Gå til innhold

Hva har du på neglene nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hunt me down med black tag.. hmm.. hørtes litt spesielt ut, får se om jeg ikke prøver det en dag. :fnise:

Det ble egentlig ikke særlig pent. :ler: Hunt me down så bare skitten-grå og kjedelig ut og hele uttrykket ble flatt, men jeg forsøkte i alle fall! :)

I dag legger jeg enten Dust and diamonds (H&M) på nytt, eller Moody model (H&M), tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint:-) Hvor får man kjøpt dette??

på ebay bare fra best rated sellers, som sender toll-fritt i hele verden. Ba de dele opp pakken i to, da en hel en kom over 200 kr... får vente å se da...

Det var en stand på Stovner senter og jeg har mailen til han som diver med dette på kjøpesentere i oslo området... send pm om du vil jeg skal dele.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neon Green- BarryM Nail Paint

Fordi jeg skal på temafest senere, som Moder Jord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg la nettopp Dust & diamond, igjen! :sjenert:

Likte den når jeg kjøpte den, hatet den når jeg prøvde den første gang, angret på kjøpte og pakket den bort, prøvde en gang til etter en lang stund - og elsket den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la nettopp Dust & diamond, igjen! :sjenert:

Likte den når jeg kjøpte den, hatet den når jeg prøvde den første gang, angret på kjøpte og pakket den bort, prøvde en gang til etter en lang stund - og elsket den!

WÆÆÆÆÆÆÆH. Dette er skummelt! Kommer bokstavelig talt nettopp ut av badet etter å ha lagt på Dust & Diamond. Enten er den veldig vanlig eller så er dette er skikkelig rart sammentreff. Hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda Ava.. får håpe du snart kan ha på noe annet! :)

Her går det i Sally Hansen Miracle Growth som base samt OPI Catch me in your net over. Den er som The show must go on, bare i blått! ELSK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Violently Happy

Kjøpte en ny neglelakk i dag. IsaDora Doll Pink. Jeg var litt sånn- oy! skikkelig nude pink på en måte. Pleier helst å ha lyse farger og ikke så innmari rosa, menneh dette blir vel en vanesak. Jeg liker litt sånne feminine farger. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WÆÆÆÆÆÆÆH. Dette er skummelt! Kommer bokstavelig talt nettopp ut av badet etter å ha lagt på Dust & Diamond. Enten er den veldig vanlig eller så er dette er skikkelig rart sammentreff. Hehe :P

Haha, morsom tilfeldighet! :)

Nettopp lagt Hunt me down fra H&M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg på en neglelakk fra Accessorize nr. 003 Bronze. En illusion neglelakk som skifer farge etter lyset. Veldig holdbar! Irriterendes at accessorize i Norge ikke har make-up`en som tilhører merket :sur: Har kjøpt den i London.

Ellers har jeg mye Dior og Chanel, men de er ikke særlig holdbare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...