Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde EN ting nå jeg...

Hadde lyst å ta meg ett par kjeks...

istedet for å ta ett par kjeks fra kjeksposen...

Så tok jeg kjeks ifra hundekjeks posen...

Ikke helt min smak..

Måtte på butikken og kjøpe ny tannbørste på lørdag grunn:

Jeg presterte å smøre ett tykt lag med canesten på den istedet...

Skjønner ikke hvorfor jeg har lagt canesten på samme plass hvor jeg har tannbørsten...Bruker å ligge i medisinskrinet...Pføyy!!

:skratte:

Anonymous poster hash: e28eb...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle på jobb idag etter en uke med juleferie. Jeg parkerte bilen en halvtime etter at jeg skulle vært på kontoret og ble stående og se på bagasjeluken mens jeg tenker at det var noe derfra som jeg skulle huske på, men ettersom jeg ikke kom på hva det var gikk jeg bare til kontoret uten å åpne luken. Jeg rekker å komme inn og si hei til alle kollegene før jeg innser at det som lå i bagasjeluken var PC'en min. Så da var det ut igjen til bilen, før jeg innser at nå ligger bilnøkkelen igjen på kontoret. Ny hilserunde i det jeg kommer inn for å hente bilnøkkelen, og til slutte fikk jeg hentet laptop og satt meg på plassen min 45 minutter etter at jeg skulle ha startet på jobb...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slike vakre crocks stående til å hente posten og før i tiden lufte hunden.

Klarte en snøfylt vinterdag å ta på meg ytterjakke, lue, hansker og..crocks. For å så sette meg i bilen på vei til skolen. Følte livet mitt var ødelagt. Hadde ikke tid til å be moren min kjøre tilbake siden hun skulle rett på jobb. :grine:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forumet her får meg helt fjern. Hva skjer med verden?



Anonymous poster hash: 4fbd2...a71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang skulle jeg og kjæresten min møtes på Rimi rett ved siden av der vi bor. Jeg ringte han, fordi jeg ikke så han. "hei, kjære, jeg er på Rimi nå, hvor er du?". Han "jeg kom inn akkuratt nå". Jeg: "Åja, der jeg ser jeg deg!", så går vi mot hverandre, og begynner å handle side og side mens vi fortsatt snakker med hverandre i telefon. "Er det bare meg eller er det litt merkelig ekko her?". Flotte greier..

Kjæresten min bruker store t-skjorter og shortser som "koseklær" hjemme. En morgen i november gikk han med jakke, lue, shorts og badesko i butikken og kjøpte en sixpack med øl... Må ha sett veldig dumt ut. Var ikke det han skulle ut og handle engang..

Ofte når jeg er på postkontoret for å hente pakker leverer jeg hentelappen og legitimasjon, mens de trykker på pc-en åpner jeg lommeboka igjen, for å ha noe å fikle med mens jeg venter.. Opplever ofte at panikken tar meg når jeg ser at bankkortet er borte! Det samme skjer på apoteket. En gang forklarte jeg damen at jeg hadde glemt kortet, og måtte komme tilbake senere, siden jeg ikke kunne betale. Da jeg innså at hun sitter jo med det i hånden, og ser rart på meg. :laugh:

Jeg er også ganske lav, og rekker ikke opp til de høyeste kjøkkenskapene. Kjæresten min glemmer alltid å lukke skapdører, det er greit nok det, men når jeg må hente en stol i et annet rom for å lukke de er det ikkke særlig gøy.. Særlig ikke hvis han har satt melk eller pålegg der oppe som egentlig skulle være i kjøleskapet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever ofte at jeg sitter på buss eller t-bane og plugger i øreplugger for å høre på musikk. "Dette er da veldig lavt" tenker jeg og skrur opp lyden. Ganske flaut å oppdage lang tid etterpå at ørepluggene ikke er koblet til telefonen, og jeg sitter og spiller høy musikk til alles fornøyelse..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opplever ofte at jeg sitter på buss eller t-bane og plugger i øreplugger for å høre på musikk. "Dette er da veldig lavt" tenker jeg og skrur opp lyden. Ganske flaut å oppdage lang tid etterpå at ørepluggene ikke er koblet til telefonen, og jeg sitter og spiller høy musikk til alles fornøyelse..

Ååh så bra jeg ikke er den eneste som gjør dette :fnise:

Huff..

Virker som om vi blir å få flere med alzheimers/demente i framtiden? xD

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh så bra jeg ikke er den eneste som gjør dette :fnise:

Huff..

Virker som om vi blir å få flere med alzheimers/demente i framtiden? xD

Haha ja!

Kom på enda en.. Noen ganger når jeg har mensen glemmer jeg at jeg har det etter jeg har dusjet, og kler glad og fornøyd på meg uten tampong.. Ikke gøy å merke det 1 time senere..

Var også på god vei hjem til en ons i mine yngre dager, da det slo meg "å faen, jeg har jo mensen!". Da var det en eller annen dårlig unnskyldning og hadet bra :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte til stadighet hvor gammel jeg var. Så når folk spurte svarte jeg "Eh, jeg tror jeg er... 24?" ble så flaut etterhvert at jeg måtte regne ut hvor gammel jeg var utifra fødselsåret og pugge det. Så nå sier jeg "jeg er 24!!!!! Ha!" med en veldig selvtilfreds mine fordi jeg vet hvor gammel jeg er :fnise:

Høres jo helt fjernt ut, men jeg har lavt stoffskifte og alltid vitaminmangel, og det kan vistnok føre til dårlig hukommelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så vi er flere :laugh:

I går regnet jeg meg frem til at jeg faktisk er et år yngre enn jeg har trodd i flere måneder!

Nice..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha kom på enda en. Jeg hadde brukt en sånn innføringshylster til canesten-vagitorie. Istedenfor å kaste den hadde jeg satt den pent og pyntelig i glasset vi har tannbørster i... Kjæresten: "Hva er dette, kjære?". "Nei, det er noe man bruker til å.. Vel, er noe jeg har satt feil, bare kast den du". :rodme:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Ok. Min fjerneste historie er så grotesk og fæl at jeg ikke deler den her, men kan si at det har noe med en mikrobølgeovn som ble sjeldent brukt å gjøre. Og den er kastet.

Ved flere anledninger har jeg også holdt på å bruke "rengjøringsmiddel" istedet for olje i stekepanna. Det har jo samme fargen, sånn gulfarge.. Nei.. Jeg kan ikke fortelle alt jeg surrer med, noe er direkte farlig og dumt (finner jeg ut etter at jeg har gjort feil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La linsene i munnskyllevann over natten, svidde litt om morgenen ja.. :fnise: Kastet klær i do i stedet for skittentøykurven.. Kom på mer, men glemte det før jeg rakk å skrive det ned!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har baderomsdøren ved siden av ytterdøren, og det har skjedd mer enn en gang at jeg har tatt feil dør. Ikke så kult når du tusler ut naken midt på natta i halvsøvne fordi du må tisse, og innser fortumla at du har kommet til den fellese trappeoppgangen...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde EN ting nå jeg...

Hadde lyst å ta meg ett par kjeks...

istedet for å ta ett par kjeks fra kjeksposen...

Så tok jeg kjeks ifra hundekjeks posen...

Ikke helt min smak..

Måtte på butikken og kjøpe ny tannbørste på lørdag grunn:

Jeg presterte å smøre ett tykt lag med canesten på den istedet...

Skjønner ikke hvorfor jeg har lagt canesten på samme plass hvor jeg har tannbørsten...Bruker å ligge i medisinskrinet...Pføyy!!

Hei, du må ikke slutte å skrive her.... Jeg trenger daglig doser!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg glemte til stadighet hvor gammel jeg var. Så når folk spurte svarte jeg "Eh, jeg tror jeg er... 24?" ble så flaut etterhvert at jeg måtte regne ut hvor gammel jeg var utifra fødselsåret og pugge det. Så nå sier jeg "jeg er 24!!!!! Ha!" med en veldig selvtilfreds mine fordi jeg vet hvor gammel jeg er :fnise:

Høres jo helt fjernt ut, men jeg har lavt stoffskifte og alltid vitaminmangel, og det kan vistnok føre til dårlig hukommelse :)

Det gjør jeg også :ler: Blir like oppgitt hver gang jeg har bursdag. "Jeg er 27. Nei, vent det var i fjor! Da er jeg 28 nå da. Eller har jeg rukket å bli 29? Hvilket år er det igjen?"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok zaloflaska når jeg sku ha olje på kyllingfileten i steikepanna. Tidenes reneste kylling fillet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg også :ler: Blir like oppgitt hver gang jeg har bursdag. "Jeg er 27. Nei, vent det var i fjor! Da er jeg 28 nå da. Eller har jeg rukket å bli 29? Hvilket år er det igjen?"

Der er jeg og, har hendt jeg har måttet frem med kalkulatoren :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg parkerte bilen på den tilsynelatende flate gårdsplassen som viste seg å ikke være helt flat.

Etter en stund kom naboen og ringte på, bilen stod ute i gata (heldigvis blindvei).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...