Gå til innhold

Hva har du på neglene nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Layeret litt i stad, skulle ha noe glitrende men diskret og spesielt.. kom frem til et lag Max Factor mini i rosa (elsker de lakkene! Må hamstre!), et lag OPI Teenage Dream og et lag OPI By Nicole Step 2 the Beat of my Heart. Dvs halvgjennomsiktige blekrosa negler med glitter i mange fine farger og et par rosa hjerter på hver negl. Herlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunt me down med black tag.. hmm.. hørtes litt spesielt ut, får se om jeg ikke prøver det en dag. :fnise: Men liker superknæsjfarger best. I dag blir det nok OPI Don't mess with OPI tenker jeg. :) Eller OPI Last Friday Night.. må ha et lite internvalg med meg selv først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikser ikke å legge fransk med Konad.. :fnise:

Hvorfor ikke? Du trenger ikke ta finger tuppen, du kan også legge nederst ved neglebåndet,,, det er veldig fint. Trening gjør deg til mester.

På tur til å legge Alessandro i Bombastic Brown, med magnet. :) Herlig effekt!

Psst - www.inquenails.com - slike minxwraps, finnes også i egne design og plaine farger. :) Nyoppdagelse her i gården, har allerede bestilt for kjempemye, tror nesten jeg må poste bilder når alt kommer. :fnise:

PS: Bruk gjerne rabattkode FXQZY8MI for 20% rabatt, går også med de tilbudene siden fører. :)

Er ikke dette ganske uhygenisk? Kan lett komme bakterier under denne vinyl wrappen der...

:tristbla: :tristbla: :tristbla:

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd både og, men har ikke pinnerette negler, så på noen fingre blir ikke resultatet bra uansett. Kan file og styre som bare det også, men blir ikke noe bedre. Har nå funnet min måte å legge fransk uansett da, heldigvis! :)

Og vel.. hvordan skal det komme bakterier under noe som er helt klint fast til neglen? :fnise: Er ikke av den typen som har på slikt til det begynner å åpne seg da.. lange negler i seg selv er ikke noen hygienefryd, men dersom en lager åpne lommer i wrappen ber en jo om bakterier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...