Gå til innhold

Hva har du på neglene nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I morgen tidlig skal jeg prøve min nyinnkjøpte Metal Madness fra Elf. Den ser bra ut i flasken i alle fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zaph: Den er dessverre ganske mye flatere på neglene. Jeg HOPPET da jeg så flaska, men den ble litt døll på neglene.. men fremdeles fin! Og veldig veldig god å påføre og tørker fort! :)

I dag er det OPI The Show Must Go On fra Burlesque-kolleksjonen på fingrene. I morgen blir det Deborah Lippmann Across the Universe - gleder meg nesten allerede! Fader den er fin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers er e.l.f sin Smokey Brown en knallfin brun en, rimelig også! :) Chocolate derifra er også brun, den er mer bjørnbrun da.. hvis du skjønner!

Heidila: Hvor kjøpte du det hjulet? :) Har en hel mengde slike jul, men de vannmelonbitene kom liksom aldri med.. sukk. :(

Her er det forresten tre lag med Lippmann Across the Universe! DE luksusproblemene når min kjære kommer og gir meg ei flaske med MAC Bad Fairy, men det ble altså blått i dag. :) Omringet av knallfine lakker jo!

Endret av MsFoster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er e.l.f sin Smokey Brown en knallfin brun en, rimelig også! :) Chocolate derifra er også brun, den er mer bjørnbrun da.. hvis du skjønner!

Heidila: Hvor kjøpte du det hjulet? :) Har en hel mengde slike jul, men de vannmelonbitene kom liksom aldri med.. sukk. :(

Her er det forresten tre lag med Lippmann Across the Universe! DE luksusproblemene når min kjære kommer og gir meg ei flaske med MAC Bad Fairy, men det ble altså blått i dag. :) Omringet av knallfine lakker jo!

ååh,beklager det husker jeg ikke :/ Det var på ebay, en negldesign butikk fra asia, men husker ikke hva selgeren het :/ Søk etter fruit nail design på ebay :)

Endret av Heidila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er e.l.f sin Smokey Brown en knallfin brun en, rimelig også! :) Chocolate derifra er også brun, den er mer bjørnbrun da.. hvis du skjønner!

Heidila: Hvor kjøpte du det hjulet? :) Har en hel mengde slike jul, men de vannmelonbitene kom liksom aldri med.. sukk. :(

Her er det forresten tre lag med Lippmann Across the Universe! DE luksusproblemene når min kjære kommer og gir meg ei flaske med MAC Bad Fairy, men det ble altså blått i dag. :) Omringet av knallfine lakker jo!

søker du på ebay etter nail art kommer det MANGE sånne hjul opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tusenvis av slike skiver.. men som regel følger det bare med halvparten av det som er på bildet også er den andre halvparten slike stygge smileys.. :fnise: Tror det går an å se liste over gamle kjøp da? Hvis ikke får jeg bare fortsette å lete! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XgaeN6C0pM:&tbnh=130&tbnw=108&prev=/images%3Fq%3Dopi%2Byou%2Bdon%2527t%2Bknow%2Bjacques%26um%3D1%26hl%3Dno%26sa%3DN%26biw%3D1280%26bih%3D680%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=387&ei=UqILTZbjFMy38gO3kO3ODQ&oei=UqILTZbjFMy38gO3kO3ODQ&esq=1&page=1&ndsp=29&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=71&ty=56"'>OPI

You Don't Know Jacques!

Fin, mørkebrun farge :) Har den på nå... nice :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Villrips

Jeg ombestemte meg, og har nå:

En white tip som kommer fra TCW (kjøpt på vita, hvis jeg ikke husker feil)

Light pink fra E.L.F. oppå der (for å gjøre det hvite litt mindre hvitt)

Og Seche vite top coat (elsk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Get a rose 4 me fra H&M.

Er ganske imponert over lakkene fra H&M. De varer lenge. De koster nesten ingenting og fargene er fine. De er også veldig lette å få av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Åh, jeg elsker Get a rose 4 me! Den ser deilig nude ut i innebelysning, og vakker rosa i dagslys. Er det mørkere ser det nesten ut som at neglene er revet av - heftig! :ler:

Er også imponert over lakkene fra H&M! Kjempebillige, sitter mer enn lenge nok for meg og jeg trenger (nesten alltid) kun ett strøk. :)

---

Bella's Chioce fra H&M i dag. Jeg er veldig glad i den. Tar meg selv i å plutselig legge den på neglene når jeg egentlig trodde jeg skulle bestemme meg for hvilken farge. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...