagen der jeg jobber, men det er også "gamlinger", som er mellom 5-10 år eldre enn meg, og ikke ett venninne evne for å si det slik.

Og vi er flyttet til ei lita bygd. :filer:

Kunne ha tenkt meg å trene, men kjenner jeg meg selv rett, så blir det til at jeg går lei etter 2-3 mnd, og ikke vil mer. Må kjøre i ti min for å komme til treningssenteret, og jeg har minimalt med overskudd etter jobb.

Mannen i huset liker best å spille på pcen/ps3, og det har jeg ikke ett fnugg av interesse av. Så, det er ikke så mye som vi gjør sammen heller. Blæh!

I NordNorge hadde både jeg og han venner som vi kunne være sammen med, men det var jo ingen av de som fulgte oss hit da ;)

Er enkelt å finne seg venner i en klasse sammenlignet med etter. Har vært mobbeoffer før, så er forsiktig av meg når det kommer til slik.

Og deeet var denne ukas utblåsning :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så leit å høre! Jeg har og flyttet med mannen til en bygd, men siden jeg driver med hest har jeg en "inngangsport" der. Er det noe du liker å holde på med som kanskje kan gjøre det litt enklere å få kontakt med andre unge? Kor eller dyr eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at det ikke ble noe klaff denne PP'en Lizzie.. :klemmer: Ja, alle trenger en plass hvor man kan lufte alle tanker, ikke bare rundt prøvingen. Så at du hadde endret tittelen på dagboka :jepp:

Det andre var leit og lese. Jeg føler meg veldig igjen i det du skriver egentlig, for jeg også flyttet med min kjære for to år siden, til et ganske øde sted. Jeg flyttet til hans hjemsted, dog, så jeg har jo fått kontakt med hans venner. Men det er vanskelig å finne egne venner, og det blir lite å gjøre.. Det med treningen er jeg veldig enig i - man mister gnisten når det er et stykke å kjøre for å komme frem.. Jeg føler med deg. Man må nesten bare ta vare på gledene man har og prøve å finne på ting. Når det blir klaff får du nok masse å henge fingrene i med lilletassen :wink::klemmer:

Lykke til på neste PP!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk jenter! Dere er så gode :D

Jeg har litt lyst til foto, men fotoklubben ligger 30 min kjøring herifra, så det er også knotete :sjenert: . Jeg kommer fra en liten plass, der det kun var fotball som var sportstilibudet, så har ingen slike sunne hobbyer desverre :(

Har prøvd å hørt meg litt rundt etter aktiviteter, men jeg finner ingening, bortsett fra fotball :filer:

Vi har ikke prøving i neste mnd, siden mannen skal på en slik obligatorisk skitur sammen med klassen sin, akkurat den uka det er PPuke.. Max uflaks :sjenert: !

Men, det kommer seg kanskje etterhvert?

Er koselig at folk hilser på lokalbutikken og sånnt, men det er ingen av dem som inviterer meg på tupperwareparty eller vinsmaking :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha - kjempekult!! :) Hadde ikke orket det der nei. Men fy, så sykt.

Jaaa, det der er sykt altså :O! Han må ha brukt fryktelig lang tid :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...