Gå til innhold

samboer med drapstanker...


SnoopGirl

Anbefalte innlegg

Hei SnoopGirl

Jeg forstår at du vil gjerne diskutere situasjonen din her på forumet, men her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og gi råd, så jeg oppfordrer deg til å ringe ditt lokale krisesenter (du kan finne en liste over krisesentere og telefonnummere her) - der treffer du folk du kan snakke med helt uforpliktende og som også kan gi råd om hva du burde gjøre videre.

Alternativt kan du også bruke Støttetelefon, 800 40 008.

Du føler kanskje at det er litt skremmende å ta kontakt med en slik organisasjon, men de kan virkelig gi råd i alle slags situasjoner.

Lykke til.

Tråden stenges.

Mvh Bond, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære TS

Jeg ber deg innstendig om å ta kontakt med nærmeste, krisesenter, legevakt eller politi, dette er ikke noe du kan fikse opp i alene. Du har en samboer som er syk og trenger hjelp og ikke minst må du redde deg selv ut av dette.

Jeg har selv vært i kontakt med Krisesenteret for å få hjelp til å kunne henvise deg til riktig plass. Å fortelle om drapstanker er en straffbar handling, så jeg ber deg innstendig om å ta alle de gode rådene du har fått i denne tråden til deg og at du oppsøker hjelp umiddelbart.

Legger ved linken til kontaktpersoner i Krisesenteret.

http://www.krisesenter.com/sekretariatet/kontaktliste.html

Mette Forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...