Gå til innhold

Hva har du på neglene nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dc nail polish 890(sølv støv)

med en grafitti nail top svart

Takk til -littleme- for innsperasjon til å bruke grafitti neglakken min igjen :)

Endret av mirandaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg fransk manikyr, laget den med et sett fra dior med en ren hvit, lett rosa(108 coconut) og top coat. De tørker fort!

Før i dag hadde jeg chanel 509 paradoxal fra før i uka :) elsker elsker elsker paradoxal! Skal kjøpe mer i tilfelle de slutter å selge den. Føles nakent med fransk manikyr eller lyse farger nå siden jeg har brukt den så mye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vanlig nude neglelakk i dag! Forventer noen jobbintervju i de dagene framover, så vil ikke ha neglelakk som er flasset av litt når jeg sitter der :sjenert: det kan fort skje på vei nedover :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkel fransk mani i dag. Ser råbra ut på avstand, men jeg er for ustø på hånda.. blææ. :sjenert:

Jeg bruker OPI Nail Envy som basecoat (eBay) og Seche Vite som topcoat (feelunique) - kunne ikke vært mer fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den svarte grafitti-lakken fra Isadora i dag, tenkte å teste den i dag. :) Tipper jeg bruker Miss stoneheart eller Blue my mind fra H&M under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barry M sin Dusky Mauve. Dead on dupe av Chanel Paradoxal, bare til en brøkdel av prisen. Studentvennlig.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den svarte grafitti-lakken fra Isadora i dag, tenkte å teste den i dag. :) Tipper jeg bruker Miss stoneheart eller Blue my mind fra H&M under.

Utrolig kult med gull-glitter lakk under. Får tiger-gull negler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig kult med gull-glitter lakk under. Får tiger-gull negler :)

Kult! Har nettopp bestilt lakk i gull-glitter, så da skal jeg prøve! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg på først en nesten blank/rosa tone som grunning.

Deretter la jeg på Estee Lauder - Fuchsia, også en enkel blank en over til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjernet nettopp H&M It's Genious M med et lag Lippmann Happy Birthday og satte på H&M Miss Stone Heart. Bjuuutiful. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Villrips

E.L.F. Plum og Seche Vite topcoat.

Takk til Ms Foster for tips om top coat og base coat :)

Kan jeg få tak i OPI Nail Envy andre steder enn ebay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper Nail Envy på evilbay, funker egentlig greit nok. :) SV har dem jo på feelunique, men enkeltflasker har en tendens til å bli rimeligst på evilbay.

I dag er det e.l.f metal madness med Viva la diva sin 72 over.. ba min kjære beskrive fargen.. "Det er grått med.. grønt.. og rosa.. og lilla.. og blått.. og gult" osv.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...