Gå til innhold

Så var vi 4 - de livlige dagene våre :)


sommerfuglen1982

Anbefalte innlegg

Siden jeg måtte settes i gang og det gikk sykt tregt så komme jeg ikke til å stresse neste gang, blir sikkert å nekte å dra på sykehuset når jeg burde :fnise: Vil være mest mulig hjemme om jeg ikke må settes igang igjen, sykehus er kjedelig.

Jeg er ikke så ofte inne her lenger så går kanskje glipp av at hun kommer så masse lykke til! :kose: Men følger litt med da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden jeg måtte settes i gang og det gikk sykt tregt så komme jeg ikke til å stresse neste gang, blir sikkert å nekte å dra på sykehuset når jeg burde :fnise: Vil være mest mulig hjemme om jeg ikke må settes igang igjen, sykehus er kjedelig.

Jeg er ikke så ofte inne her lenger så går kanskje glipp av at hun kommer så masse lykke til! :kose: Men følger litt med da :)

Skjønner det da.. Men husk på at ingen fødsler er like, ei heller selv om det er samme kroppen som "utfører"..

Tok bare 5-6 timer på meg sist.. Jm advarte om at ratt kunne vi regne halve.. Vi bruker i underkant av 1 t til sykehuset.. 45 min ved effektiv kjøring, i tillegg er det heftig veiarb på strekningen og ofte stengninger.. Ooog vi skal levere S til de som kan passe han den dagen/natta lillemor finner ut at hun er klar... Mamma'n stresser seg litt opp pga det mao :sjenert:

Nei, er ikke så mye inne jeg heller.. Men takk for lykkeønskninger :rodmer: Håper du koser deg med advent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sjuk, eller nesten frisk da, omgangssyka. Vært mye sjuk siden gutten begynte i barnehagen. Jeg og han, ikke mannen :P Var det sånn hos dere? Har dessverre ikke mye adventfølelse eller julestemning, håper dere har det bedre, er jo spennende dette ;)

Er det ikke vanligst at fødslene er like for samme person? Selv om de kan bli forskjellige. Må være nervepirrende med 1 times reising, vi bor 10 min unna sykehuset. 2-3 timer i fødsel høres herlig ut, skal bestille det neste gang :fnise: Håper du slipper en lang fødsel iallfall men såpass at dere rekker sykehuset :)

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sjuk, eller nesten frisk da, omgangssyka. Vært mye sjuk siden gutten begynte i barnehagen. Jeg og han, ikke mannen :P Var det sånn hos dere? Har dessverre ikke mye adventfølelse eller julestemning, håper dere har det bedre, er jo spennende dette ;)

Er det ikke vanligst at fødslene er like for samme person? Selv om de kan bli forskjellige. Må være nervepirrende med 1 times reising, vi bor 10 min unna sykehuset. 2-3 timer i fødsel høres herlig ut, skal bestille det neste gang :fnise: Håper du slipper en lang fødsel iallfall men såpass at dere rekker sykehuset :)

Isj, det er slitsomt.. Sykdom etter bhgstart opplever nok de fleste ja.. Vi har vært ganske heldige.. S begynte bare 40% i bhg i starten.. Var litt syke, men ganske lite sammenlignet med mange andre.. Går seg nok til etterhvert som immunforsvaret bygger seg opp. Er sikkert logisk at mamma får mye av basillene, spes om du har mye av omsorgen for han ved sykdom.. Vi fikk vel stort sett det han dro med seg hjem begge to :sjenert:

Tja, jeg har hørt at samme person ofte opplever veldig forskjellige fødsler.. Men jeg snakker jo ikke av erfaring selv (enda...) mamma har 3 barn, og sier at alle 3 var veldig forskjellige.. Jeg føler på meg at mine kan bli ganske like, kjenner igjen en del av vondtene fra tiden før sist i allefall... Husker første ordentlige rie kl 0.26 fra sist... Kommer til å kjenne glatt igjen den smerten om den kommer denne gangen.

Har ikke gruet meg til fødsel sånn spes hittil, men jammen begynner det å komme..... Søren åh, føler mer og mer på det for hver dag som går :sjenert: håper det forsvinner så fort det hele er ett faktum!! Nå vet jeg liksom hva jeg går til, sist var det blanke ark og første gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan føler du deg nå? Poppeklar? ;)

Hehe... Hadde litt vondter i natt, men det dabbet av.. Formen i dag har vært ok.. Jeg har holdt på med husarbeid og litt juleforberedelser.. Lurer på når lillemor har lyst til å treffe oss altså :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isj, det er slitsomt.. Sykdom etter bhgstart opplever nok de fleste ja.. Vi har vært ganske heldige.. S begynte bare 40% i bhg i starten.. Var litt syke, men ganske lite sammenlignet med mange andre.. Går seg nok til etterhvert som immunforsvaret bygger seg opp. Er sikkert logisk at mamma får mye av basillene, spes om du har mye av omsorgen for han ved sykdom.. Vi fikk vel stort sett det han dro med seg hjem begge to :sjenert:

Tja, jeg har hørt at samme person ofte opplever veldig forskjellige fødsler.. Men jeg snakker jo ikke av erfaring selv (enda...) mamma har 3 barn, og sier at alle 3 var veldig forskjellige.. Jeg føler på meg at mine kan bli ganske like, kjenner igjen en del av vondtene fra tiden før sist i allefall... Husker første ordentlige rie kl 0.26 fra sist... Kommer til å kjenne glatt igjen den smerten om den kommer denne gangen.

Har ikke gruet meg til fødsel sånn spes hittil, men jammen begynner det å komme..... Søren åh, føler mer og mer på det for hver dag som går :sjenert: håper det forsvinner så fort det hele er ett faktum!! Nå vet jeg liksom hva jeg går til, sist var det blanke ark og første gang....

Nå er det ikke så lenge igjen :sol: Naturlig å grue seg, men det blir fort glemt når det er i gang, - og når det er overstått. :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu hei hvor det går.......

Stillstand ro her gitt, mamma'n begynner å bli litt stresset........ Jeg har jo innerst inne "planlagt" å få ut lillemor før jul og rekke hjem innen 24 :sjenert: Vet at jeg ikke kan styre dette uansett altså, men.... NÅ begynner du å få det travelt for å rekke å se julenissen lillesøster, sa S i går :fnise:

Vasker og suller og holder på hver dag.. Eneste jeg oppnår er kynnere og nedpress av en annen verden :lur: spennende dette her :sjenert: Har ikke lyst til å sitte på sykehuset mutters alene den 24 altså, så nå er det snart så :humpe: må testes ut (dette har overhodet ikke fristet, men snart må det bare testes tror jeg) :sjenert::lur: :oppgitt:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) her er en liten skatt hjertelig velkommen, selv på selveste juleaften til og med :)

Termindag er her :strix: begynner å lure på om lillemor er i ordentlig nissejente?! Hååååper så inderlig hun vil komme før 24 :ber:

Endret av sommerfuglen1982
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drister meg til å poste ett siste magebilde, tatt på morran i dag (UL-termin).

Nå er det snart så lillemor henger nedpå knea mine :sjenert:

I dag er det vasket, ryddet og pyntet i sommerfuglhuset. Om lille venter med å komme til etter 24 er vi rekordtidlig ferdig for en gangs skyld..

Håper alle har en fin bittebitte lille juleaften :nigo:

post-39613-0-55746300-1419166323_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ser poppeklar ut! :nigo:

Hehe, tydeligvis samme åssen jeg ser ut når lillemor har så utrolig gooooood tid :sjenert::lur:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oj flott og stor mage :hjertesmil: Min var aldri så langt ut

Stor mage her i gården nå ja... :sjenert:

Spent på hvor stor leieboern er og.... Håper hun ikke er gigantisk :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...