Gå til innhold

Nå starter det..


lyche

Anbefalte innlegg

Hei, veeeldig mye skole denne uken, men har siste eksamen i morgen, så da er jeg back in business. Hadde en eksamen i dag og. det gikk greit tror jeg :)

Så bra, deilig å bli ferdig å bare se frem til jul :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Børster støv av boka her igjen. Har vært på juleferie og fetet meg opp :fnise: Har ikke turt å gå på vekta enda, men tviler på at det er gledelige nyheter å finne der.

I morgen skal jeg komme i gang med trening igjen, skal på en spinningtime, og håper å få prøvd de nye skiene mine :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Børster støv av boka her igjen. Har vært på juleferie og fetet meg opp :fnise: Har ikke turt å gå på vekta enda, men tviler på at det er gledelige nyheter å finne der.

I morgen skal jeg komme i gang med trening igjen, skal på en spinningtime, og håper å få prøvd de nye skiene mine :hoppe:

Velkommen tilbake du også ;)

Har veldig lyst til å stå på ski jeg også, men de er på hytta! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, 2ne2 :klemmer:

Kom meg ikke på spinning forrige dagen, men i dag gjorde jeg det. Det var digg, men jeg ble syykt sliten. Merker at jeg ikke har trent på over 3 uker.

Nytt år, nytt poengsystem. Siden jeg ikke sliter med å lage sunn mat, men heller trenger motivasjon til å trene, får jeg kun poeng for trening denne gangen. Opplegget skal vare frem til påske, og pengene skal brukes på London tur når vi har samlet nok.

1 trening = 10 poeng, max 30 poeng i uka.

Vi fortsetter med sukkerstopp, men med en vri. Denne gangen kan vi velge om vi vil spise snop eller ikke, men vi taper poeng om vi gjør det. 20 poeng i uka. Så fortsattt kan vi samle 50 poeng hver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, har du fått prøvd de nye skiene i helgen? Og hvordan går det med trening? Er du kommet i gang?

Glad i deg! KLem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært dårlig i helgen, så det ble ikke noen skitur på meg :( Men NESTE helg da skal jeg. Har avtalt å gå med ei venninne. Kanskje jeg tar de med på skolen på onsdag, og prøver meg en tur på dagen også mens pjokken er på skolen. :)

Ble 40 poeng på meg forrige uke. 2 ganger trening og sukkerstopp. Hadde tenkt å prøve å trene i kveld og, men er ikke i form enda, så det får vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei little siss! :vinke:

Hvordan går det med motivasjonen om dagen? Har du fått vært noe ute av huset?

Glad i deg!

Klem fra Big siss!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, er visst ikke så flink til å være her inne om dagen. Pjokken hadde vannkopper forrige uke, så da ble en veldig rolig uke på meg. Men fikk da trent 3 ganger likevel, og endelig fikk jeg prøvd skiene :hoppe: Hehe, er leeenge siden jeg har gått på ski, så det var litt klønete. Var og svømte en gang også, det var skikkelig digg.

Så da ble det full pott på meg forrige uke, og 90 poeng totalt. Denne uka skal jeg prøve å skrive litt mer her. Er lettere når jeg er på skolen, for hjemme er det andre som krever oppmerksomheten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men raskere sagt enn gjort. Jommen er pjokken blitt syk igjen. Argh, holder på å bli gal. Gled dere hvis dere får barnehageunger noen gang, de skal visst ha ca 35 forkjølelsesvirus før de er 4 år. Nå er han forkjølet og har feber. Hadde nesten 40 i feber i natt og er skikkelig pjusk.

Men jeg var og svømte i går da, så har en trening i biks allerede. Har planer om å trene i morgen også, spinning, + en gang i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er så kjedelig det, når man er motivert til å trene, men ikke får gjort det. Nå har heldigvis ikke jeg noen barnehagebarn, men har jo vært litt syk i jula selv, og det er kjedelig!

God bedring til pjokken, så mamman kan komme seg på trening for fult :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...