Gå til innhold

Så var vi 4 - de livlige dagene våre :)


sommerfuglen1982

Anbefalte innlegg

Jeg var en prøver, i alle fall :fnise: Nesten 11 uker på vei, så bønna på ultralyd i forrige uke :)

Åh, så koselig.. Gratulerer :rodmer::strix:

Da er det bare å begynne å glede seg og planlegge :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Starter opp vi også nå sommerfuglen, håper det klaffer for oss begge på første runde! Jeg starter på medisiner neste uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter opp vi også nå sommerfuglen, håper det klaffer for oss begge på første runde! Jeg starter på medisiner neste uke ;)

Åh, spennende Pusilus :rodmer:

Hadde vært stas med klaff, hvertfall før jul tenker jeg da... :sjenert: håper dere lykkes med neste forsøk! Tenk så stas med jul, familiekos og spire i magen :rodmer: Vi krysser fingrene for at vi er de heldige nå neste pp :strix:

Håoer dere har en fin fredagskveld og helg, Pusilus :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med prøving! Masse lykke til :)

Takk :rodmer: går inn i det med tusen sommerfugler i magen.. Fikk en støkk, men håper det kan gå bra denne gangen :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke så vanlig å miste mer enn én gang, så vi får satse på at du har gjort unna din del av statistikken nå :) Håper det går fort å bli gravid igjen og at du slipper å være altfor redd i begynnelsen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper at vi begge får klaff før jul! Det var vel ikke så voldsomt stas med jul da jeg gikk med Lita. Kvalme/oppkast og jul er ikke kompatibelt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at vi begge får klaff før jul! Det var vel ikke så voldsomt stas med jul da jeg gikk med Lita. Kvalme/oppkast og jul er ikke kompatibelt:(

Hehe, sant nok... Jeg kan si meg enig, men tenker at det er verdt det :rodmer: klarer en jul uten lyst på julemat om det kan resultere i noe såå fint :nigo:

-------

Nå har tanta reist sin vei :strix:

Tipper det blir litt :humpe: denne uka og til helga.. Usj, kjett med planlegging men :sjenert: prøver å ikke tenke for mye nå..

Vet bare at jeg skal ta det litt rolig mht trening i ukene fra el til ikm.. Har sikkert ikke så mye å si, men sist med MA jogget jeg nesten daglig i den perioden.. Var jo ikke da det gikk galt, men uansett :sjenert:

Håper alle har hatt ei fin helg, jeg har kost meg på fjellet med gutta og bikkjene :rodmer:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Innom med en liten oppdatering :)

Pos EL test i dag.. Vi har satset på samme oppskrift som sist, med :humpe: annenhver dag.. Så får vi se om det gir resultater :lur:

Uka går fort, jeg har vært flink med trening men har tatt pause nå, tenker å vente frem til tanta evt dukker opp.

Håper dere har en fin mandagskveld :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk!

Blæh, ikke noe stas med dpo-land når jeg er såå iverig :sjenert:

Har hatt murring, svakt ømme brystvorter og noen ilinger mot ryggen.. Men, jeg vet jo at det har vært for tidlig når jeg har kjent på det :sjenert:

Kjenner på at det er trått med ny runde nå, jeg som nettopp var blitt gravid osv.. Tungt :(

Har IKM neste helg, søndag muligens..lørdag eller søndag. Blir spennende, men kan vel ikke heeelt si at jeg har allverdens tro. Vet vi traff på EL, men det er jo ikke bestandig det lykkes selv om man treffer.

Må prøve å stålsette meg denne uka, prøve å glemme det noen dager. Håper dere har en fin helg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sommerfuglen!

Spennende dager gitt! :) Tror nesten at hvis prøvere hatt fått 10 000 for å IKKE kjenne på symtpmene, selv da hadde de ikke klart det. Man leter og leter.. symptomjakt er spennende!

Så trist å lese om spontanaborten du måtte gjennom! Og så bra at du klarer å beholde en takknemlighetsfølelse oppi det hele, sette pris på det man har ;)

Skjønner godt at det må være merkelig å gå fra gravid til prøver- uten at du har fullgått svangerskapet og har et nytt barn i huset. Mye hormoner og endringer osv på kort tid.

Lykke til med prøvingen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for det Pasjonsblomst :) ja, det er en evig greie det der :rodmer:

MA var en guffen opplevelse, men jeg er på rett vei nå og føler jeg klarer å fokusere på positive og fine ting nå om dagen :)

Har ikke heelt tro på at det har lyktes denne gangen.. Litt symptomer etter middag i efta, men vanskelig å si. Tror det er IKM på søndag / mandag.. Ikke sikker på om jeg skal teste før evt etter mandag??

Svake symptomer kan nå være:

-tørr, rar smak i munnen

-"rennende følelse" - som at mensen har kommet fossende

-svakt ømme bryst

-murringer og leamus / rykkninger i magen..

Bah, det er skumle dager nå.. Regner med at TR kommer til uka, så tar jeg noe annet som bonus evt.

Fin onsdag til alle :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dagene snegler seg avgårde....

Jeg måtte brenne av en test når jeg kom hjem fra

jobb nå i efta...... Ikm er i dag...

Jeg vet ikke jeg tør tro det, men... Det er en svak strek der???

:sjenert::rodmer: Er det sant??

post-39613-0-33912200-1384186763_thumb.j

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...