Gå til innhold

Jakten på en liten spire!


Shasna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

KOselig at du titter innom Pinkyh! :klem:

Takk for babystøv MonThe :klem:

Skravlekveld må vi ha snart Skytte!! :klem:

Håper du har rett Virre! :klem:

Koselig med besøk mens jeg er dårlig til å oppdatere... i dag dro tanta sin vei, og i følge kalenderen min så har jeg EL neste mandag :hoppe: Begynner vel med :sengekos: i morgen tenker jeg! kjenner allerede at jeg er altfor sliten i kveld :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeee!!!

El we like!!!

Krysser alt jeg har for deg snuppa :)

Og hååååper desember blir vår mnd...Jeg har jo bursdag snart så litt må jeg vel få ønske meg?! :) Ikke for mye å forlange at jeg og du skal bli gravide denne mnd? Syns ikke det jeg er stort å forlange nei :) Såpass har vi fortjent ja!

Nettet mitt virker som et blinklys...avpåavpåavpåavpåav...Men jeg gir meg aldri!!

*løv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at dere holder liv i dagboka mi :klem:

Kjenner jeg er litt lei dagbok-livet for tida... Føler at jeg ikke har så veldig mye spennende å skrive om. I følge kalenderen har jeg EL i dag, så håper den sitter nå! :) Da er det bare å vente til slutten av desember... men jeg har nok å drive med, så tiden kommer nok til å gå fort :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tider mellom EL og IKM!! Krysser fingre og tær for at den sitter denne måneden! :strix:

Håper du får en god uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på når jeg poster i boka di så begynner jeg å skjønne hvorfor jeg er så trøtt om morgenen :)

Venter spent på å høre om det er noe action hos deg:)

Krysser alt jeg har!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Heia!

Flere som ikke rekker så ofte innom ser jeg:)

Måtte nå kikke litt når jeg først var her inne da:) Hvor i syklusen er du nå? Veeenteuke på ikm her...!

Stoor klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Er ikke så veldig aktiv her for tida... :sjenert: Føler jeg ikke har så mye å bidra med... blir kjedelig å skrive det samme om og om igjen. Må være tegn på at jeg har et kjedelig liv kanskje? :ler:

Ingen graviditet her! Syklusene mine har bestemt seg for å bli lange visst nok.... sist var 44 dager :( Men men... jeg gir ikke opp for det, selv om jeg har mistet litt motet i det siste.. Jeg må ta store doser folat også, og jeg har en folat-pause nå. Er vel ikke bra å gå på det for lenge tror jeg... har gått et halvt år nå! EL har jeg ikke peiling på når jeg har... ikke har jeg symptomer heller (har forøvring aldri hatt det...)

Ellers går det i unger, jobb, gubbe, hus etc.... i samme duren med andre ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klemmmeklemmmeklemmme på besteste Shasna mi <3

Håper virkelig kroppen din justerer seg inn på gravidmodus snart. Du fortjener ikke å plages.. Vil at 2011 skal bli et dundrende godt år for dere!

Nattaklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...