Gå til innhold

Sofagrisen som skal bli sexy!

2ne2

Anbefalte innlegg

Hehe jeg skal prøve! Har laktoseintoleranse så kan ikke ta helt av sånn sett (ikke at det har stoppet meg før :sjenert: ) Men skal se om det går, :)

Å, er det sånn at du bør begrense inntaket av melk, eller er jeg helt på tur? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anuket

Å, er det sånn at du bør begrense inntaket av melk, eller er jeg helt på tur? :klo:

Jeg har ikke testet meg for det ennå, men jeg har cøliaki og tåler ikke hvete, og jeg har alltid reagert på melk etc. Så legen min sier jeg har det ut ifra alle symptomene (klarer ikke å svelge melk, blir kvalm om noen koker melk eller lager grøt - må forlate rommet i verste fall). Men av en eller annen grunn så går det fint å spise små mengder ost, litt rømme, og kremet ost (en gang i uken). Hun spesialisten sa at det var fordi disse produktene er behandlet og derfor er det ikke ren laktose som i melken.

Sjokolade går og fint i små mengder.

Ja du bør begrense inntaket mot melk - akkurat nå har jeg forbud mot melk og yoghurt med mindre de er laktosereduserte. Mens ost etc. går fint i små mengder, fikk beskjed at jeg kunne ta testen så snart magen min og tarmene mine var friskmeldte. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål..hva betyr sjessen? :gjeiper:

Hvis du sitter fast på 5 kg for mye, så er det nok lurt å prøve å endre på treningsformen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål..hva betyr sjessen? :gjeiper:

Hvis du sitter fast på 5 kg for mye, så er det nok lurt å prøve å endre på treningsformen :)

Sjessen = fysen = lyst på noe godt ved kveldstid ;)

Å ja, jeg vet jeg burde bytte treningsform. Men det er bare det atte jeg er liksom blitt kompis med løpemølla og trives i grunn bare der :P Men skal teste litt intervaller snart :)

Endret av 2ne2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke testet meg for det ennå, men jeg har cøliaki og tåler ikke hvete, og jeg har alltid reagert på melk etc. Så legen min sier jeg har det ut ifra alle symptomene (klarer ikke å svelge melk, blir kvalm om noen koker melk eller lager grøt - må forlate rommet i verste fall). Men av en eller annen grunn så går det fint å spise små mengder ost, litt rømme, og kremet ost (en gang i uken). Hun spesialisten sa at det var fordi disse produktene er behandlet og derfor er det ikke ren laktose som i melken.

Sjokolade går og fint i små mengder.

Ja du bør begrense inntaket mot melk - akkurat nå har jeg forbud mot melk og yoghurt med mindre de er laktosereduserte. Mens ost etc. går fint i små mengder, fikk beskjed at jeg kunne ta testen så snart magen min og tarmene mine var friskmeldte. :)

Huff, høres litt kjedelig ut. Er det ikke ganske komplisert da? Kan du ikke spise brød/boller/rundstykker og sånn fra vanlig butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Huff, høres litt kjedelig ut. Er det ikke ganske komplisert da? Kan du ikke spise brød/boller/rundstykker og sånn fra vanlig butikk?

Nei, ingenting som har hvete i seg, og det er jo stort sett det meste! :grine: Melkeprodukter er litt av og på, noen ting vet jeg at jeg blir dårlig av så de holder jeg meg unna, ellers prøver jeg meg frem :fnise:

Går mye i grønnsaker, rent kjøtt, etc. kan du si! :)

Endret av Anuket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ingenting som har hvete i seg, og det er jo stort sett det meste! :grine: Melkeprodukter er litt av og på, noen ting vet jeg at jeg blir dårlig av så de holder jeg meg unna, ellers prøver jeg meg frem :fnise:

Går mye i grønnsaker, rent kjøtt, etc. kan du si! :)

Stemmer! Høres veldig kjedelig ut ja :(

Ønsk meg lykke til med intervall løping! *knytte joggeskoa*

Snakkes! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Stemmer! Høres veldig kjedelig ut ja :(

Ønsk meg lykke til med intervall løping! *knytte joggeskoa*

Snakkes! :vinke:

Lykke til! Dette klarer du! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag:

5 minutter oppvarming på 8,

3 minutter på 11

3 minutter på 9

3 minutter på 11

3 minutter på 9

3 minutter på 11

Her var jeg så gåen at jeg gikk på 6 i 3 min

3 minutter på 9 Denne kuttet jeg ut

3 minutter på 11

5 minutter nedkjøling på 8

Sraff for å gå isteden for å løpe jogget jeg 2 min på 9 så det ble totalt 5km!

:)

Jeg klarte det!!! (med litt juks). Men jeg må si jeg er fornøyd! Det er ingen tvil om at dette er en mer effektiv trening. Svetten rant og øreproppene skled ut av øret fordi jeg var så svett!!

Også må jeg bare si at fy faen å noen irriterer meg!!! Selvom de skal trene å svette og må dusje etterpå er de ikke fritatt fra vanlig kattevask!! Når man kan lukte at folk kommer inn inngangsdøren da er det noe gærent!! OGSÅ stiller de seg vedsiden av meg.. JAMMEN godt jeg bare hadde det siste minuttet igjen før jeg var ferdig! :kjefte:

Sånn;

En dusj, en kopp kaffi + litt mat så bærer det avgårde! Ha en finfin Torsdag! Det skal nemmelig jeg, fordi samboern er ikke hjemme i kveld, å da slipper jeg å sjule at jeg ELSKER paradise :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK :biggrin:

Jeg fikk overaskelse av kjærsten i går jeg! :rodmer: Nye joggesko og ny løpetights! Skoa var så fiiiine, hvite og ROSA! :hjerte:

Så nå gleeeder jeg meg til å løpe! Om det blir langkjøring eller intervall i dag har jeg ikke helt bestemt meg for. Kanskje de nye skoa er så bra at jeg gjør begge deler? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med nytt utstyr, alltid litt ekstra inspirerende og motiverende å dra på trening når man har nytt utstyr å glede seg over og føle seg fin i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du også til å intervalltrene! :5: Og så deilig med nye treningsklær! ..jeg vil også ha.. :sjenert:

Goood helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med nytt utstyr, alltid litt ekstra inspirerende og motiverende å dra på trening når man har nytt utstyr å glede seg over og føle seg fin i. :)

Ingenting er som nytt treningstøy! Da følern seg supersprek! Ihvertfall jeg :) Gleda meg som en guud til å teste det ut, men tiden strakk ikke til gitt! Kommer sterkere tilbake til mandag!

Flink du også til å intervalltrene! :5: Og så deilig med nye treningsklær! ..jeg vil også ha.. :sjenert:

Goood helg! :)

Takk, det samme! Er rimelig klar for å bli sprek til sommern nå! Goood helg! Kos deg! :klemmer:

Ooh, rosa sko! <3 Hvordan sko er det?

ROOOSA ja! :jepp: Adidas ett eller annet kosta rundt 1400,-. Skal finne en link etterhvert jeg! Har ikke fått testa de enda :/ Men har trippa litt rundt i stua her, og jeg er superfornøyd så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååh, søte! Jeg kjøpte disse jeg: Asics Nimbus 11

Dægæern! Det var kule sko! Skoa våre er jo stiligere enn de vanlige skoa mine! Godt jeg skal til London snart! Å etter som jeg henger en del på KG virker det som det er den nye harry turen ;)

Endret av 2ne2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Åååh, søte! Jeg kjøpte disse jeg: Asics Nimbus 11

:sukk: skulle ønske jeg ikke var student og kunne kjøpe meg så kule sko! Tør nesten ikke å spørre hvor mye de kostet - men hvor mye kostet de? :sjenert::fnise:

2ne2, slitan med nye sko og nytt treningstøy! Det er alltid gøy med nye ting :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coffie! Joggeskoa våre er herved finere enn mine fineste pumps.... :(

Endret av 2ne2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...