Gå til innhold

Jakten på en liten spire!


Shasna

Anbefalte innlegg

Fortsatt ingen tante på besøk! Føler jeg blir litt lite engasjert i dagbokskriving på grunn av alt prøvetullet... MEN! Jeg kjøper ELtester, så får vi se hva som skjer......... :sjenert::filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Jeg har lært meg å finne æ, ø og å på iPaden:) Poeng til meg,hehe!

Vi er forsinket i vår avreise så da er det sofa, pledd, barnetv og surfing mens vi venter:)

Jeg håper så inderlig at du får tanta mens jeg er borte!!! Så kunne vi kjørt reprise på sist graviditet:) God ide ja:)

Sender deg en stooor klem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi Shasna!! :vinke:

Må være utrolig frustrerende med den der tanta.... Dumme, dumme kroppen! :kjefte:

Håper du og dine får en super helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hei.

Er innom og titter for å se om TR har dukket opp.... Trodde jeg hadde gitt deg alt tantestøv som var å oppdrive forrige helg.... : :fnise:

Ha en god helg :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

En liten hilsen fra Thailand :)

Her har snupp tatt kveld nå og mamsen ligger strak ut på en solseng på verandaen med rødvin og ipod under downlightsene, i nesten bare nettoen, hehehe! Varmt og godt ja :)

Krysser fingrene fortsatt før deg og håper syklusen kutter kødd snart!

Klemmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest litt i dagboka di, så tenkte jeg skulle være såpass høflig at jeg la igjen et spor ;) Lykke til med prøvingen!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så koselig at noen har tittet innom! Velkommen skal du være VirreVapp og :klem: til dere alle!!

Har ikke vært her på en liten stund, ble litt motløs av hele tanta som aldri dukka opp! Tanta har fortsatt ikke kommet, så jeg nevnte det til legen min her om dagen. Tok da noen hormonprøver. Og prøvene viste at jeg sannsynlig hadde EL rett rundt hjørnet, og det tror jeg jammen meg var i går (hadde murringer i ryggen og myyye slimaktig utflod.. sorry detaljer! :roll: ) Så det ble jo litt :humpe: i går :lur: Har ikke tro på at det klaffa nå, men det er jo lov å håpe! Så nå håper jeg IKKE at tanta dukker opp! :fnise: Og jeg håper at hormonprøvene viste at det var EL og ikke noe annet kluss med eggstokkene mine..... men har aldri hatt noe trøbbel før, så hvorfor skulle det bli det nå? :klø: Får prøve å tenke positivt her :)

Ellers er det ikke så veldig mye nytt å fortelle... går i samme tralten her. Barn, gubbe, hus, jobb.... veldig spennende :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal jo ikke se bortifra at det klaffet.. Du har lov å håpe vet du :rødme: Krysser fingrene for at TR ikke dukker opp og at det ikke er noe mere kluss med syklus og eggestokker. Synes du fortjener å få klaff snart altså, så heier som en gal her :duskedame: Tenk positivt - jeg tenker i alle fall positivt på dine vegne :hjerte:

Endret av Plutseliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord Plutseliten! Bra du er positiv også! :klem:

Har hatt en herlig dag med min lille familie. Masse aktiviteter og ei fornøyd (og sliten!) lita frøken :)

Snuppa i seng, godstolen inntatt og TV'n er skrudd på! Blir en avslappende kveld med fyr i peisen og noe varmt å drikke :kaffekopp:

Får vel ta meg en dagbok-runde :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk det samme til dere Meadow, Plutseliten og Virre :klem:

Fri i dag... :sol:

I dag skal jeg:

- trene

- vaske klær

- rydde og tørke støv

- kjøpe inn kalendergaver og julepapir

Men hva skal jeg ha til middag tro? :klø: Jeg pleier som regel å skrive middagsliste for uka hver søndag, pluss at jeg har storhandelen på mandager. Men..... var litt sløv i går :sjenert:

Jeg har faktisk begynt å tenke på julegaver allerede! Jeg pleier som regel å være ute i siste liten.. handle julegaver på lille julaften er IKKE gøy! :fnise: Men i år skal jeg bruke gooood tid og være ferdig før 20. desember :)

Tiden går så sakte nå.... bare går og venter på IKM om et par uker ca! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helluuuu!!!

Ohoi, spenning i luften!! Kjør på, heier på deg:) Ta november du så kan jeg ta desember:)

Veldig bra at di kunne ta prøver og kanskje finne ut litt. Satser på at vi går hormonelle inn i det nye året, hehe!

Ååå, juleforberedelser!! Gleder meg nesten litt til å komme hjem nå og fortsette med dem kjenner jeg!!

Det er så koooos<3

Krysser fortsatt alt før deg snuppa! Gleder meg til litt oppdatering når jeg kommer hjem og kan sitte i sofaen og smurfe:)

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Shasna! :vinke:

Så vidt begynt med julegavene her også, har kjøpt tre, og tenkt på resten -- gøy når man finner den "perfekte presangen" :) KJenner jeg gleder meg skikkelig til jul. HAr faktisk et snev av julestemning allerede -- ute er det jo masse snø og iiiskaldt! :)

Håper uka di er fin! Spennende tider fram mot IKM.

Sender over en dose babsytøv, kanskje det hjelper?? :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere fant ut at du antagelig hadde el :) Perfekt timing for legetimen :tommelsmil:

Krysser fingrene for at snuppa blir storesøster i juli :skravle:

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen her som bryr seg om detaljer når det gjelder slike viktige ting :Hehe:

Her heier vi på EL slim :klappe: Det er alltid velkomment :hoppe: Håper det var EL du hadde og at spiren sitter denne mnd!

Vi må bare tenke positivt de neste dagene nå. Kanskje,kanskje...

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...