Gå til innhold

Så var vi 4 - de livlige dagene våre :)


sommerfuglen1982

Anbefalte innlegg

Uff, ikke noe gøy å ha det sånn. Kjenner jeg meg selv rett kommer det til å bli mye teøstespising av sjokolade neste svangerskap. Ble litt i forrige også. Det, og grining på gulvet fordi mannen ble sur for noe. Jadda, hormoner er artig når man er gravid.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tia går sikkert fort :) Må være slitsomt å være lenge hormonell, jeg ble det nesten ikke før etter fødselen. Håper det blir bedre fremover :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 30 uker :strix::bolledeig::rodmer::duskedame:

Har fri i dag og i morgen, har tatt helga med andre ord :nigo: kjenner det er heelt greit. Formen min er ok, har begynt å ta litt jern pga blidprosenten min var på grensa iflg jm. Legen sa det var ok men jm som jobber på føden sa det var i laveste laget - så da hører jeg på henne :sjenert:

Bekkenet er helt greit, var på vedlikeholdstime hos kiro i går. Hun sier det kjennes bra ut og at vi skal klare å holde det i sjakk frem til termin. Supert, er veldig fornøyd med det hun har fikset på for meg.

Synes dagene og ukene går fort! Men alikevel føles det lenge til desember.. Har funnet frem vognbagene og gjort litt klart med det. Vugga er tatt frem og madrass lagt til lufting. Bruker alt det på nytt, alt ble kjøpt nytt til S og er like fint uten flekker, oppkast eller noe.

Synes magen begynner å bli stor nå, jeg er særiøst mye større i uke 30 denne gangen.

Håper dere har en fin torsdagskveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: 31 uker :strix:

I dag måtte jeg kjøpe ny jakke.. Minusgradene er på vei og jeg får ikke lukket noen av jakkene mine. Så da fant jeg en sak på Lindex til 399,- det får duge de siste ukene. Tenkte jeg skulle droppe det, men det er nå en stund igjen og da orker jeg ikke fryse i 9 uker..

Får mange kommentarer vedr magen og at den er stor, noe den er.. Trøster meg med at jeg er 2 gangs og at lillemor sikkert er lang som sin far :rodmer: har tatt et 31 ukers bilde som jeg legger ved.

Håper alle har en fin kveld :nigo:

post-39613-13190_thumb.jpg

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er fin ♡ venter du en liten gutt?

Takk, nei det er ei lita søster iflg 3 ul'er.... Får håpe det stemmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine magen! Synes den er akkurat passe stor, jeg. Du er jo snart i mål, nå! :hoppe:

Takk, jada den er sikkert det.. Føler meg bare schwæær :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, nei det er ei lita søster iflg 3 ul'er.... Får håpe det stemmer..

Det har jeg vel lest tidligere når jeg tenker meg om :fnise:

Du har bare en typisk tuteguttemage, som veldig mange av mine venninner har hatt, så jeg prøvde meg på en sånn gjetning :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg vel lest tidligere når jeg tenker meg om :fnise:

Du har bare en typisk tuteguttemage, som veldig mange av mine venninner har hatt, så jeg prøvde meg på en sånn gjetning :fnise:

Ja, det har jeg nok.. Synes den er veldig stor men er nok litt bredere rundt hele magepartiet nå enn jeg var i svangerskapet med S.. Får inderlig håpe de ultralydene stemmer, ellers dåner jeg. Ikke det at vi ikke vil ha en lillebror altså, men nå er det liksom kjøpt inn en del i rosa til forandring fra det vi hadde sist..... Jeg kjøpte stativ til himmel i går, tenkte jeg skulle sy himmelen selv.. Evt få mamma til å hjelpe meg. Har noen hvite lette gardiner jeg aldri har brukt.. Lurer på om det kan brukes, får se litt :) har bestilt vognpynt, og smokkesnor med navn... Så da begynner ting å bli klart.. Har hatt litt vonde kynnere siste dagene, merker når jeg anstrenger meg.. I dag er en rolig dag i sofaen med strikk- og hekleaktiviteter :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle ønske jeg var litt mer kreativ. Selvfølgelig kan du bruke noen gamle lette gardiner. Du må ta bildet når du er ferdig!!

Kjenner til anstrengelseskynnere det er ikke noe gøy! Da er det bare å høre på kroppen og ta det med ro!

Kos deg med strikking og hekling. Jeg skal møte en venninne på lunch før jeg skal prøve å få ryddet litt i noen klær.

Herregud jeg er 36+0 i dag :bond::rodmer::daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg var litt mer kreativ. Selvfølgelig kan du bruke noen gamle lette gardiner. Du må ta bildet når du er ferdig!!

Kjenner til anstrengelseskynnere det er ikke noe gøy! Da er det bare å høre på kroppen og ta det med ro!

Kos deg med strikking og hekling. Jeg skal møte en venninne på lunch før jeg skal prøve å få ryddet litt i noen klær.

Herregud jeg er 36+0 i dag :bond::rodmer::daane:

Ja, skal legge ut bilde hvis det blir noe å legge ut bilde av :sjenert:

Ja, tenk 36 uker.. Da er du et stykke foran meg i løypa.. Er det lenge siden du merket de første "vonde" kynnerene? Jeg har merket forskjell bare siste uka, halvannen.. Husker ikke helt når det begynte sist..

Håper du får en koselig lunsj med venninne :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal legge ut bilde hvis det blir noe å legge ut bilde av :sjenert:

Ja, tenk 36 uker.. Da er du et stykke foran meg i løypa.. Er det lenge siden du merket de første "vonde" kynnerene? Jeg har merket forskjell bare siste uka, halvannen.. Husker ikke helt når det begynte sist..

Håper du får en koselig lunsj med venninne :nigo:

Jeg har slitt med kynnere gjennom hele svangerskapet. Men det toppet seg vel i sommer, da jeg var rundt 18-20 uker. Så ble det bare værre og værre, helt til jeg innså at jeg måtte kutte all fysisk og psykisk stress og aktivitet. Så nå går det stort sett greit, men jeg kjenner det med en gang jeg anstrenger meg litt for mye eller blir litt ivirig med husvask eller bæring av handleposer. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 32 uker :strix:

UL i dag, vekstkontroll som jeg ble satt opp på ved ord ul. Alt fint! Lillemor er 1% over gjs, estimert til 1850 gr og vokser fint :rodmer:

Litt godt å tenke på at neste gang vi kjører veien til sykehuset er det antakelig fødsel på gang.. Dagene går fort, jeg er sliten - men det går fint. Har hatt ei vaskeøkt nå på formiddagen. Merker kynnere og div smerter, men det er helt vanlig. Husker det fra sist og. Har begynt innspurten med lillemor sitt rom. Maling og innredning er det som er igjen, har ikke stresset med den slags :sjenert:

Håper alle har en fin fredag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...