Gå til innhold

Jakten på en liten spire!


Shasna

Anbefalte innlegg

Rutiner og mann og barn og hus og sånt trenger aboslutt ikke være kjedelig :)

Håper at 2011 bringer med seg en spire til dere, imellomtiden får du holde oss oppdatert på hus, jobb og gubben og sånt! :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Har gitt opp hele prøvinga.... og derfor er jeg heller ikke så aktiv her... :(

Syklusen min er fortsatt ustabil.... trodde den var i ferd med å bli i orden sist, for da gikk det bare 30 dager som før. Men nå er jeg snart oppi 70 dager!! :tristbla: I tillegg har jeg fått en del andre plager... åååå! som jeg føler meg som en stor hypokonder innimellom. Er ikke noe greit at kroppen ikke fungerer som den skal!! Jeg vil bare ha tilbake en normalt-fungerende kropp... bekymret blir jeg også for hva som feiler meg... jaja.. ikke akkurat noe positiv oppdatering det her. Jeg kommer nok tilbake en vakker dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange mange maaaange klemmer til deg

Har ikke glemt å svare deg på fb altså, Men pcn min streika da jeg skulle gjøre det:( Men det blir!

Hang in there 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig at du titter innom Skytte-vennen :)

Har endelig fått TR på besøk... kalenderen min gikk dukken, men tror jeg kom på dag 74!! Jeg håper VIRKELIG at kroppen min bare hoppet over siste TR, så det blir normalt fra nå av... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, endelig!! Ja det håper jammen jeg også. Må virkelig håpe du havner på rett kjør nå:) Unner deg så virkelig å komme i gjenge og få en ny spire 

Krysser alt for deg vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du titter innom Skyttevennen min :)

Er spent på hvordan syklusen er denne gangen.. Håper virkelig den er i orden nå! Men uansett har jeg fått time til gyn, spent på hva de finner ut av der! Ellers ikke mye nytt her i gården..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, men da skjer det i alle fall noe! Og det er jo bra:)

Håper det blir orden på syklus og kropp nå snart. Det har du virkelig fortjent 

Klart jeg må innom deg, du er jo supersnuppa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Hvordan går det? Har du vært hos gyn? Spent på hva de finner ut..

Tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...