Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.

lizzie88

Anbefalte innlegg

Hehe ja, har sett den jeg også, den er morsom da! Men irriterende at noen skal bli så lett gravide ja ;) Jeg følger med på to tv-serier, Grey's Anatomy og How I met your mother. I begge de seriene har graviditet vært et gjentakende tema i høst- til min store irritasjon...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følger også med på Grey's, og blir dødssjalu på Callie som har fått baby, og var gravid. Spesielt i den tiden når mensen er her, så er det kjedelig at jeg ikke er gravid. Da blir jeg syyyykt misunnelig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet, det er liksom aller verst akkurat rundt mensen, da blir jeg helt fra meg..

Går heldigvis litt bedre utover i syklusen da, ellers hadde jeg vel knapt orket å møte gravide venninner eller venninner med babyer osv.. Og det hadde jo vært litt trist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Makron :D!

Blir litt lei rett etter mensen, så henger ikke så godt med i dagboka da ;)

Men, nå er det snart EL tid her omkring, om jeg ikke tar mye feil. Mannen har tatt ferie, så her er det mye action i halmen :klemmer: !

Har EL en plass mellom den 6-10 desember, så vi får bare jompe på ^^

Hadde vært knallgøy å fått positiv test julaften da :rodmer: !

---------------------------------------------------------------------------

Nå har jeg og sambo spist taco, og sett på "The julekalender" :) Vi har DVD'en, så vi ser den i jula hvert år :popcorn: ! Kosekos ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PurpleLady

Ja, vi får EL ganske likt! Jeg trur jeg har på lørdag, dvs ca den 10-12. :) Heia oss, og kanskje spesielt mennene våres! ;) Håper virkelig det klaffer denne måneden! Jeg kan ikke tenke meg noen bedre julegave enn å ha en liten spire i magen! :jepp: Det slår til og med det høye ønsket mitt om symaskin... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ligger på den 8-10, så ett liiite steg foran deg ;)

---------------------------------------------------------------------

Jeg har laga julekarameller nå, som folk skal få i julegave. Fy faaaan, for noe griseri, søl og fjas. Med både cellofan, hyssing, kremmerhus til å ha karamellene i, og vaaarm karamell!

Never again, tro mine ord :sjenert: !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PurpleLady

Hehe, det er mye klin å lage karameller, ja! Har prøvd det er par ganger, men de har liksom ikke blitt spist... jeg synes de er gode, og det er ikke før nå at jeg har funnet ut at mannen min ikke liker karamell... snakk om å følge med i timen! :gjeiper:

Lykke til, nå nærmer EL seg med stormskritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det var en ivrig elev ja ;)

Jeg fikk 40 karameller av hver sort, laga vanlige og sjokoladekarameller. Jeg skal forte meg å pakke de inn, og lagre de i kjelleren, megakvaaaalm :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PurpleLady

Hehe, hvor mange karameller har du igjen? ;) det er ikke så lett og få med seg alt, jeg bare tok det for gitt at han likte det, siden jeg liker det så godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke til å lage kremmerhus, så har enda alle igjen ;):sjenert:

Jeg skal få det til, må bare få tak i papp som ikke er såå hard som den jeg har nå. Skal ta de med på jobb, og bytte med de vanlige farga A4 arkene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Tusen takk for makron-oppskrift :) Så gøy å lage karameller, det har jeg aldri testet før! Tenkte jeg skulle lage noe slags konfekt å pakke inn i en fin kakekrukke i glass og gi i julegave til moren til C (i tillegg til andre ting da!), men kanskje sjokoladekarameller hadde vært noe å prøve. (Bortsett fra at det kanskje hørtes litt styrete ut sånn du beskrev det :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Hei!

Går bare fint :)

Ble lite sex under EL, siden sambo hadde eksamensstress :tristbla:

Så, tror ikke testing er nødvendig. Merka ikke noe til EL heller, og har iiiingen symptomer verken på PMS eller noe, så tar det helt med ro :sjenert:

Vi er i nord hos mine og hans foreldre i jula, så vi bare koser oss. Ubehagelig når folk spør om jeg er gravid osv... Blir litt lei meg da for at det ikke har klaffa, og vil så gjerne svare ja når de spør :gjeiper:

God jul :D!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PurpleLady

Åh, eksamensnerver er dårlig timing :geipe: Da får vi bare vente å se, hadde jo vært gøy om det hadde klaffa selv om det ikke har vært så hyppig sengekos ;)

Ach, det er litt irriterende når folk spør om man er gravid, for det er jo et sårt punkt når man prøver og ikke får det til å klaffe! Og ellers vil man jo gjerne holde det hemmelig de første 3 mnd... ;)

Dere får ha god tur nordover, og ha en riktig god jul! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, spennende at jeg er på IKM datoen, og ingenting er kommet -.-

Minimalt med sex under denne perioden, så neppe noen baby... Dust at den sikkert kommer på julaften da.

Gooood jul :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, er på dag 29 i min 27 dagers syklus :gjeiper:

Har vært mye stress, så mensen er sikkert blitt forskjøvet... Ingen tegn på verken mensen eller gravid, så vet ikke hva som skjer :filer:

Har ikke noen preggistester med oss nordover heller, så får ikke testa om det er noe på gang som vi ikke vet om. :lete: Bor ute på landet, uten butikk og alt mulig. Men, er det ikke kommet noe mens før den 28.des, så skal vi ta oss en tur inn til byen og finne oss en test :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PurpleLady

Å, så kjedelig! :( Men du var vel egentlig litt forberedt på det, pga minimalt med sex? Selv om man håper veldig! Lykke til neste pp, da! Håper det klaffer da, det er vel forhåpentligvis ingen eksamner i januar? Og ikke noe julegavestress!

Åssen er formen din i dag? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, var forberedt ;) Men, at den skulle kom sååå seint var jeg ikke klar over ^^

Formen er grei, litt vondter i magen, og litt trøtt, sånn som det bruker å være :)

Men, ellers finfin! Mannen kommer hit imorgen, og det blir koselig :klemmer: .

Det er bare å sette igang i januar, og håpe at jeg har med meg en baby hjem til jul neste år. *Drømme seg bort*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...