Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.

lizzie88

Anbefalte innlegg

:klem: Uffamei, skjønner at du blir frustrert, Lizzie!! Kanskje dere klarer å humpe litt alikevel, selvom han er dårlig?

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: Uffamei, skjønner at du blir frustrert, Lizzie!! Kanskje dere klarer å humpe litt alikevel, selvom han er dårlig?

:hjerte:

Nei, han er svimmel og kvalm, så det går nok ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ELtesten blir bare sterkere, var sterk igår, så hadde sex igår. Enda sterkere idag, nesten sterkere enn kontrollstreken, så fikk til sex ikveld også!

Mannen jobber med innlevering, så er fryktelig stressa, så var usikker på om vi skulle få det til idag :) Men, han trengte litt avslappning, og det duger jeg visst til :) Hihi :danse:

Kjenner at jeg er øm når det blir litt røfft, så tror at EL er på veei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!

Så bra at dere traff på eggløsningen denne gangen :)

Dersom dere får til en runde i dag også så burde dere treffe blink uansett ;)

Tvi tvi

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her vil jeg gjerne følge med :blomst:

Håper det har klaffet denne mnd for dere :nigo: Ser du har prøvd endel også, så da er det bare å krysse, så dere slepper legetime :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg gjerne følge med :blomst:

Håper det har klaffet denne mnd for dere :nigo: Ser du har prøvd endel også, så da er det bare å krysse, så dere slepper legetime :hug:

Hei, og velkommen i dagboka mi :)!

Streken var enda ganske sterk, så tror nok vi må humpe litt idag også ^_^ Tror kanskje at den var sterkere igår, men tar ikkje sjansen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen i dagboka mi :)!

Streken var enda ganske sterk, så tror nok vi må humpe litt idag også ^_^ Tror kanskje at den var sterkere igår, men tar ikkje sjansen....

Nei ingen vits å gå glipp av muligheter ;) Det er bare å stå på mens en kan :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se, hva jeg har fått til! Mine egne fugler sine fjær, og ellers har jeg fiksa alt.

undis.jpg

Elsk :hjerte: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da troor jeg denne mnd EL er over. Ble ikke sex på fredag, men tok det lørdags kveld. Var så sliten, at det ikke ble noe av...

Men, oppsummert; Det ble sex, masser av det, og jeg tror vi traff på EL :) Nå er det bare å vente da.

Ha en fin søndag folkens :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine øredobber! :) Så bra at det ble masse sex denne perioden, håper virkelig at dere traff EL, ut fra testene virker det jo sånn :) Jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for at det klaffet denne gangen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fine øredobber! Og utrolig kult at fjærene er fra dine egne fugler, det blir jo en helt spesiell greie. Kjempestilig :)

Og fingre krysset for at det har klaffet denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Veldig kule øredobber, ja :) Og så bra at dere har stått på skikkelig denne PP'en, nå er det bare å krysse alt man eier og har, og vente :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiik! Om det klaffer denne PP, så får jeg ikke se green day i oslo neste sommer :O. Skummel tanke, men men. Får se hva som skjer!

*knis!* Takk for komplimenter for øredobbene mine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Green Day kommer tilbake, veitu :Nikke: Jeg så de for 2 sommere siden, så jeg er sikker på at de er her ofte!

Kjempefine øredobber! Gøy å pusle litt med slikt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Green Day kommer tilbake, veitu :Nikke: Jeg så de for 2 sommere siden, så jeg er sikker på at de er her ofte!

Kjempefine øredobber! Gøy å pusle litt med slikt :jepp:

Ja, det gjør de sikkert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, luftsmerter :(

Har hatt det siden igår, og har ikke spist noe som jeg ikke tåler. Aaaaooooooo :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går fort over! Ikke godt med luftsmerter...

Kanskje det er noe annet som skjer i kroppen :lur:

Jeg håper i allefall at det skjer noe stort i kroppen din for tiden :jepp::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...