Gå til innhold

Jakten på en liten spire!

Shasna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GRATULERER så mye!! :strix: Og du som trodde du ikke var gravid! For en bra start på helgen!! :nigo: Ble glad på dine vegne, jeg nå!! :biggrin::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen!!

MEN!!! Jeg tok en test til i går kveld før jeg la meg, og den sa "ikke gravid" ???? :klø: Skjønner absolutt ingenting! Begge testene var jo digitale fra CB.. er ikke de rimelig sikre da? Går det virkelig ann å få falsk positiv...?

Gir opp jeg altså.... Har kjøpt enda en test, og den tas i morgen tidlig.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojojoj.... Her inne var det spennende :popcorn:

Sniker inn en liten gratulasjonshilsen i og med at du har hatt en positiv test.... :blomst:

Kommer en tur innom i morgen for å følge med i utviklingen :popcorn:

Dette må jo være et godt tegn.. :klemmer:

Endret av arven1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør ta testen om morgene, da konsentrasjonen av hcg er høyest, og det er lenge siden man har vært på toalettet da. Det er vel sikkert såpass tidlig enda, at den ikke slår ut når som helst. Tenker den er positiv igjen i morgen tidlig jeg!! :klem:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk arven1 :klem:

Håper du har rett MonThe :klem:

Fikk ikke tatt testen i dag tidlig, var i halv-svime og hadde det litt travelt :fnise: Frister å ta den neste gang jeg må på do... eller er det best å vente til i morgen igjen kanskje? :sjenert:

Jeg synes fortsatt det er rart at jeg ikke har noen symptomer. Har ikke tegn til ømme pupper en gang! :klø: Det har i alle fall vært et sikkert tegn ved de andre svangerskapene mine.. Ja, jeg vet.. ingen svangerskap er like. Men jeg kunne da i alle fall ha kjent et lite tegn da.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant Virre, men husker bare med de to andre. Da hadde jeg ømme pupper nesten med en gang... :sjenert:

Håper virkelig at testen lyser mot meg "Gravid + uker" i morgen tidlig!! Sjansen er vel liten for at den første var falsk positiv kanskje.... Hvis det likevel viser seg å være falsk positiv, kommer jeg til å bli så skuffa!

Men men.... Tror jeg hopper til køys. Tiden går jo så mye fortere til i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tegn til ømme pupper en gang! :klø: Det har i alle fall vært et sikkert tegn ved de andre svangerskapene mine.. Ja, jeg vet.. ingen svangerskap er like. Men jeg kunne da i alle fall ha kjent et lite tegn da.... :sjenert:

Første gangen jeg var gravid hadde jeg superømme pupper noen få dager etter EL. Denne gangen kjente jeg absolutt ingenting, før en stund etter IKM og positiv test.

Sov godt!

:klemmer:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen gode nyheter her i gården... Tok en til: "ikke gravid". Også fikk jeg TR i løpet av dagen. Så den første var nok feil... i og med at den var negativ noen timer etterpå! Dumme test! De kan da ikke tulle slik med en prøver!! :kjefte:

MEN! Jeg tar det ikke så tungt at tanta kom... for jeg har jo egentlig venta på det i flere måneder nå. Så jeg håper at kroppen min endelig er i balanse, så jeg satser på desember!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig, Shasna.. Det var akkurat det som skjedde meg! Fikk en positiv, så fikk jeg negative og TR. At det går an å tulle sånn :snurt: Men da får vi heller heie på desember :hoppe: DA får det ikke bli noe tull :kjefte::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig, Shasna.. Det var akkurat det som skjedde meg! Fikk en positiv, så fikk jeg negative og TR. At det går an å tulle sånn :snurt: Men da får vi heller heie på desember :hoppe: DA får det ikke bli noe tull :kjefte::klem:

Nei, da får det ikke bli noe tull :kjefte: Vi heier på desember :duskedame:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dumme,dumme testen :kjefte: Godt at du takler det greit da :klemmer: Huff og huff, skjønner ikke at det er mulig jeg..

trodde ikke at det gikk an å få falsk positiv test..

Det er ikke noe annet å gjøre nå enn å :duskedame::duskedame: på desember.

:hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, at det går an!! Du må ta kontakt med Clearblue og si ifra!! Dumme, dumme testen, og dumme dumme TR!!! :tristbla: Og føler meg litt dum jeg og, som var så sikker på dine vegne :sjenert:

Meeen, jeg slenger med med på desemberheiinga, og slenger ut bøttevis med babystøv med det samme; :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arven: Trodde heller ikke det var mulig å få falsk positiv egentlig. Men jeg var jo egentlig sikker på at jeg ikke var gravid.. Regner med at jeg kjenner kroppen min etter 1,5 svangerskap :) Vi får heie på desember vi :duskedame:

MonThe: Frister å ta kontakt med Clearblue, men kommer vel ingen vei... Bare legger det bort og prøver på nytt! Men kanskje jeg heller skal gå til innkjøp av en eggløsningstest? :fnise: Takk for babystøv! Jeg tar i mot alt jeg får!! :klem:

------------------------------------------------

For en herlig dag! Fri i dag... har vært på treningssenteret og hos fysio. Vurderer å melde meg inn på treningssenteret her, for jeg må jo fortsette å trene da jeg er ferdig hos fysio :) Kjenner det gjør så godt å kjenne at formen gradvis blir bedre! Da blir jeg i så godt humør! Og i dag har jeg en sånn dag... Klarte mer høyde og motstand på ellipsa enn jeg har greid tidlgere :hoppe: Er ikke så mye som skal til for å bli i bedre humør :fnise:

Ellers har jeg lasta ned en "menstruasjons-kalender" på telefonen min, så nå kan jeg følge med på forventet EL + TR... og samtidig legge inn både symptomer, temp, plager fra dag til dag :) Får litt mer oversikt da! Er man prøver, er man prøver... :sjenert:

Nå kommer snart snuppa hjem fra barnehagen, så må gjøre ferdig middagen. Lavkarbo'n min går jo rett i dass... jaja, får tro det blir likar i morra!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Shasna! :goodbye:

Slenger meg innom her jeg! Kjekt å følge med på flere prøvere. Også er det ikke så lenge siden du har startet, så da slipper jeg å pløye gjennom 50 sider. :fnise:

Men så utrolig teit test da!! Hadde blir kjempeirritert om det var meg altså. Men vi får heie på desembergjengen! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frister å ta kontakt med Clearblue, men kommer vel ingen vei... Bare legger det bort og prøver på nytt! Men kanskje jeg heller skal gå til innkjøp av en eggløsningstest? :fnise: Takk for babystøv! Jeg tar i mot alt jeg får!! :klem:

Kommer vel ikke akkurat noen videre, men kan være greit å gjøre de opperksomme på feilen? Og kanskje sender de deg en drøss med eggløsningstester isteden, som "plaster på såret"? ;) Synes selv ELtester har vært veldig gode å ha -- noen uker har EL vært opp til en uke forsinket, og det har vært greit å vite ;)

Håper du har en fin dag! :klemmer:

..legger igjen litt babystøv når jeg først er her :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klemmemassepåsnuppami*

Da er det desember next for oss begge!! Kjenner at tanta er på vei her også..håper bare sambo kommer hjem før den kommer, hehe :)

Må ha oss en skravlekveld snart :)

Nattinatt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...