Gå til innhold

Så var vi 4 - de livlige dagene våre :)


sommerfuglen1982

Anbefalte innlegg

Fin helg :nigo:

Flott 17 mai, herlig vær og en kjempe blid og god S... :)

Jeg har tatt ting i mitt tempo denne helgen, veldig greit :nikker: Dater med h*n i magen flere dager har gjort nå, er så fint og høre hjerteslagene :hjerte::rodmer: Mamma'n får sove så godt etter å ha hørt litt :strix:

Håper alle får ei fin uke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare en liten tur innom :vinke:

Så fint at du har en mann som er så flink til å hjelpe til hjemme når du trenger å fokusere litt ekstra på deg selv. Godt å ha mulighet til å høre hjertelyden når du har vært gjennom to SA/MA. Skjønner man trenger en liten ekstra trygghet.

Håper du så langt har hatt en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelyd :rodmer: Skal du flytte dagboka di til graviddagbøkene snart? Eller litt skummelt ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten tur innom :vinke:

Så fint at du har en mann som er så flink til å hjelpe til hjemme når du trenger å fokusere litt ekstra på deg selv. Godt å ha mulighet til å høre hjertelyden når du har vært gjennom to SA/MA. Skjønner man trenger en liten ekstra trygghet.

Håper du så langt har hatt en fin uke!

Hei!

Ja, det er litt betryggende.. Har begynt å treffe rett på h*n nå, så har fått litt trening :) hadde i utgpkt tenkt det var fint å ha det for kommende storebror sin del etterhvert, men mamma'n bruker den visst flittig selv allerede :)

Skal følge med videre hos deg :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelyd :rodmer: Skal du flytte dagboka di til graviddagbøkene snart? Eller litt skummelt ennå?

Ja, kan vel flytte snart... Men åssen gjorde jeg det igjen?? Husker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan vel flytte snart... Men åssen gjorde jeg det igjen?? Husker du?

Du må spørre en av administratorene om å gjøre det, jeg spør alltid Tekola om hjelp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må spørre en av administratorene om å gjøre det, jeg spør alltid Tekola om hjelp ;)

Okei, og hvordan spør man om hjelp? Herlighet, er nok ikke akkurat erfaren på kg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, og hvordan spør man om hjelp? Herlighet, er nok ikke akkurat erfaren på kg :gjeiper:

Du kan enten sende en PM, eller så lager du bare et nytt emne i "Ris, ros og spørsmål" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da var dagboken flyttet :)

Vi har en fin og rolig helg. S og jeg er hos mamma og mannen er opptatt på jobb.

Formen min er helt ok, spise ofte og opp på do på natta.. Sliten etter S er i seng, da er det beina høyt, kald drikke og full relax :)

Fikk kjøpt meg litt tøy i går, litt skummelt å handle gravidtøy synes jeg enda men trenger jo endel fremover.. Sommer og sol og voksende mage, stikk motsatt av sist da jeg kunne kamuflere meg i store gensere (termin juli - desember denne gangen).... Men det går fint :)

Håper alle har en fin søndag, vi skal kose oss i herlig sommervær :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Lenge siden sist... Har vært sløv på dagbokfronten. Har vært travelt siden sist, vi har gått inn i juni og jeg er snart passert 12 uker :rodmer: har lyttet litt på lille sprell i dag.. Fin lyd :)

Hadde tenkt litt på en ul i uke 12, men nå ser det ut til at vi ikke bestiller.. Jeg hører hjertet regelmessig med angelsound og vi skal på ord ul 1 juli..

Dagene ellers med S er fine.. Merker en 3 åring i hus, men det er nå mest fine stunder. Han er obs på magen min, spør om vi har bæbi i magene våre :rodmer: de skjønner så mye selv om vi ikke har snakket mye på det.. Føler det er litt riski, vil helst være sikker og ikke måtte skuffe..

Formen min er sånn passe om dagen. Jobber 100%, føler det er nok med alt det andre jeg skal holde orden på.. Men må holde ut til ferien i allefall..

Håper alle har en fin tirsdagskveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei:D

Jeg skal nok lese meg litt tilbake i dagboken din i morgen når jeg er ferdig på jobb og har tid! Gleder meg til å følge deg :D

Hilsen hun med desemberspire også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 12 uker :strix:

Jubler for en milepæl.. Godt og komme seg over 12 uker. Har hatt litt murringer i det siste, men hører hjertet dundre og svosje og slå, så jeg må bare slappe av og tenke at alt er fint :nigo:

S har forstått at magen vokser og sier det er bæbi der.. Vi har ikke snakket mye om det til han men han skjønner nok mer enn vi tror. Synes det er litt riski, men når han skjønner det selv så er det ikke mye og få gjort.

Har begynt og tenke på strikking og handling...... :sjenert: tenker jeg venter til vi har vært på ul.. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Så deilig å kommer over den milepælen! Gratulerer :strix:

Når fortalte du storebror første gang om den lille i magen? Jeg gleder meg veldig til å se hennes reaksjon. Tenkte i utgangspunktet å fortelle i uke 12 når det antagelig ikke er noen hemmelighet for andre lenger.

Nå kan du forhåpentligvis bare kose deg fremover - 2. trimester er jo gjerne den aller beste; magen vokser (men ikke altfor stor), det er ikke noen hemmelighet lenger, man har gjerne litt mer energi, og man kan etter hvert kjenne de første sparkene :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: Så deilig å kommer over den milepælen! Gratulerer :strix:

Når fortalte du storebror første gang om den lille i magen? Jeg gleder meg veldig til å se hennes reaksjon. Tenkte i utgangspunktet å fortelle i uke 12 når det antagelig ikke er noen hemmelighet for andre lenger.

Nå kan du forhåpentligvis bare kose deg fremover - 2. trimester er jo gjerne den aller beste; magen vokser (men ikke altfor stor), det er ikke noen hemmelighet lenger, man har gjerne litt mer energi, og man kan etter hvert kjenne de første sparkene :hjerte:

Tusen takk :rodmer:

Vi var på tidlig ul i uke 8, da så han bildet og sa bæbi???? Sambo hadde omtrent falt av stolen og nikket.. Og så ser han vel at magen vokser, men vet ikke helt om han skjønner?! Er litt artig da :) sikkert greit og fortelle i uke 12.. Moro og se reaksjonen! :rodmer:

Ja, jeg håper formen blir bra i 2 trimester. Er sliten nå pm dagen, 100% jobb og S og hus og hund blir mer enn nok for meg. Håper og safe inn til ferien, og se an etter det.. Er formen din ok?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk :rodmer:

Vi var på tidlig ul i uke 8, da så han bildet og sa bæbi???? Sambo hadde omtrent falt av stolen og nikket.. Og så ser han vel at magen vokser, men vet ikke helt om han skjønner?! Er litt artig da :) sikkert greit og fortelle i uke 12.. Moro og se reaksjonen! :rodmer:

Ja, jeg håper formen blir bra i 2 trimester. Er sliten nå pm dagen, 100% jobb og S og hus og hund blir mer enn nok for meg. Håper og safe inn til ferien, og se an etter det.. Er formen din ok?

:klemmer:

Så gøy da! Har han sagt det i barnehagen?

Formen min er fin, takk :) Er jo bare 5 uker gravid, så lite symptomer enda :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy da! Har han sagt det i barnehagen?

Formen min er fin, takk :) Er jo bare 5 uker gravid, så lite symptomer enda :) .

Nei, tror ikke han har sagt det i bhg.. Har ikke hørt noe om det fra noen i allefall ;) da kommer det nok snart flere symptomer.. Jeg var allerede ganske kvalm i uke 5 har jeg skrevet.. Det var i påsken :rodmer: skal følge med inne hos deg, er bare litt dårlig til å legge igjen spor.. :sjenert: Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for å ha passert 12 uker :hoppe: Koselig at storebror er så opptatt av babyen, blir spennende å høre om han syns det er like moro når minien blir født :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for å ha passert 12 uker :hoppe: Koselig at storebror er så opptatt av babyen, blir spennende å høre om han syns det er like moro når minien blir født :fnise:

Takk!

Ja, vi får håpe det.. Tror faktisk at det vil bli veldig bra, for han er til tider litt ensom som eneste barn i huset her (føler jeg)... Han koser seg med mye oppmerksomhet alene, men jeg ser at han ser langt etter de som er to når vi treffer vennepar som har 2 :rodmer: tror han vil bli en super storebror :hjerte: (selvom litt sjalusi sikkert ikke er til å unngå) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...