Gå til innhold

Jakten på en liten spire!


Shasna

Anbefalte innlegg

Da er det dags for en prøverdagbok! Endelig!! :hoppe:

Har ventet et halvt år på dette! Så nå om dagen går jeg og venter på TR, så jeg kan begynne i PP1 for fullt. Hadde egentlig regna med at TR skulle vært her for en uke siden (nei, jeg er desverre ikke gravid..), men den dukker jo ALDRI opp!! Dette blir nok en lang syklus, er jo ikke et eneste tegn til at den skal dukke opp jo! :sukk:

Har barn i fra før. Snuppa mi ønsker seg så en liten baby.. Håper virkelig det klaffer fort. Jeg kan være en utålmodig sjel, men skal PRØVE å ikke stresse :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen TR i dag heller... begynner å bli skikkelig utålmodig! :sukk: og det hjelper vel ikke akkurat det heller.

Merker at jeg er litt ute av dagbokskrivinga. Er gammel bruker med ny pels, var en svært ivrig dagbokskriver for noen år siden. Har rett og slett glemt hvordan det er å skrive dagbok.. :fnise: Det kommer seg vel etterhvert tenker jeg. Må bare venne meg til de først!

Sitter og venter på at lillemor skal komme hjem. Hun er hos besteforeldrene sine i dag, pleier å være tilbake til barne-tv... :)

Ellers skal jeg koooose meg i godstolen resten av kvelden. Fyr i peisen og varmt drikke... deilig! Høsten er da i grunn en fin årstid det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med ny prøveperiode :)

Hvor gammel er den lille jenta di?

Selv er jeg helt fersk prøver, med EL rett rundt hjørnet. Spennende dette her :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Takk Ripsy! Så koselig med besøk her inne! velkommen skal du være :) Jenta mi er 4 år, ei bestemt ung frøken :fnise: Så spennende med EL da! Lykke til med prøvingen :smilbla:

Fortsatt ingen TR... kanskje jeg heller burde døpe om navnet på dagboka mi? :klø: "Jakten på Tante Rød" passer vel perfekt! :angry:

Fin høstsol ute i dag. Kunne tenkt meg å gått en tur, men det blåser skikkelig! Høres nesten ut som om huset skal blåse ned til tider! En positiv ting er det med høststormen ute da, alle bladene på plenen blåser bort... Tror naboene blir happy for det :fnise: (Har bare vært litt lat med rakinga... :sjenert: )

Ååå, det var så artig da lillemor kom hjem fra besteforeldrene sine i går. Hun var såååå stolt over håret sitt, for en av de unge assistentene i barnehagen hadde fletta håret hennes. Ikke snakk om at hun skulle ta dem ut til natta nei.. :hjerter_rundt:

Får vel gjøre litt her! Skal snart ned på legekontoret for å ta blodprøver og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på en liten dagbokrunde! Er så artig å følge med andre i samme båt :)

Tenkte jeg skulle fortelle litt kort om meg/oss: Jeg er i slutten av 20åra og mannen i 30åra, vi gifta oss for noen år siden. Vi har ei jente på 4år og et englebarn. Ønsket meg i utgangspunktet to tette, men av diverse grunner ble det ikke slik. Har brukt lang tid på å bli klar til å prøve på nytt igjen - og vi ble gravide igjen med en gang sist. Ting gikk ikke som forventet, og vår lille gutt ble født så alt for tidlig pga sykdom :sukk: Jeg har siden den gang (denne våren) måtte gå på medisiner pga komplikasjoner etter fødselen, og nå er jeg endelig ferdig med medisinene og kan prøve på nytt! Jeg har jo en liten forhåpning om at ting skal skje fort denne gangen også, da det har klaffa fort begge gangene. Men prøver å senke skuldrene og gi det den tid det trenger... MEN! Må ærlig innrømme at jeg er litt utålmodig.. Ellers har jeg fast jobb og trives veldig godt der jeg er nå :)

Nå skal snuppa straks hentes i barnehagen.. og jeg har ikke fått gått turen min i dag! Ikke har jeg fått rydda heller... har sløva foran dataen. Jaja, er deilig med slike dager innimellom og :) Mulig jeg begynner å bli KG-avhengig igjen, slik jeg var da jeg gikk gravid med snuppa mi! Hvem vet? :jepp:

Endret av Shasna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for besøk i dagboka mi! :klemmer:

så trist å lese om englebarnet deres, håper det går bra med dere?

lykke til med prøvingen deres, jeg kommer til og finne veien her inn flere ganger!håper du får en kort prøvedagbok :)

ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og takk for hilsen i boken min! som du sier; moro å følge med på andre i samme båt - så heg skal jeg følge med :jepp:

Så trist å lese om englebarnet deres..

Håper det blir en kort prøvedagbok! I første omgang; at TR kommer snart :biggrin: Gøy at vi står på samme sted vi to. Venter på å få regnet ut syklusen vår :) Lykke til, Shasna!

Drysser litt babystøv for å lokke TR og en liten spire fram fort som fy :fnise::strix:

Ha en fin kveld.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drysser litt babystøv for å lokke TR og en liten spire fram fort som fy :fnise::strix:

Jeg prøvde meg også på å spre dette berømte babystøvet når jeg begynte å henge her på prøvedagbøkene - men fikk til slutt hint om at det bare er de som allerede er gravide som kan spre det til oss håpefulle... Sånn er visst reglene her på KG plutseliten :fnise: Så vi kan enn så lenge kun ta imot... Håper vi snart alle sammen kan spre rundt oss :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde meg også på å spre dette berømte babystøvet når jeg begynte å henge her på prøvedagbøkene - men fikk til slutt hint om at det bare er de som allerede er gravide som kan spre det til oss håpefulle... Sånn er visst reglene her på KG plutseliten :fnise: Så vi kan enn så lenge kun ta imot... Håper vi snart alle sammen kan spre rundt oss :strix:

:sjenert: ... og her sprer jeg babystøv i hytt og pine. Takk for at du sa i fra, da vet jeg det! Litt småflaut. Synes babystøvet er så fint å drysse rundt seg.. Da får jeg holde det inne i meg litt til og håpe at det ikke er så lenge til vi kan spre det rundt vi også :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så koselig med besøk i dagboka mi da :):blomst:

^me^: Takk for besøk og velkommen inn hit :velkommen: Bare koselig om du titter innom igjen ;) Det går greit med oss. Har selvfølgelig vært veldig tungt, men livet må jo gå videre også. Selv om en ny baby ikke vil erstatte han, så føler jeg på en måte at det blir lettere å leve med ved å bli gravid igjen. Det er på en måte noe som mangler, for jeg skulle hatt to barn. Vanskelig å forklare :)

Plutseliten: Takk for besøk og :velkommen: du også! Takk for babystøv, selv om det er slik Ripsy sier. Men det er tanken som teller ikke sant? ;) Håper vi kan drysse om oss av babystøv i kriker og kroker snart :hoppe:

Ripsy: :vinke: Takk for linker, supert!! Skal ta en titt... hvis jeg tør! :fnise:

---------------------------------------------------------------

Har hatt datatrøbbel i kveld! Blir så frustrert da dataen ikke fungerer.. ikke at det er verdens undergang, men... :sjenert: Skal ha med meg dataen på jobbreise over helga, så den er nødt til å fungere!!

Snuppa mi godtok å ta ut flettene i kveld før hun skulle dusje, med lovnader om at hun fikk nye før hun la seg! Søte lille jenta mi :hjerte:

Nå er det ikke lenge før det er natta her tror jeg! Ta en liten titterunde først da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Shasna! :vinke:

Så deg inne på en annen dagbok, og tenkte jeg måtte titte innom deg!:) Velkommen inn i prøververden igjen!;) Vil gjerne titte innom deg igjen om jeg får lov! :)

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MonThe! :velkommen:

Selvfølgelig får du lov til å titte innom igjen, bare koselig det :)

-----------------------------------------

Har enda ikke klart å rusle meg til sengs... er jo så mye spennende og fengende lesing her på KG :fnise:

Nå er det natt... synes jeg kjenner noe mensmurringer, så håper TR er på plass i morra!

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Takk for hyggelig hilsen i min dagbok :skravle: Legger igjen en hilsen til deg her og kommer til å følge spent med :jepp:

Lykke til med prøvingen. :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk arven1, og :velkommen: inn hit :)

Vært på jobb i dag, og der var det skikkelig helgestemning hele dagen! Alle var så godt humør. Man kan ikke bli noe annet enn godt humør selv da :)

Men da jeg kom hjem derimot....

..........Forsatt ingen TR her! Jeg vil ha TR NÅÅÅÅÅ!!! Hvorfor skal kroppen min begynne å tulle slik nå da? Har ikke hatt så lang syklus på 5 år!! :kjefte: De mensmurringene jeg kjente i går var nok bare innbilning.....

Har kost meg med x-factor i kveld. Skulle egentlig ha en bedre biffmiddag i kveld, men gubben ble i dårlig form... så vi tar det i morgen i stedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Trist å lese om englebarnet ditt. Jeg "kjenner" andre englebarn og vet hvor tøft foreldrene har hatt det i ettertid. :klemmer:

En klok mann fikk en gang spørsmål om hvordan man skulle komme over sorgen. Han svarte at man skulle ikke komme over den, men gjennom den. Det synes jeg var fint sagt. Sorgen bærer man alltid med seg, men med tida klarer man forhåpentligvis å leve et meningsfylt og lykkelig liv der sorgen blir mindre framtredende i hverdagen.

Håper TR kommer snart sånn at dere kommer igang igjen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Babydrøm: Takk for fine ord :klemmer:

Meadow: Takk, i like måte :)

---------------------------------------------------

Fin høst-nesten-vinter-lørdag :) Rim på bakken enda, og sola skinner! Er meldt snø neste uke... Kommer vel hjem til snø når jeg kommer hjem fra det store utland neste uke!

Huff... Kjenner jeg blir så trist da jeg ser på babybilder, og spesielt venninna mi sine. Så får jeg så dårlig samvittighet av at jeg egentlig ikke vil se dem.. og jeg orker bare ikke å kommentere dem heller :tristbla: Vi hadde termin omtrent samtidig med første - og nå med andre... Jeg er jo selvfølgelig glad på hennes vegne, men samtidig klarer jeg ikke å glede meg over det sammen med henne. Jeg skulle jo også hatt to barn på fanget, to barneseter bak i bilen, våknenetter (skal ikke klage neste gang!), sprengte pupper, trille barnevogn etc :trist: Det går stort sett bra for tida, men noen dager er værre enn andre... og savnet blir bare så uendelig stort og vanskelig å håndtere!

TR er fortsatt ikke her! :kjefte:

Tror jeg setter i gang med klesvask og koffertpakking jeg.... :sjenert:

Endret av Shasna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, føler med deg. :troest:

Det er rart med den sorgen. Iblant kjenner man at livet går videre og at man har hodet over vannet, men så kan den kastes på en igjen som en flodbølge og man må gispe etter luft. For min del hjelper det å la tårene og fortvilelsen få fritt utløp. Det rensker på en måte opp i systemet. Men samme metode funker jo ikke for alle.

Jeg håper klesvask og koffertpakking hjelper på. Mange synes jo det er bedre å ha noe å gjøre enn å tenke for mye.

Takk for at du følger med i dagboka mi selv om du ikke har det så greit selv. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:.. Føler ord blir så små når jeg leser om sorgen din. Det blir feil å si at jeg skjønner hvor vanskelig det må være, for det kan ingen forstå uten å ha opplevd det selv.. Så jeg gir deg en klem og håper at dagen din i dag er litt bedre. Endret av Plutseliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...